"Garanti fixi bu değildir" derken tam olarak hangi bilgiye dayanarak söylüyorsun ? +150 çeken yoğun bir sunucuda test ettin tam performans sonuç vermedi mi ? Yada daha düşük oyunculu bir sunucuda gerekli denemeleri yaptıktan sonra hatalarla mı karşıya kaldın ?
AddEventHandler('playerConnecting', function(playerName, setCallback, deferrals)
AddEventHandler('playerDropped', function(reason)
Senin için olayı daha basite indirgeyerek anlatayım. Oyuncu oyuna girerse playerConnecting'den geçmek zorundadır. Oyuncu timeout & crash gibi bir sorunla karşı karşıya kalırsa playerDropped'dan geçmek zorundadır.
Tabi çoğu kişi anticheat'i standalone yapmadığı için bu tür problemlerle karşı karşıya kalabilir.
Kod örneği;
variablePlayer = {}
playerConnecting > eventingden geçti
variablePlayer[source] =true
5 dakikada bir eventte kontrol ettir (tamamiyle süresi sana bağlı ve yormaz) -1 şekilde istek at dönenleri başka bir değişkende kontrol ettir.
eğer oyuncu düşerse playerDropped > variablePlayer[source] = false
Burada söylediğin problemin yaşanabileceği bir kod varyasyonu gösterir