Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru SÜREKLİ BU SPAWNLANIYOR CMDDE

kursunpro

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 4 ay 15 gün
Mesajlar
150
VDS İ7 7700K 10 RAM 5 CEKİRDEK 40 SSD 220 TL ÜCRET ÖDÜYORUM AMA SÜREKLİ BÖYLE BİRŞEY SPAWNLANIYOR
 
DF

Ekli dosyalar

  • 131.png
    131.png
    260.4 KB · Görüntüleme: 65
Merhaba.

"server thread hitch warning <ms>" denen mevzu şudur ; Serverside a triggerlenmiş döngü içerisinde olan client kod blokları ağır ise
ve sürekli data ve hostu yoruyorsa bu döngüler sebebiyle bu uyarıyı alırsınız.

Çözümü : ilk olarak client side üzerinde Wait() değerlerini arttırıcak şekilde basit optimizeler yapın. Sonra server e triggerlenmiş döngü içerisindeki clientte bulunan kod bloklarının Citizen.Wait(<ms>) değerlerini yükseltin.

Sorun muhtemelen çözülmeyecektir gördüğüm üzere çok fazla atıyor sthw. yi

Proffiller i kullanarak en çok server i yoran sriptleri tespit edip optimizeni onlar üzerine yoğunlaştırabilirsin veya doğrudan kaldırabilirsin

Server thread hitch warninge en çok sebep olan script *bence* vMenu dür client üzerinde çok fazla serverside a triggerlenmiş döngü mevcut

buna başka bir örnek vermek gerekirse outlawalert iyi bir önrek olabilir işlemler başlamadan önce serverside dan dataya "Oyuncunun Mesleği Polis mi ?" sorusunu çok fazla yöneltir buda "Server Thread Hitch Warning" e sebep olur. Özellikle çok fazla oyuncun var ise outlawalert fazla başını yorabilir.

Eğer dediklerimi pek anlamadıysan imza kısmımda bulunan discorda katılıp özelden bana ulaşabilirsin
 
DF
Ve I7 7700 Gelçekten zayıf bir işlemci bir VDS ye göre

ServerButik in müşterisi olmanı tavsiye ederim DDoS prospect ve VDS lerinin gücü cidden çok sağlam kullanan arkadaşlarımdan biliyorum.

Bu sorunun başlıca sebebi VDS nin işlemci gücünün paket ağırlığını kaldıramamasından kaynaklanır.
 
DF
Merhaba.

"server thread hitch warning <ms>" denen mevzu şudur ; Serverside a triggerlenmiş döngü içerisinde olan client kod blokları ağır ise
ve sürekli data ve hostu yoruyorsa bu döngüler sebebiyle bu uyarıyı alırsınız.

Çözümü : ilk olarak client side üzerinde Wait() değerlerini arttırıcak şekilde basit optimizeler yapın. Sonra server e triggerlenmiş döngü içerisindeki clientte bulunan kod bloklarının Citizen.Wait(<ms>) değerlerini yükseltin.

Sorun muhtemelen çözülmeyecektir gördüğüm üzere çok fazla atıyor sthw. yi

Proffiller i kullanarak en çok server i yoran sriptleri tespit edip optimizeni onlar üzerine yoğunlaştırabilirsin veya doğrudan kaldırabilirsin

Server thread hitch warninge en çok sebep olan script *bence* vMenu dür client üzerinde çok fazla serverside a triggerlenmiş döngü mevcut

buna başka bir örnek vermek gerekirse outlawalert iyi bir önrek olabilir işlemler başlamadan önce serverside dan dataya "Oyuncunun Mesleği Polis mi ?" sorusunu çok fazla yöneltir buda "Server Thread Hitch Warning" e sebep olur. Özellikle çok fazla oyuncun var ise outlawalert fazla başını yorabilir.

Eğer dediklerimi pek anlamadıysan imza kısmımda bulunan discorda katılıp özelden bana ulaşabilirsin
Profiler record gibi F8 den kullanılan şeyler client tarafını görmeni sağlar. Sunucu tarafını takip için bir kaç program zaten var, , da burası. Ek olarak server sideyi sadece client tarafı zorlayacak diye bir şey yoktur. Server tarafında da server tarafını zorlayabilirsin. Server tarafındaki hitch 300 ün üstünde değilse zarar vermiyor diye biliyorum (Tam bilgiye sahip değilim.)
 
DF
Profiler record gibi F8 den kullanılan şeyler client tarafını görmeni sağlar. Sunucu tarafını takip için bir kaç program zaten var, , da burası. Ek olarak server sideyi sadece client tarafı zorlayacak diye bir şey yoktur. Server tarafında da server tarafını zorlayabilirsin. Server tarafındaki hitch 300 ün üstünde değilse zarar vermiyor diye biliyorum (Tam bilgiye sahip değilim.)
Yazdığım şeyi yanlış anlamışsın *Client side üzerinde server a triggerlenmiş döngüler* ve Profiler server side ı yoranları gösteriyor. (*server tarafındada serveri zorlayabilirsin*) - CFX bu konu ile ilgili bir annoncment geçmişti zaten çözümü ile ilgili ve aynen şunlar yazıyordu : client side üzerinde server ı etkileyen ağır döngüler buna sebep oluyor. Ve server thread 300 ün üzerinde değilse zarar vermiyor demişsin. Yanılıyorsun arkadaş spam attığını söylüyor zaten konu spam olunca milisaniyelerin bir önemi kalmıyor resmen çok etkiliyor oyunu
 
DF
Birşey bilmiyorsun sadece ağzın çalışıyor
abi adama yardım ediyorum yani awodjapwdkl fake hesap açıp linçlemeye kalkıyorsunuz yazık kafanıza ve dediğim doğru birşey CFX in announcmentini yazdım direkt olarak buraya kafa 1m
 
DF
31699



Benim dediğim ile C Y L E X in dediği arasında ne fark var Allah aşkına ? bende çözümünü ondan öğrendim zaten şuan Cylex burda olsaydı ve benim dediğimi o diyor olsaydı kimse gıkını çıkarmazdı


LquenS LquenS K KekeDanke (lquens sana birşey demiyorum kanka yanlış anlama sadece dediğim şeyin doğruluğunu ispatlamak istedim)
 
DF
Yazdığım şeyi yanlış anlamışsın *Client side üzerinde server a triggerlenmiş döngüler* ve Profiler server side ı yoranları gösteriyor. (*server tarafındada serveri zorlayabilirsin*) - CFX bu konu ile ilgili bir annoncment geçmişti zaten çözümü ile ilgili ve aynen şunlar yazıyordu : client side üzerinde server ı etkileyen ağır döngüler buna sebep oluyor. Ve server thread 300 ün üzerinde değilse zarar vermiyor demişsin. Yanılıyorsun arkadaş spam attığını söylüyor zaten konu spam olunca milisaniyelerin bir önemi kalmıyor resmen çok etkiliyor oyunu
"Server tarafındaki hitch 300 ün üstünde değilse zarar vermiyor diye biliyorum (Tam bilgiye sahip değilim.)"
Emin olmadığım şeyi kesin bir tabirle asla söylemem, farkındaysan parantezde bilgimi belirttim. Ek olarak profiler record 500 ü 4-5 kez deneyip çıkan sonucu söyledim. Bütün komutlar client tarafını gösteriyordu server ile alakası yoktu, gördüğümü söylüyorum. ve client serveri yoramaz diye bir iddam olmadı olmaz da zaten Citizen.CreateThread(function()) gibi komutlar da sunucu tarafına yazılabilen komutlar. Bu komut ile sunucu tarafından sunucu tarafını zorlayabiliyorsun.
 
DF
Emin olmadığım şeyi kesin bir tabirle asla söylemem, farkındaysan parantezde bilgimi belirttim. Ek olarak profiler record 500 ü 4-5 kez deneyip çıkan sonucu söyledim. Bütün komutlar client tarafını gösteriyordu server ile alakası yoktu, gördüğümü söylüyorum. ve client serveri yoramaz diye bir iddam olmadı olmaz da zaten Citizen.CreateThread(function()) gibi komutlar da sunucu tarafına yazılabilen komutlar. Bu komut ile sunucu tarafından sunucu tarafını zorlayabiliyorsun.
Evet ikimizde aynı şeyi söylüyoruz şuan
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!