Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Vale iner inmez silme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

imn0thing

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 10 ay 3 gün
Mesajlar
691
Selam, bildiğiniz üzere bazı sunucularda bu vale siliniyor indiği gibi. Bunu nasıl yapıyorlar aklıma sadece tüm pedleri silmek geldi bunu sadece valeye uyarlamayı nasıl yapabilirim ?
 
DF
Valet.lua'nı paylaşırsan yardımcı olabilirim
 
DF
Kod:
local enroute = false
local mechPed = nil

function setCars(cars)
    SendNUIMessage({event = 'updateCars', cars = cars})
end

RegisterNUICallback('getCars', function(data)
    ESX.TriggerServerCallback('gcPhone:getCars', function(data)
        for i = 1, #data do
            model = GetDisplayNameFromVehicleModel(data[i]["props"].model)
            data[i]["props"].model = model
        end
        setCars(data)
    end)
end)

RegisterNUICallback('getCarsValet', function(data)
    if enroute then
        ESX.ShowNotification(_U('valet_wait'))
        return
    end

    local gameVehicles = ESX.Game.GetVehicles()

    for i = 1, #gameVehicles do
        local vehicle = gameVehicles[i]

        if DoesEntityExist(vehicle) then
            if ESX.Math.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == ESX.Math.Trim(data.props.plate) then
                local vehicleCoords = GetEntityCoords(vehicle)
                SetNewWaypoint(vehicleCoords.x, vehicleCoords.y)
                ESX.ShowNotification(_U('valet_already_outside'))
                return
            end
        end
    end

    TriggerServerEvent("gcPhone:valet-car-set-outside", data.props.plate)
    
    local player = PlayerPedId()
    local playerPos = GetEntityCoords(player)

    local driverhash = 999748158
    local vehhash = data.props.model

    while not HasModelLoaded(driverhash) and RequestModel(driverhash) or not HasModelLoaded(vehhash) and RequestModel(vehhash) do
        RequestModel(driverhash)
        RequestModel(vehhash)
        Citizen.Wait(0)
    end

    SpawnVehicle(playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, vehhash, driverhash, data.props)
end)

function SpawnVehicle(x, y, z, vehhash, driverhash, props)                                                     --Spawning Function
    local found, spawnPos, spawnHeading = GetClosestVehicleNodeWithHeading(x + math.random(-100, 100), y + math.random(-100, 100), z, 0, 3, 0)

    ESX.Game.SpawnVehicle(vehhash, spawnPos, spawnHeading, function(callback_vehicle)
        SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(callback_vehicle, true)
        
        SetEntityAsMissionEntity(callback_vehicle, true, true)
        ClearAreaOfVehicles(GetEntityCoords(callback_vehicle), 5000, false, false, false, false, false); 
        SetVehicleOnGroundProperly(callback_vehicle)
        ESX.Game.SetVehicleProperties(callback_vehicle, props)
        
        mechPed = CreatePedInsideVehicle(callback_vehicle, 26, driverhash, -1, true, false)                      --Driver Spawning.
        
        mechBlip = AddBlipForEntity(callback_vehicle)                                                            --Blip Spawning.
        SetBlipFlashes(mechBlip, true) 
        SetBlipColour(mechBlip, 5)

        GoToTarget(x, y, z, callback_vehicle, mechPed, vehhash)
    end)                          --Car Spawning.
end

function GoToTarget(x, y, z, vehicle, driver, vehhash, target)
    enroute = true
    while enroute do
        Citizen.Wait(500)
        local player = PlayerPedId()
        local playerPos = GetEntityCoords(player)
        SetDriverAbility(driver, 1.0)        -- values between 0.0 and 1.0 are allowed.
        SetDriverAggressiveness(driver, 0.0)
        TaskVehicleDriveToCoord(driver, vehicle, playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, 20.0, 0, vehhash, 4457279, 1, true)
        local distanceToTarget = #(playerPos - GetEntityCoords(vehicle))
        if distanceToTarget < 15 or distanceToTarget > 150 then
            RemoveBlip(mechBlip)
            TaskVehicleTempAction(driver, vehicle, 27, 6000)
            --SetVehicleUndriveable(vehicle, true)
            SetEntityHealth(mechPed, 2000)
            GoToTargetWalking(x, y, z, vehicle, driver)
            enroute = false
        end
    end
end

function GoToTargetWalking(x, y, z, vehicle, driver)
    Citizen.Wait(500)
    TaskWanderStandard(driver, 10.0, 10)
    TriggerServerEvent('gcPhone:finish')
    Citizen.Wait(35000)
    DeletePed(mechPed)
    mechPed = nil
end
 
DF
Kod:
local enroute = false
local mechPed = nil

function setCars(cars)
    SendNUIMessage({event = 'updateCars', cars = cars})
end

RegisterNUICallback('getCars', function(data)
    ESX.TriggerServerCallback('gcPhone:getCars', function(data)
        for i = 1, #data do
            model = GetDisplayNameFromVehicleModel(data[i]["props"].model)
            data[i]["props"].model = model
        end
        setCars(data)
    end)
end)

RegisterNUICallback('getCarsValet', function(data)
    if enroute then
        ESX.ShowNotification(_U('valet_wait'))
        return
    end

    local gameVehicles = ESX.Game.GetVehicles()

    for i = 1, #gameVehicles do
        local vehicle = gameVehicles[i]

        if DoesEntityExist(vehicle) then
            if ESX.Math.Trim(GetVehicleNumberPlateText(vehicle)) == ESX.Math.Trim(data.props.plate) then
                local vehicleCoords = GetEntityCoords(vehicle)
                SetNewWaypoint(vehicleCoords.x, vehicleCoords.y)
                ESX.ShowNotification(_U('valet_already_outside'))
                return
            end
        end
    end

    TriggerServerEvent("gcPhone:valet-car-set-outside", data.props.plate)
  
    local player = PlayerPedId()
    local playerPos = GetEntityCoords(player)

    local driverhash = 999748158
    local vehhash = data.props.model

    while not HasModelLoaded(driverhash) and RequestModel(driverhash) or not HasModelLoaded(vehhash) and RequestModel(vehhash) do
        RequestModel(driverhash)
        RequestModel(vehhash)
        Citizen.Wait(0)
    end

    SpawnVehicle(playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, vehhash, driverhash, data.props)
end)

function SpawnVehicle(x, y, z, vehhash, driverhash, props)                                                     --Spawning Function
    local found, spawnPos, spawnHeading = GetClosestVehicleNodeWithHeading(x + math.random(-100, 100), y + math.random(-100, 100), z, 0, 3, 0)

    ESX.Game.SpawnVehicle(vehhash, spawnPos, spawnHeading, function(callback_vehicle)
        SetVehicleHasBeenOwnedByPlayer(callback_vehicle, true)
      
        SetEntityAsMissionEntity(callback_vehicle, true, true)
        ClearAreaOfVehicles(GetEntityCoords(callback_vehicle), 5000, false, false, false, false, false);
        SetVehicleOnGroundProperly(callback_vehicle)
        ESX.Game.SetVehicleProperties(callback_vehicle, props)
      
        mechPed = CreatePedInsideVehicle(callback_vehicle, 26, driverhash, -1, true, false)                      --Driver Spawning.
      
        mechBlip = AddBlipForEntity(callback_vehicle)                                                            --Blip Spawning.
        SetBlipFlashes(mechBlip, true)
        SetBlipColour(mechBlip, 5)

        GoToTarget(x, y, z, callback_vehicle, mechPed, vehhash)
    end)                          --Car Spawning.
end

function GoToTarget(x, y, z, vehicle, driver, vehhash, target)
    enroute = true
    while enroute do
        Citizen.Wait(500)
        local player = PlayerPedId()
        local playerPos = GetEntityCoords(player)
        SetDriverAbility(driver, 1.0)        -- values between 0.0 and 1.0 are allowed.
        SetDriverAggressiveness(driver, 0.0)
        TaskVehicleDriveToCoord(driver, vehicle, playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, 20.0, 0, vehhash, 4457279, 1, true)
        local distanceToTarget = #(playerPos - GetEntityCoords(vehicle))
        if distanceToTarget < 15 or distanceToTarget > 150 then
            RemoveBlip(mechBlip)
            TaskVehicleTempAction(driver, vehicle, 27, 6000)
            --SetVehicleUndriveable(vehicle, true)
            SetEntityHealth(mechPed, 2000)
            GoToTargetWalking(x, y, z, vehicle, driver)
            enroute = false
        end
    end
end

function GoToTargetWalking(x, y, z, vehicle, driver)
    Citizen.Wait(500)
    TaskWanderStandard(driver, 10.0, 10)
    TriggerServerEvent('gcPhone:finish')
    Citizen.Wait(35000)
    DeletePed(mechPed)
    mechPed = nil
end
Ped'i arabayı teslim ettikten 35 saniye sonra siliyormuş zaten, Citizen.Wait(35000) olan kısımı Citizen.Wait(1500) olarak değiştirirsen arabayı teslim ettikten 1.5 saniye sonra ped silinir. (En aşağıda ki Citizen.Wait)
 
DF
Ped'i arabayı teslim ettikten 35 saniye sonra siliyormuş zaten, Citizen.Wait(35000) olan kısımı Citizen.Wait(1500) olarak değiştirirsen arabayı teslim ettikten 1.5 saniye sonra ped silinir. (En aşağıda ki Citizen.Wait)
Tamam teşekkürler<3
 
DF
Konu çözümlendiği için tarafımca ön ek değiştirilmiş ve konu kapanmıştır.
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!