Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Slotlu, Ağırlık sistemli: Esx_İnventoryHud

+ Olarak sadece 1-2-3-4-5 silah koyuldugunu söylermisiniz ?
 
DF
karpuz karpuz resmi hızlıresimden atar mısın

+ Olarak envanterin üstü doluyken shoptan item çekiliyordu esx_inventoryhud\server\main.lua da 306. satırdakiif targetItem.limit == -1 or xPlayer.canCarryItem then kodunu if targetItem.limit == -1 or xPlayer.canCarryItem(targetItem.name, count) then bununla değiştirin.
 
DF
Son düzenleme:
ünlü mü olduk şimdi .
bu script de çok hata var arkadaşar. düzeltmesini bilmiyorsanız hiç bu topa girmeyin.
ayrıca hata olduğunu belirtmek için screenshot almıştım o resimleri. :) silahı slotlara koyunca ağırlığı gidiyor. üstüne gelince ağırlığı sayılıyor.
hataları söylersen yardımcı olabilirim.
 
DF
Tamam çözdüm bunu öncelikle veri tabanından weight veri tipini FLOAT yapın sonra es_extended/config.lua da Config.MaxWeight = bunu esx_inventoryhud/config.lua dosyasındaki Config.Limit = ile aynı değer yapın ayrıca itemlerinizin weightlerini de veritabanından düzeltin standart 20 olarak galiyor galiba neyse.
Son olarak es_extended/server/main.lua ya şu kodu ekleyin.
Kod:
RegisterNetEvent('esx:onPickup')
AddEventHandler('esx:onPickup', function(id)
    local pickup, xPlayer,success = ESX.Pickups[id], ESX.GetPlayerFromId(source)
    if pickup then
        if pickup.type == 'item_standard' then  
           
            local maxWeight, currentWeight = xPlayer.maxWeight , xPlayer.weight
            local item = xPlayer.getInventoryItem(pickup.name)
            local newWeight = currentWeight + (item.weight * pickup.count)
            local remaining = 0
            TriggerClientEvent('esx:removePickup', -1, id)
           
            while (maxWeight < newWeight) and (0 < pickup.count) do
                 pickup.count = pickup.count - 1
                 remaining = remaining + 1
                 newWeight = currentWeight + (item.weight * pickup.count)
            end
            if pickup.count > 0 then
                xPlayer.addInventoryItem(pickup.name, pickup.count)
                success = true
            end
            if remaining > 0 then
                xPlayer.showNotification(_U('threw_cannot_pickup'))
                local pickupLabel = ('~y~%s~s~ [~b~%s~s~]'):format(item.label, remaining)
                ESX.CreatePickup ('item_standard', pickup.name, remaining, pickupLabel, source)
            end

    - if pickup then
        - if pickup.type == 'item_standard' then
            - if xPlayer.canCarryItem (pickup.name, pickup.count) then
                - xPlayer.addInventoryItem (pickup.name, pickup.count)
                - success = true
            - else
                - xPlayer.showNotification (_U ('threw_cannot_pickup'))
            - end
           
        elseif pickup.type == 'item_account' then
            success = true
            xPlayer.addAccountMoney (pickup.name, pickup.count)
        elseif pickup.type == 'item_weapon' then
            if xPlayer.hasWeapon (pickup.name) then
                xplayer.shownotificatio the (_ (the 'threw_weapon_already'))
            else
                success = true
                xPlayer.addWeapon (pickup.name, pickup.count)
                xPlayer.setWeaponTint (pickup.name, pickup.tintIndex)

                for k, v in ipairs (pickup.components) do
                    xPlayer.addWeaponComponent (pickup.name, v)
                end
            end
        end

        if success then
            ESX.Pickups [id] = nil
            TriggerClientEvent ('esx: removePickup', -1, id)
        end
    end
end) Starting from [/ CODE] 422, I have added as much of my item on the ground as we can and leave the rest.
[/ QUOTE]

can you explain a little more ?
 
DF
OK, I figured it out first, make the weight data type FLOAT from the database, then do the same value in Config.MaxWeight = onues_extended / config.lua as in the file esx_inventoryhud / config.lua Config.Limit =.

can you explain a little more what are you saying ?
 
DF
OK, I figured it out first, make the weight data type FLOAT from the database, then do the same value in Config.MaxWeight = onues_extended / config.lua as in the file esx_inventoryhud / config.lua Config.Limit =.

can you explain a little more what are you saying ?
esx_inventoryhud\config.lua Config.Limit =if your value is x go to es_extended\config.lua and change Config.MaxWeight = x/1000 for example Config.Limit =100000 and Config.MaxWeight = 100. this inventory is not fully finished there are still many mistakes.
 
DF
Makinada bi gelmek bilmedi nedir makinanın durumu yoksa yapılamıyo mu ?
 
DF
[QUOTE = "TexasCoint, yayın: 38114, üye: 3830"]
aynı hatayı bende alıyorum neden olabilir Possible Possible
[/QUOTE]
Sebebini buldum aslında çok basit şimdi bu item weigtleri databaseden çekmiyor kendi configlerinden çekiyorlar o yüzden tüm configlerdeki localweightleri aynı yapmalısın. esx_inventoryhud\config.lua daki Config.localWeight i esx_inventoryhud_trunk\config.lua daki Config.localWeight ve esx_inventoryhud_glovebox\config.lua Config.localWeight bunların hepsini aynı yap.
 
DF
Çözeriz fixleyip hemen güncellerim sıkıntı yok, denemeye vaktim olmamıştı.
Elime makina geçmesini bekliyorum geçtikten sonra türkçeleştirip fixlerim upload eder paylaşırım burada.
hocam bu envanter sistemini denemistim bazi arkadaslarin ekranina sigmiyor diye silmek zorunda kalmistim cok guzel bir envanter sistemi acaba ekran sorununu cozme sansin varmi sanirsam 1600:900den asagisini desteklemiyordu cevabinizi bekliyorum cozebilirseniz cok memnun olurum
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!