Herkese selam,
QB-Vehiclekeys ve nc-carshop kullanıyorum. qb-vehiclekeys'in araç kilitleme, anahtar verme gibi fonksiyonları stabil çalışıyor. Sorunuma gelirsek, galeriye gidip araç satın aldığımda aracın anahtarlarını vehiclekeys vermiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
Car Shop main / client.lua
Car Shop main / server.lua
Yardımcı olan ve okuyan herkese teşekkürler!
QB-Vehiclekeys ve nc-carshop kullanıyorum. qb-vehiclekeys'in araç kilitleme, anahtar verme gibi fonksiyonları stabil çalışıyor. Sorunuma gelirsek, galeriye gidip araç satın aldığımda aracın anahtarlarını vehiclekeys vermiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
Car Shop main / client.lua
Kod:
function CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate)
local hash = GetHashKey(data.model)
RequestModel(hash)
while not HasModelLoaded(hash) do
Citizen.Wait(10)
end
local vehicle = CreateVehicle(hash, coords.x, coords.y, coords.z, coords.w, true, false)
local netid = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
SetPedIntoVehicle(PlayerPedId(), vehicle, -1)
SetVehicleNumberPlateText(vehicle, Plate)
SetVehicleCustomPrimaryColour(vehicle, data.color.R, data.color.G, data.color.B)
SetVehicleCustomSecondaryColour(vehicle, data.color.R, data.color.G, data.color.B)
SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(vehicle, true)
SetNetworkIdCanMigrate(netid, true)
SetVehicleNeedsToBeHotwired(vehicle, false)
SetVehRadioStation(vehicle, 'OFF')
return vehicle
end
RegisterNUICallback("Buy", function(data, cb)
Callback("isPrice", function(result)
if not result then
print('Insufficient Money')
return
end
local coords = konumfor(SpawnCoords)
if not coords then return end
local Plate = data.plate and data.plate ~= old and data.plate or CustomizePlate()
old = Plate
Plate = Trim(Plate)
local buycar = CreateAndSetupVehicle(data, coords, Plate)
CloseNui()
CustomizeCamera(isOpen)
Config.Carkeys(Plate)
SendNUIMessage({action = "CLOSE"})
print(Plate, Properties(buycar), data.model)
TriggerServerEvent("vehicleshop:setVehicleOwned", Plate, Properties(buycar), data.model)
end, data.price, data.payment)
end)
Car Shop main / server.lua
Kod:
RegisterServerEvent('vehicleshop:setVehicleOwned', function(Plate, Props, Model)
local Player = Framework.Functions.GetPlayer(source)
if GetResourceState('oxmysql') == 'started' then
exports.oxmysql:insert('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, vehicle, hash, mods, plate, state) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) ', {Player.PlayerData.license, Player.PlayerData.citizenid, Model, GetHashKey(Model), json.encode(Props), Plate, 0})
elseif GetResourceState('ghmattimysql') == 'started' then
exports.ghmattimysql:execute('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, vehicle, hash, mods, plate, state) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) ', {Player.PlayerData.license, Player.PlayerData.citizenid, Model, GetHashKey(Model), json.encode(Props), Plate, 0})
elseif GetResourceState('mysql-async') == 'started' then
MySQL.Async.execute('INSERT INTO player_vehicles (license, citizenid, vehicle, hash, mods, plate, state) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) ', {Player.PlayerData.license, Player.PlayerData.citizenid, Model, GetHashKey(Model), json.encode(Props), Plate, 0})
end
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', source, 'Congratulations on your purchase!', 'success')
end)
Yardımcı olan ve okuyan herkese teşekkürler!