Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı DİSC İNVENTORYHUD +64 KALDIRMASI

Onur2004

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 5 ay 2 gün
Mesajlar
203
Merhaba sevgili forum üyeleri herkesin söylediği "disc-inventory sağlam değilse 64de patlar kaldırmaz" muhabbeti var bildiniz gibi
kendi disc-inventorymi nasıl sağlam yaparım yani +64 kaldırıcak sekilde azda olsa bilgi verebilirmisiniz
 
DF
Şöyle kullandığın envantere göre değişir kötü bir envanter kullanıyorsan evet fakat sağlam bir envanter kullanıyorsan fazla sorun yaşayacağını sanmıyorum.
 
DF
discin 64ten sonra patlamasının sebebi insanların aynı anda itemleri slottan slota taşıması vb sebeplerden kaynaklanıyor , eğer envanterini sql sorgularını ve sqle yük bindiren şeyleri azaltırsan daha fazla kişiye optimize edebilirsin.
 
DF
discin 64ten sonra patlamasının sebebi insanların aynı anda itemleri slottan slota taşıması vb sebeplerden kaynaklanıyor , eğer envanterini sql sorgularını ve sqle yük bindiren şeyleri azaltırsan daha fazla kişiye optimize edebilirsin.
biraz daha açabilirmisin sql sorgularını azaltmayı
 
DF
tgemre tgemre peki sağlam olup olmadını test edebilirmiyim yada direk paketi
devreye burada senin girmen gerekiyor ve ya developerin araştırarak ve kendin editleyerek sağlam bir disc inventory koyarsan paketine bir sorun yaşayacağını sanmıyorum , herkesin dediği '' disc kullanıyorum 64'ten sonra timeout ya da crash hatası yiyorum'' denmesinin sebebi bundan kaynaklanıyor. test etmen için slottan slota item vermeyi deneyebilirsin fakat asıl deneme , test oyuncu çektikten sonra sağlanır.
 
DF
Maalesef bu konu hakkımda fazla bilgim yok.
 
DF
Şu kadar kaldırıyor bu kadar kaldırıyor dediğimiz olay şudur ;
Single player oyunlarda sadece "clientside" dediğimiz sadece controllerin gözünde gelçekleşen işleyen olaylar clientsidedir.
eylem ve olayların farklı bir controller tarafından görülmesini istiyorsak "serverside" dediğimiz her controlleri etkileyen olaylardır. Olaylar server i yani makınamızın CPU ve internet bağlantısı gücünü kullanarak gelçekleştirilir.

Az önce dediğim gibi serverside eventleri bütün oyuncuları etkilemesi dolayısıyla oyuncu arttıkça işlemcimizin ve internetimizin güç ihtiyacı artar. ve makinamız bunu karşılayamaz ise yavaş yavaş sunucu çöker ve herkesin crash yemesi / makinanın donması ile çöküş sona erir.

Bunu çözmenin bir çok yolu var en basitinden script sayısını 250 üzerinde tutmamak :D
veya serverside ı tıpkı clientside ı optimize ettiğimiz gibi optimize etmemiz gerekir. Event sayısını azaltmamız gerekir (**AddEventHandler** nativesi)



 
DF
Sorguları şu şekilde ayarlayabilirsin. Disc-inventoryhud mantığında slot'tan slot'a yer değiştirdiğinde update atar ilk 5 slot'a geçirince update atar. Bunlar yerine düzeni sen sağlarsan problem yaşamazsın. Bunlardan kurtulman gerek
 
DF
Konunun ön eki tarafımca uygun ön eke taşınmıştır.
 
DF
cevaplarınız için teşekkürler F3D3R4LL Frozen lildopeee lildopeee LquenS LquenS fakat kendi düzenimi olusturmaya veya mysql sorgularını azaltacak kadar bilgim yok detaylı bi şekilde anlatan video konu tarzı bişey varsa atabilirmisiniz
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!