Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Nopixel HUDv2

  • Konbuyu başlatan sh1no
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 53
  • Görüntüleme 12K
9183
Oksijen Barı böyle taşıyor bunu nasıl normal hale getirebilirim
 
Oksijen barı haritanın üstine çıkıyor birazcık nasıl düzeltebiliriz?

client.lua > line 81
local oxy = GetPlayerUnderwaterTimeRemaining(PlayerId()) * 4

bu kodu editleyerek kendine uyacak bir şekilde ayarlayabilirsin iyi forumlar
 
Tam olarak ne yaparsam düzelir ya da düzelmiş halini atma şansın var mı?
 
Son düzenleme:
örnk '4' yazan yeri değiştirebilirsin ( Örnek verdim )
Teşekkür ederim. Komik bir durum yaşadım aslında orayı değiştiriyordum neden olmuyor diyordum meğersem 1 adet daha st-hud varmış diğeri restartlanıyormuş :D
 
Sh1no gene konuşturmuş kendini +rep
 
Yanındaki kutucuk barları mevcut mu?
 
hallettim hocam sorunu teşekkürler. Birde benden kısa bi not olsun, oksijen barı taşan arkadaşlar için,
client.lua > line 81
local oxy = GetPlayerUnderwaterTimeRemaining(PlayerId()) * 4 satırında 4 yazan yeri 2.5 yaparsanız tam oturuyor. taşmıyor dışarı :)
 
ama oksijen azalmıyor onu nasıl halledicem :D
 
++eline sağlık
 
Önceki ile çakışıyorda öncekini nasıl kapatabilirim
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!