Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım SURFİNG l Fix , Optimize ve Türkçe

*sleep* adında bir değişken oluşturmuşsun ve oluşturduğun değişkeni hiçbir yerde kullanmamışsın. Optimize böyle birşey değil yaptığın şey optimizeye dair en ufak bir anlam taşımıyor. Scriptin öz halini alıp 4 adet değişken oluşturup daha fazla ram tüketmesine sebep olmuşsun sadece :D


50882
 
DF

Ekli dosyalar

  • 1619636533723.png
    1619636533723.png
    46.6 KB · Görüntüleme: 4
Son düzenleme:
*sleep* adında bir değişken oluşturmuşsun ve oluşturduğun değişkeni hiçbir yerde kullanmamışsın. Optimize böyle birşey değil yaptığın şey optimizeye dair en ufak bir anlam taşımıyor. Scriptin öz halini alıp 4 adet değişken oluşturup daha fazla ram tüketmesine sebep olmuşsun sadece :D

Ekli dosyayı görüntüle 50882
abi bütün sırrı bozdun yha
 
DF
MertKrky MertKrky sana basit bi example bırakıyım

senin yaptığın (yanlış olan);

50891

benim yaptığım (doğru olan) ;

50889

bu example ı kullanarak optimize edip tekrar uploadlarsan daha iyi olur kullanacaklar için
 
DF

Ekli dosyalar

  • 1619636979862.png
    1619636979862.png
    67.6 KB · Görüntüleme: 2
MertKrky MertKrky sana basit bi example bırakıyım

senin yaptığın (yanlış olan);

Ekli dosyayı görüntüle 50891

benim yaptığım (doğru olan) ;

Ekli dosyayı görüntüle 50889

bu example ı kullanarak optimize edip tekrar uploadlarsan daha iyi olur kullanacaklar için
GetDistanceBetweenCoords yerine distance daha iyi ve daha kolay yapılabiliyor.
local coords = vector3(v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z)
local player = GetEntityCoords(PlayerPedId()) -- önceki GetPlayerPed(-1) leri PlayerPedId() yapın
local dist = #(coords - player)
if dist <= 10.5 then -- eğer 10.5 ünite yakındaysa
-- kod
end
 
DF
GetDistanceBetweenCoords yerine distance daha iyi ve daha kolay yapılabiliyor.
local coords = vector3(v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z)
local player = GetEntityCoords(PlayerPedId()) -- önceki GetPlayerPed(-1) leri PlayerPedId() yapın
local dist = #(coords - player)
if dist <= 10.5 then -- eğer 10.5 ünite yakındaysa
-- kod
end
düzenledim biraz daha güncel+
 
DF
GetDistanceBetweenCoords yerine distance daha iyi ve daha kolay yapılabiliyor.
local coords = vector3(v.Pos.x, v.Pos.y, v.Pos.z)
local player = GetEntityCoords(PlayerPedId()) -- önceki GetPlayerPed(-1) leri PlayerPedId() yapın
local dist = #(coords - player)
if dist <= 10.5 then -- eğer 10.5 ünite yakındaysa
-- kod
end
eğer benim için söylüyorsan bunu biliyorum zaten ben script üzerinde herhangi bir düzenleme yapmadan arkadaşa basit bi sleep example ı bıraktım.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!