Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Doorlock Yeni kapı belirleme

Gorkemcem

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 5 ay 29 gün
Mesajlar
93
Web sitesi
gorkemcem.com
Discord
Gece#5269
esx_doorlock da nasıl yeni bir kapı belirleyeceğim fakat kordinatlarını girdiğim zaman kapı yine aynı kalıyor. 34915
 
DF
Hangi Script ?
 
DF
Kapının hash kodunu doğru girmeniz gerekiyor.
 
DF
Kapının hash kodunu ve kordinatını doğru girdiğine emin olman lazım.
 
DF
Merhaba Gorkemcem Gorkemcem
verilen cevaplar sonrasında sorununuz çözüldü mü ?​
 
DF
esx_doorlock da nasıl yeni bir kapı belirleyeceğim fakat kordinatlarını girdiğim zaman kapı yine aynı kalıyor.

Çoğu doorlock scripti için:
Kapı objesinin Hash kodunu(vMenu tarzı geliştirici dostu bir scriptten bulabilirsiniz.) girmeniz gerek.

vMenu için gerekli menü yolları: Misc Settings >> Developer Tools >> Show Coordinates(Tam vektörleri alabilmek için) >> Show Prop Dimensions(Hangi objenin hashini veya modelini aldığını anlayabilmek için) >> Show Entity Handles >> Show Entity Models (Aşağıdaki örnekte olduğu gibi iki farklı şekilde hash alabilirsin)

Objenin hash kodu örnek olarak şu biçimde yazılıyor:
0x5D0AAC8F,1560980623,1560980623 0x45D56ADA,1171614426,1171614426

Modeli ise şu biçimde:
'v_ilev_ph_gendoor004' 'prop_ar_arrow_1' gibi...

esx_doorlock için:
Objective-C:
{

        objHash = GetHashKey('v_ilev_ph_gendoor004'), # İLGİLİ KISIM BURASI, Kapının hashini girmek için 2 farklı yol var, ilki şekildeki gibi obje adı girilip GetHashKey fonksiyonu ile bulunabilir veya direkt hash kodu bulunup girilebilir. (vMenu ile erişilebilir.)

        objHeading = 90.0, # Kapının doğrultusu

        objCoords = vector3(449.6, -986.4, 30.6), # Kapının konumu

        textCoords = vector3(450.1, -986.3, 31.7), # Kapının kilit durumunun gösterileceği yazının konumu.

        authorizedJobs = {'police'}, # Kapıyı hangi mesleklerin açıp kilitleyebileceğini belirler. (Bu örnekte sadece polis mesleğine sahip kişiler kapıyla etkileşime girebilir).

        locked = true, # Kapının varsayılan olarak (sunucu ilk açıldığında veya script ilk resetlendiğinde) kilitli mi açık mi olacağını belirtirsiniz (true = kilitli, false = açık).

        maxDistance = 1.25 # Kapı kilidi ile ne kadar uzaktan etkileşime girebileceğini belirler (Daha yüksek değer = daha uzaktan etkileşim).

    }
 
DF
Çoğu doorlock scripti için:
Kapı objesinin Hash kodunu(vMenu tarzı geliştirici dostu bir scriptten bulabilirsiniz.) girmeniz gerek.

vMenu için gerekli menü yolları: Misc Settings >> Developer Tools >> Show Coordinates(Tam vektörleri alabilmek için) >> Show Prop Dimensions(Hangi objenin hashini veya modelini aldığını anlayabilmek için) >> Show Entity Handles >> Show Entity Models (Aşağıdaki örnekte olduğu gibi iki farklı şekilde hash alabilirsin)

Objenin hash kodu örnek olarak şu biçimde yazılıyor:
0x5D0AAC8F,1560980623,1560980623 0x45D56ADA,1171614426,1171614426

Modeli ise şu biçimde:
'v_ilev_ph_gendoor004' 'prop_ar_arrow_1' gibi...

esx_doorlock için:
Objective-C:
{

        objHash = GetHashKey('v_ilev_ph_gendoor004'), # İLGİLİ KISIM BURASI, Kapının hashini girmek için 2 farklı yol var, ilki şekildeki gibi obje adı girilip GetHashKey fonksiyonu ile bulunabilir veya direkt hash kodu bulunup girilebilir. (vMenu ile erişilebilir.)

        objHeading = 90.0, # Kapının doğrultusu

        objCoords = vector3(449.6, -986.4, 30.6), # Kapının konumu

        textCoords = vector3(450.1, -986.3, 31.7), # Kapının kilit durumunun gösterileceği yazının konumu.

        authorizedJobs = {'police'}, # Kapıyı hangi mesleklerin açıp kilitleyebileceğini belirler. (Bu örnekte sadece polis mesleğine sahip kişiler kapıyla etkileşime girebilir).

        locked = true, # Kapının varsayılan olarak (sunucu ilk açıldığında veya script ilk resetlendiğinde) kilitli mi açık mi olacağını belirtirsiniz (true = kilitli, false = açık).

        maxDistance = 1.25 # Kapı kilidi ile ne kadar uzaktan etkileşime girebileceğini belirler (Daha yüksek değer = daha uzaktan etkileşim).

    }
Güzel bir anlatım olmuş teşekkürler.
 
DF
Sorununuz çözüme ulaştı mı ?
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!