- Katılım
- 3 yıl 9 ay 22 gün
- Mesajlar
- 54
- Discord
- tae#1575
Ev için bir şeyler bulamıyordum, mecbur iş başa düştü..
Hazır yapmışken sizde faydalanın istedim..
Depo başka ev satın alındığında devam etmektedir!
[
Öncelikle M3 Envanter'in içine girip "config.lua" dosyamızda "Motel" Depomuzun altına yeni bir stash açıyoruz
Hazır yapmışken sizde faydalanın istedim..
Depo başka ev satın alındığında devam etmektedir!
[
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
]Öncelikle M3 Envanter'in içine girip "config.lua" dosyamızda "Motel" Depomuzun altına yeni bir stash açıyoruz
Kod:
['Ev'] = {
coords = {vector3(-99.9, -99.9, -99.9)},
useMarker = false,
markerType = 2,
markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
use3dtext = true,
msg = '[E] - Ev Deposu',
job = 'all',
maxweight = 200 -- if u use weight, uncomment this line
},
}
Daha sonra
hasannnnn 'ın yaptığı hsn-stashouse scriptinin "client.lua" dosyasından 566.Satıra gelip satırı değiştiriyoruz
[ILK HALI]
[DEGISTIRILECEK KOD]
[ILK HALI]
[DEGISTIRILECEK KOD]
Kod:
function OpenMotelInventory()
TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Ev', 'all')
end
Devamında; 649.Satırda bulunan "Depolama" için açılan stashi değiştiriyoruz..
[ILK HALI]
[DEGISTIRILECEK KOD]
[ILK HALI]
[DEGISTIRILECEK KOD]
Kod:
elseif data.current.val == "Depolama" then
TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 3.0, 'stashopen', 0.7)
Citizen.Wait(1500)
if Hsn.UseDisc then
TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Ev', 'all', {
type = 'hasanstashouse',
slots = 80,
owner = "Stashouse = "..evinidsi.."",
})
ISIMIZ BITTI, KOLAY GELSIN
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.