- Katılım
- 3 yıl 9 ay 3 gün
- Mesajlar
- 174
//Ev için bir şeyler bulamıyordum, mecbur iş başa düştü..
Hazır yapmışken sizde faydalanın istedim..
Depo başka ev satın alındığında devam etmektedir!
[Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.]
Öncelikle M3 Envanter'in içine girip "config.lua" dosyamızda "Motel" Depomuzun altına yeni bir stash açıyoruz Kod:['Ev'] = { coords = {vector3(-99.9, -99.9, -99.9)}, useMarker = false, markerType = 2, markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2), markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 }, use3dtext = true, msg = '[E] - Ev Deposu', job = 'all', maxweight = 200 -- if u use weight, uncomment this line }, }
Daha sonra hasannnnn 'ın yaptığı hsn-stashouse scriptinin "client.lua" dosyasından 566.Satıra gelip satırı değiştiriyoruz
[ILK HALI]
Ekli dosyayı görüntüle 42919
[DEGISTIRILECEK KOD]Kod:function OpenMotelInventory() TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Ev', 'all') end
Devamında; 649.Satırda bulunan "Depolama" için açılan stashi değiştiriyoruz..
[ILK HALI]
Ekli dosyayı görüntüle 42920
[DEGISTIRILECEK KOD]Kod:elseif data.current.val == "Depolama" then TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 3.0, 'stashopen', 0.7) Citizen.Wait(1500) if Hsn.UseDisc then TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Ev', 'all', { type = 'hasanstashouse', slots = 80, owner = "Stashouse = "..evinidsi.."", })
ISIMIZ BITTI, KOLAY GELSIN
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.