envanterde infinity'e uyarlama yapıldıysa infinity'i açması gerekiyor eğer açmadı ise gözükmez açttığında attığı item yerde görünür
infinity var açık ama sanki içinde az kod var gibi
server main.lua
-- this is the main update thread for pushing blip location updates to players
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(500)
local players = GetPlayers()
local blips = {}
for index, player in ipairs(players) do
local playerPed = GetPlayerPed(player)
if DoesEntityExist(playerPed) then
local coords = GetEntityCoords(playerPed)
blips[tostring(player)] = vector3(coords.x, coords.y, coords.z)
--serverId = player, --
--networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(playerPed),
--coords = vector3(coords.x, coords.y, coords.z), --
--name = GetPlayerName(player), --
--ped = playerPed --
end
end
TriggerClientEvent("tgiann-infinity:update", -1, blips)
end
end)
client.lua
local playerCoordsData = {}
exports("GetPlayerCoordsData", function()
return playerCoordsData
end)
RegisterNetEvent("tgiann-infinity:update")
AddEventHandler("tgiann-infinity:update", function(data)
playerCoordsData = data
end)