Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Beklemede Edrpv3 qb paketteki tgiann-garajv2 sorunu

59de4ef

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 5 ay 23 gün
Mesajlar
41
Beyler örnek bir aracı 13 numaralı garaj'a koyunca 14 numaralı garaj'dan çıkartamıyoruz. bende 13 numaralı garaj'a koyduğumuz aracı 14 veya 30 numaralı garaj'danda çıkartılmasını istiyorum biraz kurcaladım script'i ama çözemedim bu konu hakkında yardım edebilecek biri varmıdır acaba? script tgiann-garajv2 istiyen olursa atarım linkini
 
DF
Beyler örnek bir aracı 13 numaralı garaj'a koyunca 14 numaralı garaj'dan çıkartamıyoruz. bende 13 numaralı garaj'a koyduğumuz aracı 14 veya 30 numaralı garaj'danda çıkartılmasını istiyorum biraz kurcaladım script'i ama çözemedim bu konu hakkında yardım edebilecek biri varmıdır acaba? script tgiann-garajv2 istiyen olursa atarım linkini
O sorun değil scriptin kendisi öyle koyulan garajdan çıkarılıyor.
 
DF
bende bu scripti birisinin editleyip istediğim gibi yapması için konu açtım kanka
Scripti paylaşırsanız nasıl yapcağınızı detaylı olarak anlatabilirim bu scriptin qbus versiyonu elimde mevcut olmadığı için şuan yardım edemiyorum
 
DF
functions.lua içine girip bunu bul
Kod:
SpawnVehicle = function(vehicleProps, durum, garajNoData)
Bu fonksiyonu tamamen sil ve bununla değiştir;
Kod:
SpawnVehicle = function(vehicleProps, durum, garajNoData)
    if inCekilmis then
        QBCore.Functions.TriggerCallback("haso-araccek-aracalma", function(sure)
            for k, v in ipairs(sure) do
                print(v.alinabilme)
                if v.alinabilme ~= nil then
                    QBCore.Functions.TriggerCallback("haso-araccek-sureyicek", function(zaman)
                        local time = (v.alinabilme - zaman)
                        print('sa' ..time)
                        if time <= 0 then
                            -- if garajNoData == cachedData["currentGarage"] or inCekilmis or inMeslek then
                                local playerPed = PlayerPedId()
                                local spawnpoint = GetEntityCoords(playerPed)
                                local spawnheading = GetEntityHeading(playerPed)
                                if Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"] then
                                    spawnpoint = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"]
                                    spawnheading = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sHeading"]
                                end
                                
                                if not QBCore.Functions.IsSpawnPointClear(spawnpoint, 3.0) then
                                    QBCore.Functions.Notify("Yakınlardaki Araç Yüzünden Araç Çıkarılamıyor.")
                                    return
                                end
                        
                                WaitForModel(vehicleProps["model"])
                                
                                local gameVehicles = QBCore.Functions.GetVehicles()
                            
                                for i = 1, #gameVehicles do
                                    local vehicle = gameVehicles[i]
                                    if DoesEntityExist(vehicle) then
                                        if QBCore.Shared.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == QBCore.Shared.Trim(vehicleProps["plate"]) then
                                            QBCore.Functions.Notify("Aracın Zaten Dışarıda Bir Yerde.")
                                            return
                                        end
                                    end
                                end
                            
                                QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleProps["model"], function(yourVehicle)
                                
                                    QBCore.Functions.SetVehicleProperties(yourVehicle, vehicleProps)
                            
                                    NetworkFadeInEntity(yourVehicle, true, true)
                            
                                    SetModelAsNoLongerNeeded(vehicleProps["model"])
                            
                                    TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), yourVehicle, -1)
                            
                                    SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(yourVehicle, true)
                                    local id = NetworkGetNetworkIdFromEntity(yourVehicle)
                                    SetNetworkIdCanMigrate(id, true)
                            
                                    QBCore.Functions.Notify("Araç çıkarıldı.")
                            
                                    if durum == "cekilmis" then
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, AracCekilmis)
                                    elseif durum == "cekilmis-bot" then
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, BotCekilmis)
                                    elseif durum == "cekilmis-ucak" then
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, UcakCekilmis)
                                    else
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0)
                                    end
                            
                                    TriggerEvent("x-hotwire:give-keys", yourVehicle)
                                    CloseMenu()
                                    while not GetIsVehicleEngineRunning(yourVehicle) do Citizen.Wait(100) end
                                    Citizen.Wait(100)
                                    if durum == "cekilmis" or durum == "cekilmis-bot" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "bot" then
                                        SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, 25.0)
                                        DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", 25.0)
                                        repairCar(yourVehicle)
                                    else
                                        SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                                        DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                                    end
                                end, {x=spawnpoint.x, y=spawnpoint.y, z=spawnpoint.z, h=spawnheading}, true) -- coords, isnetwork
                            -- else
                            --     QBCore.Functions.Notify("Aracın Bu Garajda Değil! Aracın Bulunduğu Garaj GPS'de İşaretlendi!", "error")
                            --     local coords = Config.Garages[tonumber(garajNoData)]["blip"]
                            --     SetNewWaypoint(coords.x, coords.y)
                            -- end
                        else
                            QBCore.Functions.Notify("Bu araç polis tarafından süreli bir şekilde çekilmiş. Şuan alamazsın", "error")
                            QBCore.Functions.Notify('Bu aracı '.. QBCore.Shared.Round(((v.alinabilme-zaman)/60)/60,2) .. ' Saat Sonra Alabilirsin')
                            return
                        end
                    end)
                else
                    if garajNoData == cachedData["currentGarage"] or inCekilmis or inMeslek then
                        local playerPed = PlayerPedId()
                        local spawnpoint = GetEntityCoords(playerPed)
                        local spawnheading = GetEntityHeading(playerPed)
                        if Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"] then
                            spawnpoint = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"]
                            spawnheading = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sHeading"]
                        end
                        
                        if not QBCore.Functions.IsSpawnPointClear(spawnpoint, 3.0) then
                            QBCore.Functions.Notify("Yakınlardaki Araç Yüzünden Araç Çıkarılamıyor.")
                            return
                        end
                
                        WaitForModel(vehicleProps["model"])
                        
                        local gameVehicles = QBCore.Functions.GetVehicles()
                    
                        for i = 1, #gameVehicles do
                            local vehicle = gameVehicles[i]
                            if DoesEntityExist(vehicle) then
                                if QBCore.Shared.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == QBCore.Shared.Trim(vehicleProps["plate"]) then
                                    QBCore.Functions.Notify("Aracın Zaten Dışarıda Bir Yerde.")
                                    return
                                end
                            end
                        end
                    
                        QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleProps["model"], function(yourVehicle)
                        
                            QBCore.Functions.SetVehicleProperties(yourVehicle, vehicleProps)
                    
                            NetworkFadeInEntity(yourVehicle, true, true)
                    
                            SetModelAsNoLongerNeeded(vehicleProps["model"])
                    
                            TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), yourVehicle, -1)
                    
                            SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(yourVehicle, true)
                            local id = NetworkGetNetworkIdFromEntity(yourVehicle)
                            SetNetworkIdCanMigrate(id, true)
                    
                            QBCore.Functions.Notify("Araç çıkarıldı.")
                    
                            if durum == "cekilmis" then
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, AracCekilmis)
                            elseif durum == "cekilmis-bot" then
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, BotCekilmis)
                            elseif durum == "cekilmis-ucak" then
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, UcakCekilmis)
                            else
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0)
                            end
                    
                            TriggerEvent("x-hotwire:give-keys", yourVehicle)
                            CloseMenu()
                            while not GetIsVehicleEngineRunning(yourVehicle) do Citizen.Wait(100) end
                            Citizen.Wait(100)
                            if durum == "cekilmis" or durum == "cekilmis-bot" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "bot" then
                                SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, 25.0)
                                DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", 25.0)
                                repairCar(yourVehicle)
                            else
                                SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                                DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                            end
                        end, {x=spawnpoint.x, y=spawnpoint.y, z=spawnpoint.z, h=spawnheading}, true) -- coords, isnetwork
                    else
                        QBCore.Functions.Notify("Aracın Bu Garajda Değil! Aracın Bulunduğu Garaj GPS'de İşaretlendi!", "error")
                        local coords = Config.Garages[tonumber(garajNoData)]["blip"]
                        SetNewWaypoint(coords.x, coords.y)
                    end
                end
            end
        end, vehicleProps.plate)
    else
        if garajNoData == cachedData["currentGarage"] or inCekilmis or inMeslek then
            local playerPed = PlayerPedId()
            local spawnpoint = GetEntityCoords(playerPed)
            local spawnheading = GetEntityHeading(playerPed)
            if Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"] then
                spawnpoint = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"]
                spawnheading = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sHeading"]
            end
            
            if not QBCore.Functions.IsSpawnPointClear(spawnpoint, 3.0) then
                QBCore.Functions.Notify("Yakınlardaki Araç Yüzünden Araç Çıkarılamıyor.")
                return
            end
    
            WaitForModel(vehicleProps["model"])
            
            local gameVehicles = QBCore.Functions.GetVehicles()
        
            for i = 1, #gameVehicles do
                local vehicle = gameVehicles[i]
                if DoesEntityExist(vehicle) then
                    if QBCore.Shared.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == QBCore.Shared.Trim(vehicleProps["plate"]) then
                        QBCore.Functions.Notify("Aracın Zaten Dışarıda Bir Yerde.")
                        return
                    end
                end
            end
        
            QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleProps["model"], function(yourVehicle)
            
                QBCore.Functions.SetVehicleProperties(yourVehicle, vehicleProps)
        
                NetworkFadeInEntity(yourVehicle, true, true)
        
                SetModelAsNoLongerNeeded(vehicleProps["model"])
        
                TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), yourVehicle, -1)
        
                SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(yourVehicle, true)
                local id = NetworkGetNetworkIdFromEntity(yourVehicle)
                SetNetworkIdCanMigrate(id, true)
        
                QBCore.Functions.Notify("Araç çıkarıldı.")
        
                if durum == "cekilmis" then
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, AracCekilmis)
                elseif durum == "cekilmis-bot" then
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, BotCekilmis)
                elseif durum == "cekilmis-ucak" then
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, UcakCekilmis)
                else
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0)
                end
        
                TriggerEvent("x-hotwire:give-keys", yourVehicle)
                CloseMenu()
                while not GetIsVehicleEngineRunning(yourVehicle) do Citizen.Wait(100) end
                Citizen.Wait(100)
                if durum == "cekilmis" or durum == "cekilmis-bot" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "bot" then
                    SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, 25.0)
                    DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", 25.0)
                    repairCar(yourVehicle)
                else
                    SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                    DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                end
            end, {x=spawnpoint.x, y=spawnpoint.y, z=spawnpoint.z, h=spawnheading}, true) -- coords, isnetwork
        else
            QBCore.Functions.Notify("Aracın Bu Garajda Değil! Aracın Bulunduğu Garaj GPS'de İşaretlendi!", "error")
            local coords = Config.Garages[tonumber(garajNoData)]["blip"]
            SetNewWaypoint(coords.x, coords.y)
        end
    end
end
 
DF
functions.lua içine girip bunu bul
Kod:
SpawnVehicle = function(vehicleProps, durum, garajNoData)
Bu fonksiyonu tamamen sil ve bununla değiştir;
Kod:
SpawnVehicle = function(vehicleProps, durum, garajNoData)
    if inCekilmis then
        QBCore.Functions.TriggerCallback("haso-araccek-aracalma", function(sure)
            for k, v in ipairs(sure) do
                print(v.alinabilme)
                if v.alinabilme ~= nil then
                    QBCore.Functions.TriggerCallback("haso-araccek-sureyicek", function(zaman)
                        local time = (v.alinabilme - zaman)
                        print('sa' ..time)
                        if time <= 0 then
                            -- if garajNoData == cachedData["currentGarage"] or inCekilmis or inMeslek then
                                local playerPed = PlayerPedId()
                                local spawnpoint = GetEntityCoords(playerPed)
                                local spawnheading = GetEntityHeading(playerPed)
                                if Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"] then
                                    spawnpoint = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"]
                                    spawnheading = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sHeading"]
                                end
                               
                                if not QBCore.Functions.IsSpawnPointClear(spawnpoint, 3.0) then
                                    QBCore.Functions.Notify("Yakınlardaki Araç Yüzünden Araç Çıkarılamıyor.")
                                    return
                                end
                       
                                WaitForModel(vehicleProps["model"])
                               
                                local gameVehicles = QBCore.Functions.GetVehicles()
                           
                                for i = 1, #gameVehicles do
                                    local vehicle = gameVehicles[i]
                                    if DoesEntityExist(vehicle) then
                                        if QBCore.Shared.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == QBCore.Shared.Trim(vehicleProps["plate"]) then
                                            QBCore.Functions.Notify("Aracın Zaten Dışarıda Bir Yerde.")
                                            return
                                        end
                                    end
                                end
                           
                                QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleProps["model"], function(yourVehicle)
                               
                                    QBCore.Functions.SetVehicleProperties(yourVehicle, vehicleProps)
                           
                                    NetworkFadeInEntity(yourVehicle, true, true)
                           
                                    SetModelAsNoLongerNeeded(vehicleProps["model"])
                           
                                    TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), yourVehicle, -1)
                           
                                    SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(yourVehicle, true)
                                    local id = NetworkGetNetworkIdFromEntity(yourVehicle)
                                    SetNetworkIdCanMigrate(id, true)
                           
                                    QBCore.Functions.Notify("Araç çıkarıldı.")
                           
                                    if durum == "cekilmis" then
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, AracCekilmis)
                                    elseif durum == "cekilmis-bot" then
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, BotCekilmis)
                                    elseif durum == "cekilmis-ucak" then
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, UcakCekilmis)
                                    else
                                        TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0)
                                    end
                           
                                    TriggerEvent("x-hotwire:give-keys", yourVehicle)
                                    CloseMenu()
                                    while not GetIsVehicleEngineRunning(yourVehicle) do Citizen.Wait(100) end
                                    Citizen.Wait(100)
                                    if durum == "cekilmis" or durum == "cekilmis-bot" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "bot" then
                                        SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, 25.0)
                                        DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", 25.0)
                                        repairCar(yourVehicle)
                                    else
                                        SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                                        DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                                    end
                                end, {x=spawnpoint.x, y=spawnpoint.y, z=spawnpoint.z, h=spawnheading}, true) -- coords, isnetwork
                            -- else
                            --     QBCore.Functions.Notify("Aracın Bu Garajda Değil! Aracın Bulunduğu Garaj GPS'de İşaretlendi!", "error")
                            --     local coords = Config.Garages[tonumber(garajNoData)]["blip"]
                            --     SetNewWaypoint(coords.x, coords.y)
                            -- end
                        else
                            QBCore.Functions.Notify("Bu araç polis tarafından süreli bir şekilde çekilmiş. Şuan alamazsın", "error")
                            QBCore.Functions.Notify('Bu aracı '.. QBCore.Shared.Round(((v.alinabilme-zaman)/60)/60,2) .. ' Saat Sonra Alabilirsin')
                            return
                        end
                    end)
                else
                    if garajNoData == cachedData["currentGarage"] or inCekilmis or inMeslek then
                        local playerPed = PlayerPedId()
                        local spawnpoint = GetEntityCoords(playerPed)
                        local spawnheading = GetEntityHeading(playerPed)
                        if Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"] then
                            spawnpoint = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"]
                            spawnheading = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sHeading"]
                        end
                       
                        if not QBCore.Functions.IsSpawnPointClear(spawnpoint, 3.0) then
                            QBCore.Functions.Notify("Yakınlardaki Araç Yüzünden Araç Çıkarılamıyor.")
                            return
                        end
               
                        WaitForModel(vehicleProps["model"])
                       
                        local gameVehicles = QBCore.Functions.GetVehicles()
                   
                        for i = 1, #gameVehicles do
                            local vehicle = gameVehicles[i]
                            if DoesEntityExist(vehicle) then
                                if QBCore.Shared.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == QBCore.Shared.Trim(vehicleProps["plate"]) then
                                    QBCore.Functions.Notify("Aracın Zaten Dışarıda Bir Yerde.")
                                    return
                                end
                            end
                        end
                   
                        QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleProps["model"], function(yourVehicle)
                       
                            QBCore.Functions.SetVehicleProperties(yourVehicle, vehicleProps)
                   
                            NetworkFadeInEntity(yourVehicle, true, true)
                   
                            SetModelAsNoLongerNeeded(vehicleProps["model"])
                   
                            TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), yourVehicle, -1)
                   
                            SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(yourVehicle, true)
                            local id = NetworkGetNetworkIdFromEntity(yourVehicle)
                            SetNetworkIdCanMigrate(id, true)
                   
                            QBCore.Functions.Notify("Araç çıkarıldı.")
                   
                            if durum == "cekilmis" then
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, AracCekilmis)
                            elseif durum == "cekilmis-bot" then
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, BotCekilmis)
                            elseif durum == "cekilmis-ucak" then
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, UcakCekilmis)
                            else
                                TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0)
                            end
                   
                            TriggerEvent("x-hotwire:give-keys", yourVehicle)
                            CloseMenu()
                            while not GetIsVehicleEngineRunning(yourVehicle) do Citizen.Wait(100) end
                            Citizen.Wait(100)
                            if durum == "cekilmis" or durum == "cekilmis-bot" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "bot" then
                                SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, 25.0)
                                DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", 25.0)
                                repairCar(yourVehicle)
                            else
                                SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                                DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                            end
                        end, {x=spawnpoint.x, y=spawnpoint.y, z=spawnpoint.z, h=spawnheading}, true) -- coords, isnetwork
                    else
                        QBCore.Functions.Notify("Aracın Bu Garajda Değil! Aracın Bulunduğu Garaj GPS'de İşaretlendi!", "error")
                        local coords = Config.Garages[tonumber(garajNoData)]["blip"]
                        SetNewWaypoint(coords.x, coords.y)
                    end
                end
            end
        end, vehicleProps.plate)
    else
        if garajNoData == cachedData["currentGarage"] or inCekilmis or inMeslek then
            local playerPed = PlayerPedId()
            local spawnpoint = GetEntityCoords(playerPed)
            local spawnheading = GetEntityHeading(playerPed)
            if Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"] then
                spawnpoint = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sPosition"]
                spawnheading = Config.Garages[tonumber(cachedData["currentGarage"])]["sHeading"]
            end
           
            if not QBCore.Functions.IsSpawnPointClear(spawnpoint, 3.0) then
                QBCore.Functions.Notify("Yakınlardaki Araç Yüzünden Araç Çıkarılamıyor.")
                return
            end
   
            WaitForModel(vehicleProps["model"])
           
            local gameVehicles = QBCore.Functions.GetVehicles()
       
            for i = 1, #gameVehicles do
                local vehicle = gameVehicles[i]
                if DoesEntityExist(vehicle) then
                    if QBCore.Shared.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == QBCore.Shared.Trim(vehicleProps["plate"]) then
                        QBCore.Functions.Notify("Aracın Zaten Dışarıda Bir Yerde.")
                        return
                    end
                end
            end
       
            QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleProps["model"], function(yourVehicle)
           
                QBCore.Functions.SetVehicleProperties(yourVehicle, vehicleProps)
       
                NetworkFadeInEntity(yourVehicle, true, true)
       
                SetModelAsNoLongerNeeded(vehicleProps["model"])
       
                TaskWarpPedIntoVehicle(PlayerPedId(), yourVehicle, -1)
       
                SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(yourVehicle, true)
                local id = NetworkGetNetworkIdFromEntity(yourVehicle)
                SetNetworkIdCanMigrate(id, true)
       
                QBCore.Functions.Notify("Araç çıkarıldı.")
       
                if durum == "cekilmis" then
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, AracCekilmis)
                elseif durum == "cekilmis-bot" then
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, BotCekilmis)
                elseif durum == "cekilmis-ucak" then
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0, UcakCekilmis)
                else
                    TriggerServerEvent("tgiann-garaj:arac-cekilmistemi", cachedData["currentGarage"], vehicleProps["plate"], 0)
                end
       
                TriggerEvent("x-hotwire:give-keys", yourVehicle)
                CloseMenu()
                while not GetIsVehicleEngineRunning(yourVehicle) do Citizen.Wait(100) end
                Citizen.Wait(100)
                if durum == "cekilmis" or durum == "cekilmis-bot" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "cekilmis-ucak" or durum == "bot" then
                    SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, 25.0)
                    DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", 25.0)
                    repairCar(yourVehicle)
                else
                    SetVehicleFuelLevel(yourVehicle, vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                    DecorSetFloat(yourVehicle, "_FUEL_LEVEL", vehicleProps["fuelLevel"]+0.0)
                end
            end, {x=spawnpoint.x, y=spawnpoint.y, z=spawnpoint.z, h=spawnheading}, true) -- coords, isnetwork
        else
            QBCore.Functions.Notify("Aracın Bu Garajda Değil! Aracın Bulunduğu Garaj GPS'de İşaretlendi!", "error")
            local coords = Config.Garages[tonumber(garajNoData)]["blip"]
            SetNewWaypoint(coords.x, coords.y)
        end
    end
end
kral yaptim ama sonuç aynı, Aracınız bu garajda degil aracınızın bulunduğu garaj gps'de işaretlendi diyor değişen birşey olmadı
 
DF
Sorunum çözülmedi, Yokmu bu sorunu çözecek bilir kişi
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!