Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
local Loghook = "WEBHOOK_HERE"
local BotName = "Dexa LOG SYSTEM"
local Image = "https://i.hizliresim.com/YWEj2i.png"
RegisterServerEvent('dexa-logsystem:emote')
AddEventHandler('dexa-logsystem:emote',function(name, message, color)
local logdetails = {
{
["color"] = color,
["title"] = "**".. name .."**",
["description"] = message,
["footer"] = {
["text"] = "Made by D&A*",
},
}
}
PerformHttpRequest(Loghook, function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode({username = BotName, embeds = logdetails, avatar_url = Image}), { ['Content-Type'] = 'application/json' })
end)
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/me]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/do]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/ooc]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
Öncelikle 3dme scriptinin içerisinden server.lua'ya giriş yapalım. En alt satıra gelip bu kodu yapıştıralım.
Kod:local Loghook = "WEBHOOK_HERE" local BotName = "Dexa LOG SYSTEM" local Image = "https://i.hizliresim.com/YWEj2i.png" RegisterServerEvent('dexa-logsystem:emote') AddEventHandler('dexa-logsystem:emote',function(name, message, color) local logdetails = { { ["color"] = color, ["title"] = "**".. name .."**", ["description"] = message, ["footer"] = { ["text"] = "Made by D&A*", }, } } PerformHttpRequest(Loghook, function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode({username = BotName, embeds = logdetails, avatar_url = Image}), { ['Content-Type'] = 'application/json' }) end)
Akabinde 3dme scriptden client.lua'ya giriş yapalım. RegisterCommand('me' ile başlayan satırın içerisine end) kısmının üzerine hemen bu kodu yapıştıralım.
Kod:local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/me]**\n" .. text TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
3dme İçin işlem tamam. Bunun dışında ooc do me gibi scriptler kaldı. Bunu da sadece clientside taraflı kurulum yapman yeterli olacaktır.
O da bu şekilde.
/do İçin ;
Kod:local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/do]**\n" .. text TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
/ooc İçin ;
Kod:local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/ooc]**\n" .. text TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
Saygılar&Sevgiler
RegisterNetEvent('3dme:triggerDisplay')
AddEventHandler('3dme:triggerDisplay', function(text, source)
local offset = 1 + (nbrDisplaying*0.22)
Display(GetPlayerFromServerId(source), text, offset)
end)
hocam selamlar, ben bunu kullandım ama oyuncu kısmına invalid yazıyorÖncelikle 3dme scriptinin içerisinden server.lua'ya giriş yapalım. En alt satıra gelip bu kodu yapıştıralım.
Kod:local Loghook = "WEBHOOK_HERE" local BotName = "Dexa LOG SYSTEM" local Image = "https://i.hizliresim.com/YWEj2i.png" RegisterServerEvent('dexa-logsystem:emote') AddEventHandler('dexa-logsystem:emote',function(name, message, color) local logdetails = { { ["color"] = color, ["title"] = "**".. name .."**", ["description"] = message, ["footer"] = { ["text"] = "Made by D&A*", }, } } PerformHttpRequest(Loghook, function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode({username = BotName, embeds = logdetails, avatar_url = Image}), { ['Content-Type'] = 'application/json' }) end)
Akabinde 3dme scriptden client.lua'ya giriş yapalım. RegisterCommand('me' ile başlayan satırın içerisine end) kısmının üzerine hemen bu kodu yapıştıralım.
Kod:local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/me]**\n" .. text TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
3dme İçin işlem tamam. Bunun dışında ooc do me gibi scriptler kaldı. Bunu da sadece clientside taraflı kurulum yapman yeterli olacaktır.
O da bu şekilde.
/do İçin ;
Kod:local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/do]**\n" .. text TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
/ooc İçin ;
Kod:local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/ooc]**\n" .. text TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)
Saygılar&Sevgiler
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!