Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Faça Scripti (FiveM'de Büyük Yenilik)

laf olsun diye eleştirme yapman itici oluyor lütfen mantık çerçevesi içerisinde eleştrini yap dostum
 
yani kaves şöyle kısaca, ben seni scriptini yanlış lanse eden birini saygıyla eleştiren bir adamı bu kadar aleni bir şekilde yapılan yanlışı
komiksin baya :D kendinle çelişiyorsun farkında mısın? rezil döngü diyorsun ama bir çok durumda o döngüyü kullanmak zorunda olduğumuzu bilmiyorsun
opt. rehberimi okusana.... bak bakalım çelişiyor muyum çelişmiyor muyum.
 
ayrıca gidip ayrı bir thread açarsan 30 saniye loadlanmasını bekleyeceğiz o sırada kullanacağı kod çalışmayacak. biraz mantıklı düşün lütfen :)
ya ille de gist mi atayım gayet iyi biliyorsun neyi kastettiğimi zorlama eleştirimi yaptım geri tepti bitti uzatma. gayet farkındasın neyi kastettiğmin. an itibariyle kraldan çok kralcılığa gidiyor yaptığın şey. yeti gari bırak gassın galdığı yerde.
 
yani kaves şöyle kısaca, ben seni scriptini yanlış lanse eden birini saygıyla eleştiren bir adamı bu kadar aleni bir şekilde yapılan yanlışı

opt. rehberimi okusana.... bak bakalım çelişiyor muyum çelişmiyor muyum.
anlıyorum abi :D
 
ya ille de gist mi atayım gayet iyi biliyorsun neyi kastettiğimi zorlama eleştirimi yaptım geri tepti bitti uzatma. gayet farkındasın neyi kastettiğmi. an itibariyle kraldan çok kralcılığa gidiyor yaptığın şey. yeti gari bırak gassın galdığı yerde.
ben kendimi öven birisi değilim. eleştiri yapıyorsan mantık çerçevesinde yapman gerekir yaptığın şey itici ve ego tatmin etmek gibi. yaptığın şeyin sonuna saygıyla yapıyorum yazman davranışınla ile aynı olmadığı için çelişiyor ve itici oluyor.
 
laf olsun diye eleştirme yapman itici oluyor lütfen mantık çerçevesi içerisinde eleştrini yap dostum
laf olsun diye değil yararı olsun diye yaptım eleştirimi ben.
scriptini doğru lanse etmemiş. kodun github'daki haline bakılınca bazı eksiklilkler göze çarpıyordu onların da altını çizdim.
yanlış lanse edildiğinden ötürü sert, ama bir o kadar da yapıcı ve sonu tatlıya bağlayan bir yorum yazdım. sen de gelip benim kapı kolumu zorluyorsun burada. niye? collab attığın scripte laf geldi diye.

napıcaksın? yarın öbür gün 30 gününü verdiğin paketi, müşterin kullanmayı bırakınca sinir krizine mi gireceksin? yapma.
 
ben kendimi öven birisi değilim. eleştiri yapıyorsan mantık çerçevesinde yapman gerekir yaptığın şey itici ve ego tatmin etmek gibi. yaptığın şeyin sonuna saygıyla yapıyorum yazman davranışınla ile aynı olmadığı için çelişiyor ve itici oluyor.
kimin egosunu tatmin ediyorum uydurma istersen? kendime yararı olan kendimi öven bir cümle kurmadım eleştirimi yaparken. çamur atacaksan da belli bi uydurmasyon sınırı var onun o sınırı aşma.

birini eleştirdik diye bi kafamıza kızgın tavayla vurmadığın kaldı be. yarın öbür gün senin paketine scriptine eleştiri yapmayı bırak thread'ini bile açmam. gidip bi de f3d'i thread'e davet etmen de bi garibime gitti ben burda "bilmem kim de yorum yapabilir bence " falan gibi cümleler kurmuyorum?
 
laf olsun diye değil yararı olsun diye yaptım eleştirimi ben.
scriptini doğru lanse etmemiş. kodun github'daki haline bakılınca bazı eksiklilkler göze çarpıyordu onların da altını çizdim.
yanlış lanse edildiğinden ötürü sert, ama bir o kadar da yapıcı ve sonu tatlıya bağlayan bir yorum yazdım. sen de gelip benim kapı kolumu zorluyorsun burada. niye? collab attığın scripte laf geldi diye.

napıcaksın? yarın öbür gün 30 gününü verdiğin paketi, müşterin kullanmayı bırakınca sinir krizine mi gireceksin? yapma.
Collab atan kişi ben değilim :D makarasına 10 saniyede yazdığımız bir kod hiç bir ciddiyeti yok. ama bu haline bile yaptığın eleştriler çok saçma :D
 
kimin egosunu tatmin ediyorum uydurma istersen? kendime yararı olan kendimi öven bir cümle kurmadım eleştirimi yaparken. çamur atacaksan da belli bi uydurmasyon sınırı var onun o sınırı aşma.

birini eleştirdik diye bi kafamıza kızgın tavayla vurmadığın kaldı be. yarın öbür gün senin paketine scriptine eleştiri yapmayı bırak thread'ini bile açmam. gidip bi de f3d'i thread'e davet etmen de bi garibime gitti ben burda "bilmem kim de yorum yapabilir bence " falan gibi cümleler kurmuyorum?
Boş eleştirilerine devam edip egonu tatmin etmeye devam et. daha fazla seninle sidik yarıştıramayacağım.
 
moderasyon ekibine zorluk çıkarmamak adına ve biraz daha ilerlersek ben kendimi kötü bir duruma düşüreceğim için thread'den çekiliyor, eleştiri kabul edemeyen defansif ve göz yumucu tavırlarıyla kaves'i baş başa bırakıyor, dorq'a da ilerleyen scriptlerinde başarılar diliyorum.
 
//
 
bende sana bunu atıyor ve emziğini vererek gidip uyumanı öneriyor. ilerleyen eleştrilerinde egonu masaya koyup mantık çerçevesinde eleştrimeni tavsiye ediyorum.

Kod:
local damaged = false --sürekli hasar kontrolü değişkeni // sürekli hasar kontrol değişkeni değil üst üste movement atmasın diye.

local AllowedWeapons = { -- i think only melee weapons

    GetHashKey("WEAPON_KNIFE"), --sadece bıçakta çalışması için bıçak hash'i // birden fazla silah girilsin diye obje oluşturuldu

}



Citizen.CreateThread(function()

    while true do --rezil döngü // birçok yerde döngü kullanman gerekir boş yapma

        local playerPed = PlayerPedId() --sürekli rezil döngüde çektirilen rezil pedid, optimizasyon rehberimi okumalısın. // pedId değişirse otomatik olarak burasıda değişir local olarak tanımlayamazsın.

        for k,v in pairs(AllowedWeapons) do --tek bir silah için de olsa kvinpairs ile iterasyon kontrolü yapıp optimizasyonu daha da zitiyoruz // tek bir silah için değil bir çok silah için yazılmış obje adını okusan anlardın

            if HasPedBeenDamagedByWeapon(playerPed, v, 0) and not damaged then --ped silah tarafından yaralandıysa ped zaten yaralı değildi ise // kontrol sorgusu

                damaged = true --adam hasarlı // tek seferlik çalışsın diye var true döndürülüyor

                local animSet = "move_m@injured" --move injured yürüyüş sitli yüklendi

                while not HasAnimSetLoaded(animSet) do --yürüyüş stili yüklenmemişken

                    RequestAnimSet(animSet) --yürüyüş stilini iste

                    Citizen.Wait(0) --crash yeme

                end

                SetPedMovementClipset(playerPed, animSet, true) --ped hareket clipsetini ayarla

            end

        end

        Citizen.Wait(1) --crash yeme ama 1ms ile bunu yap ki thread senkronu yaprağı yesin // ms değerini arttırırsan kesinliği düşecek bu yüzden böyle olmalı

    end
 
Kod:
local damaged = false --sürekli hasar kontrolü değişkeni
local AllowedWeapons = { -- i think only melee weapons
    GetHashKey("WEAPON_KNIFE"), --sadece bıçakta çalışması için bıçak hash'i
}

Citizen.CreateThread(function()
    while true do --rezil döngü
        local playerPed = PlayerPedId() --sürekli rezil döngüde çektirilen rezil pedid, optimizasyon rehberimi okumalısın.
        for k,v in pairs(AllowedWeapons) do --tek bir silah için de olsa kvinpairs ile iterasyon kontrolü yapıp optimizasyonu daha da zitiyoruz
            if HasPedBeenDamagedByWeapon(playerPed, v, 0) and not damaged then --ped silah tarafından yaralandıysa ped zaten yaralı değildi ise
                damaged = true --adam hasarlı
                local animSet = "move_m@injured" --move injured yürüyüş sitli yüklendi
                while not HasAnimSetLoaded(animSet) do --yürüyüş stili yüklenmemişken
                    RequestAnimSet(animSet) --yürüyüş stilini iste
                    Citizen.Wait(0) --crash yeme
                end
                SetPedMovementClipset(playerPed, animSet, true) --ped hareket clipsetini ayarla
            end
        end
        Citizen.Wait(1) --crash yeme ama 1ms ile bunu yap ki thread senkronu yaprağı yesin
    end

Bunun neresinde kaç cm girdiğini hesaplıyoruz? anlamadım ben? tamam konsept güzel de? façayla alakası ne? kalıcılık yok? state tutma yok? nerde anlamadım hangi iz yani? bıçağın nereden girdiğini anlayan bir hitbox hesaplaması görmedim? bloodsprite için bone-specific bir animasyon isteği yok? sadece adam bıçaklanınca yaralı yürümesini sağlayan bir script yapmışsın ve biraz daha iyi optimize edilebilirmiş.

insanlar scriptini indirsin ve rağbet görsün diye scriptini yanlış tanıtmışsın sanırım. bunu yapma.


her halükarda eline sağlık. emeğe daima saygımız sonsuz ama yanlış lanse edildiğinde biraz sövesi geliyor adamın.
saygılar.
Boş yapma anca kıskanın böyle boş muhabbet çevirin
 
Lilith kafa açma
 
Büyük yenilikler ve çağ atlatan fırsatlar devam edecek KAVES kardeşim ile birlikte...
 
bunu neden paylaşma gereği duydun?
 
uppppppppppp
 
up
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!