server thread hitch warning in resmon ile hiçbir ilgisi yok. Resmon değerleri sadece client ın yediği ms i gösterir. adı üstünde "server thread hitch warning" serverside üzerinde çok fazla trigger ve ağır döngüler bulunması dolayısıyla yaşanıyor bu sorun
çözümü için client üzerinden server a triggerlenmiş döngülerin Citizen.Wait(ms) değerlerini düşürmen gerekiyor yada doğrudan scripti kaldırman gerekiyor başka bi çözümü mevcut değil
ve resmon değeri client in (oyuncunun) cpu gücüne göre değişmektedir bilgin olsun diye söylüyorum yanlış anlama
optimize etmekle uğraşmam diyorsan işlemcisi çok daha güçlü bir makina alabilirsin
-> serverside ve client mantığı kullanıldığı her alanda şu şekilde işliyor client bir olay gelçekleştirir olay serverside a iletilir serverside ne yapması gerekiyorsa yapıp client e geri dönüş yapar belki optimizeyi yapmanda yardımcı olur