Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım almez-motelsv2 | Meta-Item | 105 Oda | Pinkcage Eklendi | QB To ESX envanter uyumlu

disc uyumlu değil dosyalardan anladığım kadarıyla
 
DF
QB TO ESX envantere uyumludur sadece, dileyen olursa NP-inventory'e editleyebilir.
 
DF
Merhaba arkadaşlar, forumdaki arkadaşların meta itemlı motel sistemi konusunda çok fazla istek geldiğini fark ettim ve böyle bir iş gerçekleştirdim.

Özellikler:

· Tüm odalar ve depolar sadece anahtara sahip olan kişi tarafından açılabilir
· İstediğiniz kadar yedek anahtar çıkartabilirsiniz.
· Config üzerinden her şey düzenlenebilir, istediğiniz kadar oda ekleyebilirsiniz.
· Oda sahipleri deposunu ve kapısını kilitlemeyi unutmazsa odası soyulabilir.
· Odanızı istediğiniz zaman geri satabilirsiniz.


Credit: Asansör kodları için @utku

Güncelleme: Resmon değerleri optimize edildi, github üzerinden tekrar indirebilirsiniz link güncel.

Objelerin konumunu almak için otomatik olarak clipboard'a aktaran bi kod eklediğim pun_idgun'a erişebilirsiniz.

Linkler:
·
·
·

Kurulum:
· Öncelikle almez-motels klasörünü resources içerisine atıp, server.cfgden startını veriyoruz.
· Dosya içerisinde yer alan SQL dosyasını database'e aktarıyoruz.
· qb-inventory/html/js/app.js dosyasına girin ve aşağıdaki kodu arayın.

Kod:
function FormatItemInfo(itemData)
· Bu kodun en aşağısına fotoğrafta gösterdiğim şekilde verdiğim kodu girin.
Ekli dosyayı görüntüle 55586

JavaScript:
} else if (itemData.name == "motelkeys") {
            $(".item-info-title").html('<p>'+itemData.label+'</p>')
            $(".item-info-description").html('<p>Oda No: ' + itemData.info.motel + '</p>');
· Kurulum bu kadar, artık oyuna girip test edebilirsiniz.

Disc e çevirip paylaşırsan çok sevinirim.
 
DF
+ v2 eklendi, artık pinkcage ve rezidans olarak kullanabilirsiniz (herhangi bir mlo'lu pinkcage kurabilirsiniz, benimkisi: )
 
DF
Bunu piksel 3.0 envanterine eklememe yardımcı olabilecek var mı?
 
DF
depo açılmıyor, e basın yazısı geliyor e bastığımda kayboluyor.
 
DF
Kapılar sorunlu. Uzaktan koşarak anahtar olmadan odaya girebiliyorum. Nasıl çözebilirim
 
DF
Kapılar sorunlu. Uzaktan koşarak anahtar olmadan odaya girebiliyorum. Nasıl çözebilirim
client/main.lua 300`deki fonksiyonu attığım fonksiyon ile değiştirirsen büyük ihtimal sorun çözülecektir.

Kod:
function CheckOwnership()
    Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            for i = 1, #almez, 1 do
                for x = 1, #almez[i].doors, 1 do
                    local ped = PlayerPedId()
                    local playercoords = GetEntityCoords(ped)
                    local dst = GetDistanceBetweenCoords(playercoords, almez[i].info.coords, 0)
                    if dst <= 35.5 then                       
                        if almez[i].doors[x].obj == nil or not DoesEntityExist(almez[i].doors[x].obj) then
                            almez[i].doors[x].obj = GetClosestObjectOfType(almez[i].doors[x].coords, 1.2, almez[i].doors[x].doorhash, 0, 0, 0)
                            FreezeEntityPosition(almez[i].doors[x].obj, almez[i].doors[x].locked)
                        else
                            FreezeEntityPosition(almez[i].doors[x].obj, almez[i].doors[x].locked)
                            if almez[i].doors[x].locked then
                                SetEntityHeading(almez[i].doors[x].obj, almez[i].doors[x].h)
                            end
                        end

                    end
                end
            end
            Citizen.Wait(1000)
        end
    end)
end
 
DF
client/main.lua 300`deki fonksiyonu attığım fonksiyon ile değiştirirsen büyük ihtimal sorun çözülecektir.

Kod:
function CheckOwnership()
    Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            for i = 1, #almez, 1 do
                for x = 1, #almez[i].doors, 1 do
                    local ped = PlayerPedId()
                    local playercoords = GetEntityCoords(ped)
                    local dst = GetDistanceBetweenCoords(playercoords, almez[i].info.coords, 0)
                    if dst <= 35.5 then                      
                        if almez[i].doors[x].obj == nil or not DoesEntityExist(almez[i].doors[x].obj) then
                            almez[i].doors[x].obj = GetClosestObjectOfType(almez[i].doors[x].coords, 1.2, almez[i].doors[x].doorhash, 0, 0, 0)
                            FreezeEntityPosition(almez[i].doors[x].obj, almez[i].doors[x].locked)
                        else
                            FreezeEntityPosition(almez[i].doors[x].obj, almez[i].doors[x].locked)
                            if almez[i].doors[x].locked then
                                SetEntityHeading(almez[i].doors[x].obj, almez[i].doors[x].h)
                            end
                        end

                    end
                end
            end
            Citizen.Wait(1000)
        end
    end)
end
deniyeceğim yardımın için teşekkürler
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!