zar atma scriptindeki chat trigger'ı kullandığın me ve do ile entegre değildir, kod satırlarını kontrol et anlarsın büyük ihtimalle
/me /do komutları için "3dme" scriptini kullanıyorum.
RegisterCommand('zarat', function(source, args, rawCommand)
local number = 0
number = math.random(1,12)
loadAnimDict("anim@mp_player_intcelebrationmale@wank")
TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1), "anim@mp_player_intcelebrationmale@wank", "wank", 8.0, 1.0, -1, 49, 0, 0, 0, 0)
Citizen.Wait(1500)
ClearPedTasks(GetPlayerPed(-1))
TriggerServerEvent('3dme:shareDisplay', 'Atılan Zar: ' .. number)
end)
function loadAnimDict(dict)
while not HasAnimDictLoaded(dict) do
RequestAnimDict( dict )
Citizen.Wait(5)
end
end
Zart atma scriptinin içinde ki kodda bundan ibaret. Bir kaç şey denememe rağmen başarılı olamadım bir de sen kontrol edebilir misin?