Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Esx bir scripti m3 e nasıl uyarlarım?a

quake477

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 4 ay 21 gün
Mesajlar
102
esx bir telefon scriptim var ama m3e uyaralamak istiyorum fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum pek koddan anlayan biri değilim bana yardım edecek varmı discord: !Enes#0047 59143
59148
 
DF
Son düzenleme:
esx bir telefon scriptim var ama m3e uyaralamak istiyorum fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum pek koddan anlayan biri değilim bana yardım edecek varmı discord: !Enes#0047

ESX bir script M3 te rahatlıkla çalışabilir. Ancak çalışmayan bir scriptiniz var ise, hatasını ve kod satırını paylaşırsanız yardımcı olabiliriz.
 
DF
M3 diye bir alt yapı yoktur. VRP, QB, ESX bunlar altyapılardır. Yukarıda kibra kibra bahsettiği gibi script çalışmıyor. Telefon scriptinde cmdde hata veren satırların görselini atarsan yardımcı olabilirim.(server.lua 150.satır)
 
DF
M3 diye bir alt yapı yoktur. VRP, QB, ESX bunlar altyapılardır. Yukarıda kibra kibra bahsettiği gibi script çalışmıyor. Telefon scriptinde cmdde hata veren satırların görselini atarsan yardımcı olabilirim.(server.lua 150.satır)
 
DF

Ekli dosyalar

  • wewewewew.png
    wewewewew.png
    53 KB · Görüntüleme: 16
Bunun vakti geldi artık değilmi? Ne ESX'i abi ya yeni M3Core_ExtendedV 1.2 > ,

Kullanım ise şu şekilde >

Değişecekler:
Kod:
---ESX---

ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
  while ESX == nil do
    TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
    Citizen.Wait(31)
  end
end)

---M3----

M3 = nil

Citizen.CreateThread(function()
  while M3 == nil do
    TriggerEvent('M3:getSharedObject', function(obj) M3 = obj end)
    Citizen.Wait(31)
  end
end)

---ESX---

RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded',

---M3---

RegisterNetEvent('M3:playerLoaded')
AddEventHandler('M3:playerLoaded',

---ESX---

RegisterNetEvent('esx:setJob')
AddEventHandler('esx:setJob',

---M3---

RegisterNetEvent('M3:setJob')
AddEventHandler('M3:setJob',

---ESX---

ESX.UI.Menu.Open
ESX.UI.Menu.CloseAll()

---M3---

M3.UI.Menu.Open
M3.UI.Menu.CloseAll()

---ESX---

ESX.GetPlayerFromId(src)

---M3---

M3.GetPlayerFromId(src)

---ESX---

ESX.Game.SpawnVehicle()
ESX.Game.GetVehicleProperties()
ESX.Game.GetClosestVehicle()

---M3---

M3.Game.SpawnVehicle()
M3.Game.GetVehicleProperties()
M3.Game.GetClosestVehicle()

---ESX---

ESX.GetPlayerData()

---M3---

M3.GetPlayerData()

---ESX---

ESX.RegisterUsableItem()

---M3---

M3.RegisterUsableItem()

---ESX---

ESX.RegisterServerCallback()
ESX.TriggerServerCallback()

---M3---

M3.RegisterServerCallback()
M3.TriggerServerCallback()

---ESX---

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
  local src = source
  local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


  local fetch = [[
       SELECT
            skills
       FROM
            users
       WHERE
            identifier = @identifier
  ]]

  MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
       ["@identifier"] = user.identifier

  }, function(status)

       if status ~= nil then
            cb(json.decode(status))
       else
            cb(nil)
       end

  end)
end)

---M3---

M3.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
  local src = source
  local user = M3.GetPlayerFromId(src)


  local fetch = [[
       SELECT
            skills
       FROM
            users
       WHERE
            identifier = @identifier
  ]]

  MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
       ["@identifier"] = user.identifier

  }, function(status)

       if status ~= nil then
            cb(json.decode(status))
       else
            cb(nil)
       end

  end)
end)

---ESX---

ESX.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()

---M3---

M3.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()

Kullanımı bu kadar basit :D
 
DF
Bana discord üzerinden yardım edebilirmisniz?
!Enes#0047
 
DF
Son düzenleme:
//
 
DF
Moderatör tarafında düzenlendi:
m3 bir yaşam tarzıdır, m3 her şeydir.
- dominic toretto
59152
 
DF
Bunun vakti geldi artık değilmi? Ne ESX'i abi ya yeni M3Core_ExtendedV 1.2 > ,

Kullanım ise şu şekilde >

Değişecekler:
Kod:
---ESX---

ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
  while ESX == nil do
    TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
    Citizen.Wait(31)
  end
end)

---M3----

M3 = nil

Citizen.CreateThread(function()
  while M3 == nil do
    TriggerEvent('M3:getSharedObject', function(obj) M3 = obj end)
    Citizen.Wait(31)
  end
end)

---ESX---

RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded',

---M3---

RegisterNetEvent('M3:playerLoaded')
AddEventHandler('M3:playerLoaded',

---ESX---

RegisterNetEvent('esx:setJob')
AddEventHandler('esx:setJob',

---M3---

RegisterNetEvent('M3:setJob')
AddEventHandler('M3:setJob',

---ESX---

ESX.UI.Menu.Open
ESX.UI.Menu.CloseAll()

---M3---

M3.UI.Menu.Open
M3.UI.Menu.CloseAll()

---ESX---

ESX.GetPlayerFromId(src)

---M3---

M3.GetPlayerFromId(src)

---ESX---

ESX.Game.SpawnVehicle()
ESX.Game.GetVehicleProperties()
ESX.Game.GetClosestVehicle()

---M3---

M3.Game.SpawnVehicle()
M3.Game.GetVehicleProperties()
M3.Game.GetClosestVehicle()

---ESX---

ESX.GetPlayerData()

---M3---

M3.GetPlayerData()

---ESX---

ESX.RegisterUsableItem()

---M3---

M3.RegisterUsableItem()

---ESX---

ESX.RegisterServerCallback()
ESX.TriggerServerCallback()

---M3---

M3.RegisterServerCallback()
M3.TriggerServerCallback()

---ESX---

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
  local src = source
  local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


  local fetch = [[
       SELECT
            skills
       FROM
            users
       WHERE
            identifier = @identifier
  ]]

  MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
       ["@identifier"] = user.identifier

  }, function(status)

       if status ~= nil then
            cb(json.decode(status))
       else
            cb(nil)
       end

  end)
end)

---M3---

M3.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
  local src = source
  local user = M3.GetPlayerFromId(src)


  local fetch = [[
       SELECT
            skills
       FROM
            users
       WHERE
            identifier = @identifier
  ]]

  MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
       ["@identifier"] = user.identifier

  }, function(status)

       if status ~= nil then
            cb(json.decode(status))
       else
            cb(nil)
       end

  end)
end)

---ESX---

ESX.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()

---M3---

M3.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()

Kullanımı bu kadar basit :D
adam yapmış bu işi kenks :)
 
DF
Bunun vakti geldi artık değilmi? Ne ESX'i abi ya yeni M3Core_ExtendedV 1.2 > ,

Kullanım ise şu şekilde >

Değişecekler:
Kod:
---ESX---

ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
  while ESX == nil do
    TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
    Citizen.Wait(31)
  end
end)

---M3----

M3 = nil

Citizen.CreateThread(function()
  while M3 == nil do
    TriggerEvent('M3:getSharedObject', function(obj) M3 = obj end)
    Citizen.Wait(31)
  end
end)

---ESX---

RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded',

---M3---

RegisterNetEvent('M3:playerLoaded')
AddEventHandler('M3:playerLoaded',

---ESX---

RegisterNetEvent('esx:setJob')
AddEventHandler('esx:setJob',

---M3---

RegisterNetEvent('M3:setJob')
AddEventHandler('M3:setJob',

---ESX---

ESX.UI.Menu.Open
ESX.UI.Menu.CloseAll()

---M3---

M3.UI.Menu.Open
M3.UI.Menu.CloseAll()

---ESX---

ESX.GetPlayerFromId(src)

---M3---

M3.GetPlayerFromId(src)

---ESX---

ESX.Game.SpawnVehicle()
ESX.Game.GetVehicleProperties()
ESX.Game.GetClosestVehicle()

---M3---

M3.Game.SpawnVehicle()
M3.Game.GetVehicleProperties()
M3.Game.GetClosestVehicle()

---ESX---

ESX.GetPlayerData()

---M3---

M3.GetPlayerData()

---ESX---

ESX.RegisterUsableItem()

---M3---

M3.RegisterUsableItem()

---ESX---

ESX.RegisterServerCallback()
ESX.TriggerServerCallback()

---M3---

M3.RegisterServerCallback()
M3.TriggerServerCallback()

---ESX---

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
  local src = source
  local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


  local fetch = [[
       SELECT
            skills
       FROM
            users
       WHERE
            identifier = @identifier
  ]]

  MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
       ["@identifier"] = user.identifier

  }, function(status)

       if status ~= nil then
            cb(json.decode(status))
       else
            cb(nil)
       end

  end)
end)

---M3---

M3.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
  local src = source
  local user = M3.GetPlayerFromId(src)


  local fetch = [[
       SELECT
            skills
       FROM
            users
       WHERE
            identifier = @identifier
  ]]

  MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
       ["@identifier"] = user.identifier

  }, function(status)

       if status ~= nil then
            cb(json.decode(status))
       else
            cb(nil)
       end

  end)
end)

---ESX---

ESX.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()

---M3---

M3.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()

Kullanımı bu kadar basit :D
ama knk ben bunu cc den hatırlıyor gibiyim ordan almışsında credit vermemişsin gibi nedersin
 
DF
//
 
DF
Moderatör tarafında düzenlendi:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!