eline saglik, çok güzel olmus.Merhaba Arkadaşlar
Bugün SizlereLinkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.Üzerinde Kullandığım qb-clothing Yerine Kullanabileceğiniz Bir Kıyafet Scripti Paylaşıyorum
Göresller:
İlk Karakter Oluşturma Yüz Ayarları
Ekli dosyayı görüntüle 72443
İlk Karakter Oluşturma Saç Sakal ve Renk Ayarları
Ekli dosyayı görüntüle 72444
Kıyafetçi QB-MENU, Entegreli
Ekli dosyayı görüntüle 72445
İsterseniz qb-target Entegreli Berber ve Kıyafetçi
Ekli dosyayı görüntüle 72447Ekli dosyayı görüntüle 72449
Kurulum
1. Adım:
qb-multicharacter/server/main.lua'yı açıyoruz
İçerisinde 'qb-multicharacter:server:getSkin' Fonkisyonunun Olduğu Bölümü Aşağıdaki Kod Satırı İle Değiştiriyoruz
Kod:QBCore.Functions.CreateCallback("qb-multicharacter:server:getSkin", function(source, cb, cid) local result = MySQL.query.await('SELECT * FROM players WHERE citizenid = ?', {cid}) local PlayerData = result[1] PlayerData.model = json.decode(PlayerData.skin) if PlayerData.skin ~= nil then cb(PlayerData.skin, PlayerData.model.model) else cb(nil) end end)
2.Adım
qb-multicharacter/client/main.lua'yı Açıyoruz
İçerisinde "RegisterNUICallback('cDataPed', function(data)" Fonksiyonunun Olduğu Satırları Aşağıdaki Kod İle Değiştiriyoruz
Kod:RegisterNUICallback('cDataPed', function(data) local cData = data.cData SetEntityAsMissionEntity(charPed, true, true) DeleteEntity(charPed) if cData ~= nil then QBCore.Functions.TriggerCallback('qb-multicharacter:server:getSkin', function(data, gender) model = gender if model ~= nil then Citizen.CreateThread(function() RequestModel(model) while not HasModelLoaded(model) do Citizen.Wait(0) end charPed = CreatePed(2, model, Config.PedCoords.x, Config.PedCoords.y, Config.PedCoords.z - 0.98, Config.PedCoords.w, false, true) SetPedComponentVariation(charPed, 0, 0, 0, 2) FreezeEntityPosition(charPed, false) SetEntityInvincible(charPed, true) PlaceObjectOnGroundProperly(charPed) SetBlockingOfNonTemporaryEvents(charPed, true) data = json.decode(data) exports['fivem-appearance']:setPedAppearance(charPed, data) end) else Citizen.CreateThread(function() local randommodels = { "mp_m_freemode_01", "mp_f_freemode_01", } local model = GetHashKey(randommodels[math.random(1, #randommodels)]) RequestModel(model) while not HasModelLoaded(model) do Citizen.Wait(0) end charPed = CreatePed(2, model, Config.PedCoords.x, Config.PedCoords.y, Config.PedCoords.z - 0.98, Config.PedCoords.w, false, true) SetPedComponentVariation(charPed, 0, 0, 0, 2) FreezeEntityPosition(charPed, false) SetEntityInvincible(charPed, true) PlaceObjectOnGroundProperly(charPed) SetBlockingOfNonTemporaryEvents(charPed, true) end) end end, cData.citizenid) else Citizen.CreateThread(function() local randommodels = { "mp_m_freemode_01", "mp_f_freemode_01", } local model = GetHashKey(randommodels[math.random(1, #randommodels)]) RequestModel(model) while not HasModelLoaded(model) do Citizen.Wait(0) end charPed = CreatePed(2, model, Config.PedCoords.x, Config.PedCoords.y, Config.PedCoords.z - 0.98, Config.PedCoords.w, false, true) SetPedComponentVariation(charPed, 0, 0, 0, 2) FreezeEntityPosition(charPed, false) SetEntityInvincible(charPed, true) PlaceObjectOnGroundProperly(charPed) SetBlockingOfNonTemporaryEvents(charPed, true) end) end end)
Normal Kurulum Bu Kadar Fakat qb-target Kullanan Arkadaşlar İçin Ekstra Olarak Sadece Yapmamız Gerekenler Şunlar
1. Adım
"fivem-appearance\client\client.lua" Dosyasını Açıyoruz
Daha Sonrasında Aşağıdaki Kodu Aratıyoruz
Kod:CreateThread(function() while true do Wait(0) if CurrentAction ~= nil then if IsControlPressed(1, 38) then Wait(500) if CurrentAction == 'clothingMenu' then TriggerEvent("fivem-appearance:clothingShop") end if CurrentAction == 'barberMenu' then TriggerEvent("fivem-appearance:barberMenu") end end end end end)
Bu Kodları Aşağıdaki Kodlar İle Değiştiriyoruz
Kod:--CreateThread(function() -- while true do -- Wait(0) -- if CurrentAction ~= nil then -- if IsControlPressed(1, 38) then -- Wait(500) -- if CurrentAction == 'clothingMenu' then -- TriggerEvent("fivem-appearance:clothingShop") -- end -- if CurrentAction == 'barberMenu' then -- TriggerEvent("fivem-appearance:barberMenu") -- end -- -- end -- end -- end --end)
2. Adım
"qb-target\events\ clothings.lua" Dosyasını Açıyoruz
clothings.lua Dosyasının İçini Tamamen Şu Kodlar İle Değiştiriyoruz
Kod:--Clothing-1- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing", vector3(77.03, -1391.58, 29.38), 5, 5, { name = "Clothing", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-2- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing2", vector3(1692.57, 4821.45, 42.06), 5, 5, { name = "Clothing2", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-3- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing3", vector3(-712.16, -155.33, 37.42), 6, 6, { name = "Clothing3", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-4- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing4", vector3(-1192.72, -772.46, 17.33), 7, 7, { name = "Clothing4", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-5- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing5", vector3(425.36, -806.54, 29.49), 7, 7, { name = "Clothing5", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-6- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing6", vector3(-161.61, -302.69, 39.73), 6, 6, { name = "Clothing6", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-7- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing7", vector3(-820.32, -1074.19, 11.33), 6, 6, { name = "Clothing7", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-8- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing8", vector3(-1450.82, -236.75, 49.81), 7, 7, { name = "Clothing8", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-9- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing9 ", vector3(4.25, 6512.81, 31.88), 7, 7, { name = "Clothing9", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-10- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing10 ", vector3(615.18, 2762.91, 42.09), 7, 7, { name = "Clothing10", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-11- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing11 ", vector3(1196.72, 2709.56, 38.22), 7, 7, { name = "Clothing11", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-12- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing12", vector3(-3171.52, 1043.93, 20.86), 7, 7, { name = "Clothing12", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-13- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing13", vector3(-1100.86, 2710.17, 19.11), 7, 7, { name = "Clothing13", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --Clothing-14- -- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing14", vector3(-1207.68, -1457.28, 4.37), 5, 5, { -- name = "Clothing14", -- heading=0, -- },{ -- options = { -- { -- event = "fivem-appearance:clothingShop", -- icon = "bi bi-bag-check-fill", -- label = "Kıyafet Mağazası", -- job = "all" -- }, -- }, -- distance = 2.5, -- }) --Clothing-15- exports['qb-target']:AddBoxZone("Clothing15", vector3(121.89, -224.35, 54.56), 7, 7, { name = "Clothing15", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:clothingShop", icon = "bi bi-bag-check-fill", label = "Kıyafet Mağazası", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-1- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber1", vector3(-33.19, -152.52, 57.08), 6, 6, { name = "Barber1", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-2- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber2", vector3(-278.27, 6228.74, 31.7), 6, 6, { name = "Barber2", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-3- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber3", vector3(-814.3, -183.79, 37.56), 6, 6, { name = "Barber3", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-4- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber4", vector3(136.74, -1708.38, 29.29), 6, 6, { name = "Barber4", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-5- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber5", vector3(136.74, -1708.38, 29.29), 6, 6, { name = "Barber5", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-6- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber6", vector3(-1282.89, -1117.61, 6.99), 6, 6, { name = "Barber6", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-7- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber7", vector3(1931.5, 3729.7, 32.85), 6, 6, { name = "Barber7", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, }) --berber-8- exports['qb-target']:AddBoxZone("barber8", vector3(1212.81, -472.9, 66.2), 6, 6, { name = "Barber8", heading=0, },{ options = { { event = "fivem-appearance:barberMenu", icon = "bi bi-scissors", label = "Berber", job = "all" }, }, distance = 2.5, })
Bütün Kurulumlar Bu Kadar. Scripti Kendim Herşeyini Türkçeleştirdim.
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.|Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.|Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.|Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Bir Sıkıntı Yaşarsanız Discord: Torpak#0048
Herkese İyi Kullanımlar ve İyi Forumlar...
Nacizane bir fikir, target i for loop içerisine alip lokasyonlari da config den çektirirsen sadece bir kere target exportu yapman gerekir.
örnek:
Kod:
for k, v in pairs(Config.Zones) do
exports["qb-target"]:AddBoxZone("Magaza_"..k, v.position, v.length, v.width, {
name = "Magaza_"..k,
heading = v.heading,
minZ = v.minZ,
maxZ = v.maxZ
}, {
options = {
{
type = "client",
event = "fivem-appearance:clothingShop",
icon = "bi bi-scissors",
label = v.label,
}
},
distance = 2.5
})
end