Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

hostigame.com'dan Şikayetciyim!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kayizer.com da maalesef bize aynı durumu yaşattı altta değerleri paylaşıyorum ilk değer ilk haftaki performans ikincisi ise ikinci haftadan itibaren aldığımız değerler.
Edit: Geri iade konusunda yardımcı oldular o konuda bir sorun yaşamdık.

üzücü gerçekten, fakat insan denemeden anlayamaz görmüş olduk bizde.
 
DF
Direk konuya gireceğim.

28.05.21 Tarihinde Hostigame.com Adlı yerden İ9 9900K 128 Ram Dedicated Satın Aldım.

Aldığım ilk 2 gün normaldi ara sıra sorunlar oluyordu daha sonra 30.05.21 tarihinde kopmalar, anlık gidip gelmeler, oyuncularda 80-100 arası ping ve sürekli düşüşler yaşadım sürekli düzelteceğiz dendi hat sürekli yurt dışından döndürülüyor yakında TR geçeceğiz pingler düşüşler düzelecek dendi fakat o gün bugündür herhangi bir düzeltme yok ilk günki gibi sorunlar devam ediyor.

Haliyle daha yeni başladıgım bi hizmetten memnun kalmadıgım için iade talep ettim biliyoruzki vds'de iade olmaz fakat fiziksel sunucu kiralarsak iade 15 gün'e kadar geçerli kılınıyor.

İade talebim hafife alınarak mesajlarıma bakılmadı bir ton dil dökmeme rağmen sürekli olumsuz dendi şuanda hala iade almış durumda değilim.

E-arşiv faturamı istediğim zaman ayın 3'ünde faturaları muhasebeciye vereceğiz daha sonra size faturanızı ileteceğiz dendi.

Hala sorunlar devam ediyor ve sürekli düzelteceğiz diyorlar, garantisi yok.

Sizlere önerim farklı firmalara yönelmeniz.

Genel olarak konumu okuyan herkestende ricam siz olsanız ne yapardınız bunu yazmanız.
FiveM sunucusu açmadan önce hostingleri iyi araştırman lazım. Ben sunucu açmadan önce bu camiaya en çok makine satanan veya müşteri yorumları iyi olan yerlerden almıştım. Şuana kadar Datafex,PHC ve eskiden olan Serverbutik kullandım ve hiçbir sıkıntı yaşamadım
 
DF
üzücü gerçekten, fakat insan denemeden anlayamaz görmüş olduk bizde.
Daha önceden ise yönetim ekibinde bullunduğum bir kişi Naxbitten i9 makine almıştı ve oda senin yaşadığın aynı sorunları yaşadı. Yüksek Ping, Kopma vs
 
DF
Hostigame üzerinde barınan sunucumuz üzerinde aynı sorunu yaşadığımızı üzüntüyle bildirmek isterim, iade konusuna girilmedi bile bir hata yapıldı çilesi çekilecek gibi duruyor.
 
DF
Ortalama 5 gündür Hostigame müşterisiydik ve ilk günlerde giremeyen oyuncular dahil olmadan 3 gündür sunucumuzu 1 saat aktif tutamadık aktif verdiğimiz gibi kesintiler yaşıyoruz oyuncular düşüyor ve girişlerde sıkıntı yaşıyoruz
Hostinge geçerken 140+ çeken sunucum giriş problemleri düşmeler bakım ötürü ile yüksek derecede kayba girmiştir ve maximum 55 oyuncuya çıkabilmektedir ve sonrasında hosting kaynaklı düşüşler yaşanmaktadır daha fazla kayıp yaşamadan Ödediğim Hesap faturalarımda da bulunan bir miktar Türk Lirasının x Türk Lirasının gün içerisinde iade edilmesini ve para iadesi sonrası hizmetimin iptal edilmesini istiyorum.

Şeklinde bir destek talebi açmama ve discord üzerinden de yazmama karşılık bana hiçbir şekilde dönüş sağlanmayıp şu şekilde bir metin gönderdiler.


Para iadesini Pazartesi Akşamına kadar bekleyeceğim sonrasında ise yasal hakkım ve mağdur durumda olduğum için şikayette bulunacağım.
 
DF

Ekli dosyalar

  • 1622754209709.png
    1622754209709.png
    230.9 KB · Görüntüleme: 193
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bende şikayetçiyim ilk zamanlar mükemmel hizmet verdiler daha sonra kopmalar ve cpu kısıtlamarı yapıldı desteğe gittiğimizde bi afedersiniz ağzımıza sıçmadıkları kaldı.
 
DF
Bir hakarette bulunmamış? önce kendinize bakmalısınız farklı bir hostingin makinasına girip mikrotik bilgilerini kırmaya çalışıyorsunuz insanlara ahlak dersi vermeyi bırakmalısınız
katılıyorum.
 
DF
Konu ile tamamen bağımsızım.

Batuhan sevdiğim saydığım bir arkadaşımdır. Benim de Limited olarak Telekomünikasyon firmam bulunmaktadır.

Şimdi şöyle bir durum var;

-Geriye dönük e-arşiv fatura kesecekseniz, yeni satın alan müşterilere de örnek veriyorum bugün fatura keserseniz maliye tarafından takibe alınırsınız. (Aynı zamanda Turizm işi yaptığımdan ötürü bu konuda şu anda ben de takibe alındım, yüksek cezalara mahkum edilebiliyorsunuz.)
-Arkadaş KDV'nin düşülmesini ve günlük hesaplanarak kalan paranın yatırılması talebinde bulunmuş ki bu çok mantıklı ve iki tarafın da işine yarayabilecek makul bir anlaşma. Aynı zamanda 14 gün içinde hizmet sektöründe olduğunuzdan dolayı iade yapma zorunluluğunuz mevcut.

İade yapmamanızı şu şekilde tanımlarım; ya ek ücret (komisyon) keserek reseller olarak dedicated satıyorsunuz, sunucular kendinize ait değil. Ya da paranın üzerine yatmaya çalışıyorsunuz.

Tarafsız olarak görüşüm (Arkadaşım diye demiyorum.) iadeyi zaten haksızken tamamen haksız duruma düşmeden gerçekleştirmeniz yönündedir.

Herkese iyi forumlar.
 
DF
Konu ile tamamen bağımsızım.

Batuhan sevdiğim saydığım bir arkadaşımdır. Benim de Limited olarak Telekomünikasyon firmam bulunmaktadır.

Şimdi şöyle bir durum var;

-Geriye dönük e-arşiv fatura kesecekseniz, yeni satın alan müşterilere de örnek veriyorum bugün fatura keserseniz maliye tarafından takibe alınırsınız. (Aynı zamanda Turizm işi yaptığımdan ötürü bu konuda şu anda ben de takibe alındım, yüksek cezalara mahkum edilebiliyorsunuz.)
-Arkadaş KDV'nin düşülmesini ve günlük hesaplanarak kalan paranın yatırılması talebinde bulunmuş ki bu çok mantıklı ve iki tarafın da işine yarayabilecek makul bir anlaşma. Aynı zamanda 14 gün içinde hizmet sektöründe olduğunuzdan dolayı iade yapma zorunluluğunuz mevcut.

İade yapmamanızı şu şekilde tanımlarım; ya ek ücret (komisyon) keserek reseller olarak dedicated satıyorsunuz, sunucular kendinize ait değil. Ya da paranın üzerine yatmaya çalışıyorsunuz.

Tarafsız olarak görüşüm (Arkadaşım diye demiyorum.) iadeyi zaten haksızken tamamen haksız duruma düşmeden gerçekleştirmeniz yönündedir.

Herkese iyi forumlar.
daha açık ve mantıklı şekilde kısaca özet. İnsanlar yapılanların farkında.
 
DF
Anlamadığım bir konu da şu, bu aralar herkesin ağzında bir yasal işlem bir yasal işlem geziyor duruyor.

Cimer'e şikayet edince yasal işlem başlatılmıyor :) F3D3R4LL Frozen gibi atın savcılık belgenizi kanıtlayın.

Ya da direk Hostiko'nun template'ini değiştirin ne dersiniz? Resimleri değişmek yorucu mu geldi anlamadım ki :D
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!