sorunu çözebildiniz mi aynı sorun bende de mevcut , oyuncular birbiri arasında telefon veya banka olmadan vara verebilsin istiyorum
QBCore.Commands.Add("paraver", "Yakındaki Bir Oyuncuya Nakit Para Ver", {{name="id", help="Oyuncun ID"},{name="miktar", help="Verilecek Para Miktarı"}}, true, function(source, args)
local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
local TargetId = tonumber(args[1])
local PlayerPos = GetEntityCoords(GetPlayerPed(source))
local Target = QBCore.Functions.GetPlayer(TargetId)
local TargetPos = GetEntityCoords(GetPlayerPed(TargetId))
local amount = tonumber(args[2])
if Target ~= nil then
if amount ~= nil then
if amount > 0 then
if Player.PlayerData.money.cash >= amount and amount > 0 then
if #(PlayerPos - TargetPos) < 3 then
if TargetId ~= source then
Player.Functions.RemoveMoney('cash', amount, "Cash given to "..Player.PlayerData.citizenid)
Target.Functions.AddMoney('cash', amount, "Cash received from "..Target.PlayerData.citizenid)
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', TargetId, Player.PlayerData.charinfo.firstname.." Sana $" .. amount .. " Nakit Para Verdi", 'success')
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', source, Target.PlayerData.charinfo.firstname.." İsimli Kişiye $" .. amount .. " Nakit Para Verdin", 'success')
TriggerEvent("DiscordBot:ToDiscord", "paratransfer", "Para verdi: $"..amount, source, TargetId)
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Kendi Paranı Tekrar Kendine Veremezsin Çünkü Para Zaten Sende")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Nakit Vereceğin Oyuncu Yanında Değil")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Yeterli Paran Yok!")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Miktar Sıfırdan Büyük Olmaladır.")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Bir Miktar Yazman Lazım")
end
else
TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", "error", "Oyuncu Online Değil")
end
end)