Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
denemedim bilmiyorum yani burada kimseye garantide vermedim önce discworldZanın paylaştığı envantere weight sistemi yazdım sonrada Forumda paylaşılan envantere entegre ettim. Garantili bir şekilde çalışıyor olsa bedava dağıtmazdım ha gerçi bu haliyle bile alan bulunur kesinde neyse. Eğer bir bug gördüysen yaz çözüm arıyorum ben zaten eminim başkaları da yardımcı olacaktır. Şimdi bakınca gördüm weight sistemi sattığını eğer satış kaygısıyla bunu yazdıysan komik :/
denemedim bilmiyorum yani burada kimseye garantide vermedim önce discworldZanın paylaştığı envantere weight sistemi yazdım sonrada Forumda paylaşılan envantere entegre ettim. Garantili bir şekilde çalışıyor olsa bedava dağıtmazdım ha gerçi bu haliyle bile alan bulunur kesinde neyse. Eğer bir bug gördüysen yaz çözüm arıyorum ben zaten eminim başkaları da yardımcı olacaktır. Şimdi bakınca gördüm weight sistemi sattığını eğer satış kaygısıyla bunu yazdıysan komik :/
hmm peki bir yerden item çekerken envanterin odlu olup olmadığın kontol etmek için nasıl if döngüsü açabiliriz veya addinventory item yerine başka bi kodu varmı ?
ben satılmasına hiçbir şey demiyorum sorunsuz yapabildiysen zaten sat ben serverım olmadığı için kullanmıyorum o yüzden paylaştım ancak arkadaş sanki ben sorunsuzdur yazmışım gibi laf yapıyor. tabi ki belli bir süre sonra hata verecektir bu hatayı yazsa burada yardım edebilecek birilerini bulacak ama kendisi bu yöntemi değilde yazdığı şekilde yaklaşırsa bende aynı şekilde karşılık veririm.
Son olarak şunu söyleyeyim ki cidden bu envanteri satan insanların neden sattığını anlıyorum daha ben her şeyi fixlemedim ama beynim alev aldı sizi tebrik ediyorum.
hmm peki bir yerden item çekerken envanterin odlu olup olmadığın kontol etmek için nasıl if döngüsü açabiliriz veya addinventory item yerine başka bi kodu varmı ?
cancarryitem ile itemin taşınabilirliğini kontrol ediyor sonra addInventoryItem ile itemi ekliyorsun. Eğer shop yapmak istiyorsan da disc-inventoryhud/config.lua da örnekleri var onlari editleyip yapabilirsin.
cancarryitem ile itemin taşınabilirliğini kontrol ediyor sonra addInventoryItem ile itemi ekliyorsun. Eğer shop yapmak istiyorsan da disc-inventoryhud/config.lua da örnekleri var onlari editleyip yapabilirsin.
--
if targetXPlayer.canCarryItem(itemName, itemCount) then
sourceXPlayer.removeInventoryItem(itemName, itemCount)
targetXPlayer.addInventoryItem (itemName, itemCount)
else
sourceXPlayer.showNotification('Target player could not hold all of that.')
end
--
attem to nill value (global TargetxPlayer')
veya field cancarry item hataları aldım
paylaştığınız extendete kullanıyorum local xplayer tanımlarken mi farklı bişey yapmam gerekiyor yoksa başka bi yerdemi yanlış yaıyorum.k bakmayın yeniyim biraz
--
if targetXPlayer.canCarryItem(itemName, itemCount) then
sourceXPlayer.removeInventoryItem(itemName, itemCount)
targetXPlayer.addInventoryItem (itemName, itemCount)
else
sourceXPlayer.showNotification('Target player could not hold all of that.')
end
--
attem to nill value (global TargetxPlayer')
veya field cancarry item hataları aldım
paylaştığınız extendete kullanıyorum local xplayer tanımlarken mi farklı bişey yapmam gerekiyor yoksa başka bi yerdemi yanlış yaıyorum.k bakmayın yeniyim biraz
o kod bir örnek direk kullanamazsın kendine göre düzenlemen gerekiyor sen nereye eklemek istediğini yazarsan daha kolay yardımcı olabilirim.
kullanıma örnek
Kod:
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source) -- bu işlemi yaparak oyuncuyu belirliyoruz
if pickup.type == 'item_standard' then
if xPlayer.canCarryItem(pickup.name, pickup.count) then - burada oyuncunun itemi taşıyabilirliğini test ediyoruz
xPlayer.addInventoryItem(pickup.name, pickup.count)-- burada da itemi ekliyoruz
TriggerClientEvent('esx:removePickup', -1, id)
end
end
Parayı item haline getirmeyi gösteren Fferittemel37 e teşekkür ederim
Parayı item haline getirmek için es_extended/server/classes/player.lua dosyasını açıyoruz. Ve şu kodları değiştiriyoruz.
Kod:
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
bu kodu
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
bununla
Kod:
bu kodu
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.addMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.removeMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
bununla değiştirmelisiniz
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.addInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.removeInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
küçük bir detay eğer itemi para haline getirdiyseniz sağ altta -para +item gibi bildirim gözükücektir onu kapatmak için es_extended/server/html/ui.html dosyasını açıp <div id="inventory_notifications"></div> satırını silerseniz sağ altta bildirim çıkmaz.
Sonra inventoryi kurmaya geçebiliriz mysql datanızdan items tablosunu silin. Sonra disc-sql'i datanıza okutun dosyaların startlarını verdiğinizde tamamdır.
start verme sırası
disc-base
disc-ammo
disc-inventoryhud
NOT: Parayı eklemeden önce yükleyenler inventory yeni atmış olduğumla değiştirmeli. Sql verisini inventory.rar içindeki değil