Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Faça Scripti (FiveM'de Büyük Yenilik)

dorq

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 5 ay 20 gün
Mesajlar
36
FiveM'de büyük yenilik olan yeni scriptimi sizin ile ücretsiz bir şekilde paylaşıyorum.

Uzun zaman ve detaylı çalışmalar ile gece gündüz üstünde çalıştığımız eklentimiz bıçak yarası aldığınızda sizi yaralı animasyonuna sokuyor.
Bıçak yarası oluşuyor ve nerenizden bıçaklanırsanız oradan kan akıyor.
Bıçaklandığınızda bıçağın kaç cm girdiğini hesaplıyor ve ona göre kan akıyor.




İNDİRMEK İÇİN =
 
DF
Tespit edilen önemli bir hata fixlendi.
 
DF
Adam diyor ki sunucumda eşsiz sistemler var, gelip bakıyoruz kolunda faça bile yok amk

+rep benzersiz sc
 
DF
Kod:
local damaged = false --sürekli hasar kontrolü değişkeni
local AllowedWeapons = { -- i think only melee weapons
    GetHashKey("WEAPON_KNIFE"), --sadece bıçakta çalışması için bıçak hash'i
}

Citizen.CreateThread(function()
    while true do --rezil döngü
        local playerPed = PlayerPedId() --sürekli rezil döngüde çektirilen rezil pedid, optimizasyon rehberimi okumalısın.
        for k,v in pairs(AllowedWeapons) do --tek bir silah için de olsa kvinpairs ile iterasyon kontrolü yapıp optimizasyonu daha da zitiyoruz
            if HasPedBeenDamagedByWeapon(playerPed, v, 0) and not damaged then --ped silah tarafından yaralandıysa ped zaten yaralı değildi ise
                damaged = true --adam hasarlı
                local animSet = "move_m@injured" --move injured yürüyüş sitli yüklendi
                while not HasAnimSetLoaded(animSet) do --yürüyüş stili yüklenmemişken
                    RequestAnimSet(animSet) --yürüyüş stilini iste
                    Citizen.Wait(0) --crash yeme
                end
                SetPedMovementClipset(playerPed, animSet, true) --ped hareket clipsetini ayarla
            end
        end
        Citizen.Wait(1) --crash yeme ama 1ms ile bunu yap ki thread senkronu yaprağı yesin
    end

Bunun neresinde kaç cm girdiğini hesaplıyoruz? anlamadım ben? tamam konsept güzel de? façayla alakası ne? kalıcılık yok? state tutma yok? nerde anlamadım hangi iz yani? bıçağın nereden girdiğini anlayan bir hitbox hesaplaması görmedim? bloodsprite için bone-specific bir animasyon isteği yok? sadece adam bıçaklanınca yaralı yürümesini sağlayan bir script yapmışsın ve biraz daha iyi optimize edilebilirmiş.

insanlar scriptini indirsin ve rağbet görsün diye scriptini yanlış tanıtmışsın sanırım. bunu yapma.


her halükarda eline sağlık. emeğe daima saygımız sonsuz ama yanlış lanse edildiğinde biraz sövesi geliyor adamın.
saygılar.
 
DF
Kod:
local damaged = false --sürekli hasar kontrolü değişkeni
local AllowedWeapons = { -- i think only melee weapons
    GetHashKey("WEAPON_KNIFE"), --sadece bıçakta çalışması için bıçak hash'i
}

Citizen.CreateThread(function()
    while true do --rezil döngü
        local playerPed = PlayerPedId() --sürekli rezil döngüde çektirilen rezil pedid, optimizasyon rehberimi okumalısın.
        for k,v in pairs(AllowedWeapons) do --tek bir silah için de olsa kvinpairs ile iterasyon kontrolü yapıp optimizasyonu daha da zitiyoruz
            if HasPedBeenDamagedByWeapon(playerPed, v, 0) and not damaged then --ped silah tarafından yaralandıysa ped zaten yaralı değildi ise
                damaged = true --adam hasarlı
                local animSet = "move_m@injured" --move injured yürüyüş sitli yüklendi
                while not HasAnimSetLoaded(animSet) do --yürüyüş stili yüklenmemişken
                    RequestAnimSet(animSet) --yürüyüş stilini iste
                    Citizen.Wait(0) --crash yeme
                end
                SetPedMovementClipset(playerPed, animSet, true) --ped hareket clipsetini ayarla
            end
        end
        Citizen.Wait(1) --crash yeme ama 1ms ile bunu yap ki thread senkronu yaprağı yesin
    end

Bunun neresinde kaç cm girdiğini hesaplıyoruz? anlamadım ben? tamam konsept güzel de? façayla alakası ne? kalıcılık yok? state tutma yok? nerde anlamadım hangi iz yani? bıçağın nereden girdiğini anlayan bir hitbox hesaplaması görmedim? bloodsprite için bone-specific bir animasyon isteği yok? sadece adam bıçaklanınca yaralı yürümesini sağlayan bir script yapmışsın ve biraz daha iyi optimize edilebilirmiş.

insanlar scriptini indirsin ve rağbet görsün diye scriptini yanlış tanıtmışsın sanırım. bunu yapma.


her halükarda eline sağlık. emeğe daima saygımız sonsuz ama yanlış lanse edildiğinde biraz sövesi geliyor adamın.
saygılar.
bunu anlık olarak kontrol etmen gerekir döngüyü yavaşlatırsan %100 çalışmaz.
 
DF
eğer çok iyi optimizasyon istiyorsan o zaman gameEvent kullanılabilinir o zaman 0.0 ms olur
 
DF
local playerPed = PlayerPedId() --sürekli rezil döngüde çektirilen rezil pedid, optimizasyon rehberimi okumalısın.

eğer adam pedini değiştirise otomatik olarak pedId'de değişir. biraz eleştirmek istemişsin ama sanırım ağır gelmiş :D bizde biliyoruz en başta local olarak tanımlamayı cnm :* eğer her döngüde if sorgusu ya da ternary ekleyip pedid değişmiş mi diye kontrol edeceksek işimiz yaş baya
 
DF
bunu anlık olarak kontrol etmen gerekir döngüyü yavaşlatırsan %100 çalışmaz.
yavaşlat demedim, bir 0 wait çekmiş bir 1 wait çekmiş correleated döngülerde. ikisine de 1 ya da ikisne de 0 diyecek. zaten 0 en mantıklsııı.
 
DF
komiksin baya :D kendinle çelişiyorsun farkında mısın? rezil döngü diyorsun ama bir çok durumda o döngüyü kullanmak zorunda olduğumuzu bilmiyorsun
 
DF
eğer adam pedini değiştirise otomatik olarak pedId'de değişir. biraz eleştirmek istemişsin ama sanırım ağır gelmiş :D bizde biliyoruz en başta local olarak tanımlamayı cnm :* eğer her döngüde if sorgusu ya da ternary ekleyip pedid değişmiş mi diye kontrol edeceksek işimiz yaş baya


ayrı bir citizen thread, global scope'taki ped'e 30 saniyede bir loop ile yeniden atama.

salak değilim bu kadar detaylı eleştirebiliyorsam ped değişince state kaybedeceğinibiliyorum.
ama bilmediğim şey de benim eleştirimi eleştiren adamın benim bunu ^esasında düşünüp yazdığımı tahmin edememesiymiş üzüldüm.


boklamak için yer aramaktan ziyade ne kastetmek istediğimi, neye işaret ettiğimi, aynı zamanda saygımı da sunduğumu anla, ondan sonra bişey söyleyeceksen söyle.
 
DF
ayrı bir citizen thread, global scope'taki ped'e 30 saniyede bir loop ile yeniden atama.

salak değilim bu kadar detaylı eleştirebiliyorsam ped değişince state kaybedeceğinibiliyorum.
ama bilmediğim şey de benim eleştirimi eleştiren adamın benim bunu ^esasında düşünüp yazdığımı tahmin edememesiymiş üzüldüm.


boklamak için yer aramaktan ziyade ne kastetmek istediğimi, neye işaret ettiğimi, aynı zamanda saygımı da sunduğumu anla, ondan sonra bişey söyleyeceksen söyle.
saygını sunduğunun farkındayım ama bilmiş tavrınla o saygını insanların önüne sunmuyorsun. comment atıp -- rezil döngü -- playerPed -- crash yemesin ama yaprağı yesin felan çocukça :D
 
DF
ayrıca gidip ayrı bir thread açarsan 30 saniye loadlanmasını bekleyeceğiz o sırada kullanacağı kod çalışmayacak. biraz mantıklı düşün lütfen :)
 
DF
Kod:
local AllowedWeapons = { -- i think only melee weapons
    GetHashKey("WEAPON_KNIFE"), --sadece bıçakta çalışması için bıçak hash'i
}

weapons yazıyor obje adında bu da demek oluyor ki buraya daha fazla silah ekleyebilirsiniz oyunda 1 tane melee weapons yok
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!