Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı QB envanter için para ver

teotlm

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 1 ay 15 gün
Mesajlar
5
QB için /nakitver veya /paraver gibi bir komut eklemek istiyorum bir noktada kafam almadığı için destek rica ediyorum.
 
DF
qb-core/server/player.lua


Kod:
    self.Functions.AddMoney = function(moneytype, amount, reason)
        reason = reason ~= nil and reason or "unkown"
        local moneytype = moneytype:lower()
        local amount = tonumber(amount)
        if amount < 0 then return end
        if self.PlayerData.money[moneytype] ~= nil then
            self.PlayerData.money[moneytype] = self.PlayerData.money[moneytype]+amount
            self.Functions.UpdatePlayerData()
            if amount > 100000 then
                TriggerEvent("qb-log:server:CreateLog", "playermoney", "AddMoney", "lightgreen", "**"..GetPlayerName(self.PlayerData.source) .. " (citizenid: "..self.PlayerData.citizenid.." | id: "..self.PlayerData.source..")** $"..amount .. " ("..moneytype..") added, new "..moneytype.." balance: "..self.PlayerData.money[moneytype], true)
            else
                TriggerEvent("qb-log:server:CreateLog", "playermoney", "AddMoney", "lightgreen", "**"..GetPlayerName(self.PlayerData.source) .. " (citizenid: "..self.PlayerData.citizenid.." | id: "..self.PlayerData.source..")** $"..amount .. " ("..moneytype..") added, new "..moneytype.." balance: "..self.PlayerData.money[moneytype])
            end
            TriggerClientEvent("hud:client:OnMoneyChange", self.PlayerData.source, moneytype, amount, false)
            return true
        end
        return false
    end

    self.Functions.RemoveMoney = function(moneytype, amount, reason)
        reason = reason ~= nil and reason or "unkown"
        local moneytype = moneytype:lower()
        local amount = tonumber(amount)
        if amount < 0 then return end
        if self.PlayerData.money[moneytype] ~= nil then
            for _, mtype in pairs(QBCore.Config.Money.DontAllowMinus) do
                if mtype == moneytype then
                    if self.PlayerData.money[moneytype] - amount < 0 then return false end
                end
            end
            self.PlayerData.money[moneytype] = self.PlayerData.money[moneytype] - amount
            self.Functions.UpdatePlayerData()
            TriggerClientEvent("hud:client:OnMoneyChange", self.PlayerData.source, moneytype, amount, true)
            return true
        end
        return false
    end

    self.Functions.SetMoney = function(moneytype, amount, reason)
        reason = reason ~= nil and reason or "unkown"
        local moneytype = moneytype:lower()
        local amount = tonumber(amount)
        if amount < 0 then return end
        if self.PlayerData.money[moneytype] ~= nil then
            self.PlayerData.money[moneytype] = amount
            self.Functions.UpdatePlayerData()
            return true
        end
        return false
    end

    self.Functions.GetMoney = function(moneytype)
        if moneytype ~= nil then
            local moneytype = moneytype:lower()
            return self.PlayerData.money[moneytype]
        end
        return false
    end

qb-core/server/commands.lua

Kod:
QBCore.Commands.Add("nakitver", "Para ekleme", {{name="id", help="ID "},{name="tipo", help="Para tipi (cash, bank, crypto)"}, {name="", help="para "}}, true, function(source, args)
    local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(tonumber(args[1]))
    if Player ~= nil then
        Player.Functions.AddMoney(tostring(args[2]), tonumber(args[3]))
    else
        print("player is null")
    end
end, "admin")
 
DF
Yardımınız için teşekkür ederim ancak ben yazarken eklemeyi unutmuşum kafam biraz dağınıktı kusura bakmayın.Admin olarak para verme durumunu zaten paket içerisinde halletmiş durumdayım ancak oyuncular arasında cüzdandan para verilebilmesi için envantere entegre edilebilir şekilde kod düzeni yapmaya çalıştım esx den çeviremedim tam olarak.Parayı eşya yapmak da istemedim açıkçası o yüzden kişi bazlı para iletimi konusunda yardımcı olabilecek biri varsa desteğini rica ediyorum.
 
DF
Kod:
RegisterCommand("nakitver", function(source, args)
    local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
    local tPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(tonumber(args[1]))
    local verilen = tonumber(args[2])
    
    if xPlayer.Functions.RemoveMoney("cash", verilen, "Nakit Verme") then
        tPlayer.Functions.AddMoney("cash", verilen, "Nakit Alma")
    else
        TriggerClientEvent('QBCore:Notify', xPlayer.PlayerData.source, "Nakit yetersiz.", 'error')
    end
end, false)

en basit haliyle bu şekilde koordinat kontrolleri ekleyerek aralarındaki mesafe uzaksa vermemesi gibi detayları da ekleyebilirsin
 
DF
Yapamadım ama şu hatayı almaktayım.
 
DF

Ekli dosyalar

  • resim_2022-05-05_150304.png
    resim_2022-05-05_150304.png
    25 KB · Görüntüleme: 72
sorunu çözebildiniz mi aynı sorun bende de mevcut , oyuncular birbiri arasında telefon veya banka olmadan vara verebilsin istiyorum
QBCore.Commands.Add("paraver", "Yakındaki Bir Oyuncuya Nakit Para Ver", {{name="id", help="Oyuncun ID"},{name="miktar", help="Verilecek Para Miktarı"}}, true, function(source, args)
local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
local TargetId = tonumber(args[1])
local PlayerPos = GetEntityCoords(GetPlayerPed(source))
local Target = QBCore.Functions.GetPlayer(TargetId)
local TargetPos = GetEntityCoords(GetPlayerPed(TargetId))
local amount = tonumber(args[2])

if Target ~= nil then
if amount ~= nil then
if amount > 0 then
if Player.PlayerData.money.cash >= amount and amount > 0 then
if #(PlayerPos - TargetPos) < 3 then
if TargetId ~= source then
Player.Functions.RemoveMoney('cash', amount, "Cash given to "..Player.PlayerData.citizenid)
Target.Functions.AddMoney('cash', amount, "Cash received from "..Target.PlayerData.citizenid)
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', TargetId, Player.PlayerData.charinfo.firstname.." Sana $" .. amount .. " Nakit Para Verdi", 'success')
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', source, Target.PlayerData.charinfo.firstname.." İsimli Kişiye $" .. amount .. " Nakit Para Verdin", 'success')
TriggerEvent("DiscordBot:ToDiscord", "paratransfer", "Para verdi: $"..amount, source, TargetId)
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Kendi Paranı Tekrar Kendine Veremezsin Çünkü Para Zaten Sende")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Nakit Vereceğin Oyuncu Yanında Değil")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Yeterli Paran Yok!")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Miktar Sıfırdan Büyük Olmaladır.")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Bir Miktar Yazman Lazım")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Oyuncu Online Değil")
end
end)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!