Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Tanıtım [ÜCRETLİ] Gelişmiş ATM Soygunu

atiysu

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 8 ay 3 gün
Mesajlar
294
Hemen hemen her şeyi değiştirebileceğiniz bir config'i vardır.
İçerisinde bir webhook ve polis-alert vardır, configden meslek ekleyebilir ve webhook'u config'den değiştirebilirsiniz.

Fiyat ve Linkler​

11.80EUR



Preview​



Özellikleri​

  • İçerisinde açıp kapatabileceğiniz bir police alert var isterseniz kendi alertinizi kullanabilirsiniz,
  • Discord log sistemi,
  • 4 farklı bildirim sistemi mevcut (okokNotify, Mythic(eski), Mythic(yeni), aty_notify)

Diğer​

f6d910cd6e16a47c8705c34d6b595742cbe63a0d.png

efe2cab7d2968998ccc7943e8920a0f9ff8d1093.png
 
DF

Ekli dosyalar

  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    32.1 KB · Görüntüleme: 105
Son düzenleme:
Merhaba,

Arkadaş belirtmemiş ancak sırf bu mevzudan dolayı şimdiden boş bir kavga olacağını hissediyorum. Ben bir ekleme yapayım, 0,20 üstü resmona sahip olmasının sebebi ATM'ye yaklaşınca belirelenen zonenin içine girmiş olmasıdır.
 
DF
Merhaba,

Arkadaş belirtmemiş ancak sırf bu mevzudan dolayı şimdiden boş bir kavga olacağını hissediyorum. Ben bir ekleme yapayım, 0,20 üstü resmona sahip olmasının sebebi ATM'ye yaklaşınca belirelenen zonenin içine girmiş olmasıdır.
Açıklama için teşekkür ederim, bende açıklama yapayım.

0.20 olmasının sebebi proplara göre yakınlık kontrolü yapmasıdır, for ile sürekli bir döngü çevirip array içerisinde ki propların hashlarini sürekli kontrol etmekte.
 
DF
Açıklama için teşekkür ederim, bende açıklama yapayım.

0.20 olmasının sebebi proplara göre yakınlık kontrolü yapmasıdır, for ile sürekli bir döngü çevirip array içerisinde ki propların hashlarini sürekli kontrol etmekte.
Polyzone ekleyip onPointInOut fonksyonuna bir lokal ve ikinci bir fonksyon calistirabilirsin.
Bu fonksyonun icerisinde yukaridaki lokale gore donguyu calistirabilirsin, yani ispointinside false ise yukaridaki lokali false yaparak döngüyü kontrollu bir sekilde kontrol edebilirsin eger ki E bastiracaksan.
E bastiktan sonra da o döngüden cikip para çalmanin eventini triggerlatirsan resmon degerin max 0.02 / 0.03 u gorur ki bu da normal bir deger olur.
 
DF
Polyzone ekleyip onPointInOut fonksyonuna bir lokal ve ikinci bir fonksyon calistirabilirsin.
Bu fonksyonun icerisinde yukaridaki lokale gore donguyu calistirabilirsin, yani ispointinside false ise yukaridaki lokali false yaparak döngüyü kontrollu bir sekilde kontrol edebilirsin eger ki E bastiracaksan.
E bastiktan sonra da o döngüden cikip para çalmanin eventini triggerlatirsan resmon degerin max 0.02 / 0.03 u gorur ki bu da normal bir deger olur.
bölge olarak kontrol yaptırmıyorum ama propların hash kodlarına göre kontrol yapıyor
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!