Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Silahla Sıkınca Stress artmama ve Sigara içince Stress azalmama sorunu (ACİL)

emreozkan

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 6 ay 23 gün
Mesajlar
33
Discord
'chyze#1650
Arkadaşlar ne kadar sıkarsak sıkalım stress barı hiç artmıyor veya ekran sallanmıyor ve sigara içince stress azalmıyor lütfen birisi bu konuda bana yardımcı olursa sevinirim.

24399
 
DF
Hocam eğer statusunuz stresse'e entegreliyse

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
      Citizen.Wait(0)
       ped = PlayerPedId()
     if IsPedShooting(ped) then
       TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 1000)
       --exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 10000)
     end
   end
end)

bu şekilde kişi sıkınca stress'ini arttırabilirsiniz.
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
      Citizen.Wait(0)
       ped = PlayerPedId()
     if IsPedShooting(ped) then
       TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 1000)
     end
   end
end)

bu şekilde kişi sıkınca stress'ini arttırabilirsiniz.
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
      Citizen.Wait(0)
       ped = PlayerPedId()
     if IsPedShooting(ped) then
       TriggerEvent('esx_status:add', 'stress', 1000)
     end
   end
end)

bu şekilde kişi sıkınca stress'ini arttırabilirsiniz.


bunu nereye eklemem gerekiyor
 
DF
hocam ekledim çalıştı evet ama ekran sallama olayı olmadı onu nasıl yapabilirim bir bilgin varmı ?
basicneedsdeki kodu şu şekilde değiştirir misiniz ?
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(1000)

            local playerPed  = PlayerPedId()
            local prevHealth = GetEntityHealth(playerPed)
            local health     = prevHealth
            local stressVal  = 0

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'hunger', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'thirst', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

              TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'stress', function(status)
                stressVal = status.val
            end)

            if health ~= prevHealth then
                SetEntityHealth(playerPed, health)
            end

            if stressVal >= 750000 then
                Citizen.Wait(5000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.06)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 700000 then
                Citizen.Wait(10000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.03)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 600000 then
                Citizen.Wait(15000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.02)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 350000 then
                Citizen.Wait(20000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.01)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            end
        end
    end)
end)
 
DF
basicneedsdeki kodu şu şekilde değiştirir misiniz ?
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(1000)

            local playerPed  = PlayerPedId()
            local prevHealth = GetEntityHealth(playerPed)
            local health     = prevHealth
            local stressVal  = 0

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'hunger', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'thirst', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

              TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'stress', function(status)
                stressVal = status.val
            end)

            if health ~= prevHealth then
                SetEntityHealth(playerPed, health)
            end

            if stressVal >= 750000 then
                Citizen.Wait(5000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.06)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 700000 then
                Citizen.Wait(10000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.03)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 600000 then
                Citizen.Wait(15000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.02)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 350000 then
                Citizen.Wait(20000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.01)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            end
        end
    end)
end)
ekledim fakat hala aynı ve stress arttı uyarısıda gelmiyor.
 
DF
Kod:
    Citizen.CreateThread(function()

        while true do

            Wait(1000)

            local playerPed  = GetPlayerPed(-1)
            local prevHealth = GetEntityHealth(playerPed)
            local health     = prevHealth

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'hunger', function(status)
                
                if status.val == 0 then

                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end

                end

            end)

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'thirst', function(status)
                
                if status.val == 0 then

                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end

                end

            end)
            
            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'stress', function(status)
                stressVal = status.val
            end)
            

            if health ~= prevHealth then
                SetEntityHealth(playerPed,  health)
            end
                
            if stressVal >= 750000 then
                Citizen.Wait(2000)
                ShakeGameplayCam('SMALL_EXPLOSION_SHAKE', 0.12)
            elseif stressVal >= 700000 then
                Citizen.Wait(2000)
                ShakeGameplayCam('SMALL_EXPLOSION_SHAKE', 0.08)
            elseif stressVal >= 600000 then
                Citizen.Wait(2000)
                ShakeGameplayCam('SMALL_EXPLOSION_SHAKE', 0.05)
            elseif stressVal >= 450000 then
                Citizen.Wait(2000)
                ShakeGameplayCam('SMALL_EXPLOSION_SHAKE', 0.03)
            elseif stressVal >= 250000 then
                Citizen.Wait(2000)
                ShakeGameplayCam('SMALL_EXPLOSION_SHAKE', 0.01)
                
            end

        end

    end)

bendeki kod bu
 
DF
basicneedsdeki kodu şu şekilde değiştirir misiniz ?
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(1000)

            local playerPed  = PlayerPedId()
            local prevHealth = GetEntityHealth(playerPed)
            local health     = prevHealth
            local stressVal  = 0

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'hunger', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'thirst', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

              TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'stress', function(status)
                stressVal = status.val
            end)

            if health ~= prevHealth then
                SetEntityHealth(playerPed, health)
            end

            if stressVal >= 750000 then
                Citizen.Wait(5000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.06)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 700000 then
                Citizen.Wait(10000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.03)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 600000 then
                Citizen.Wait(15000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.02)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            elseif stressVal >= 350000 then
                Citizen.Wait(20000)
                ShakeGameplayCam('LARGE_EXPLOSION_SHAKE', 0.01)
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Stresiniz Arttı!', 3000)
            end
        end
    end)
end)
Serveri yeniden başlatmadan önce bayağı bi sıktım ve stress ful oldu yeniden başlattıktan sonra girdiğimde ekran sallanmaya başladı birde esx_basicneeds scriptini yeniden başlatınca ekran sallanması gitti ve sigara içince stress azalma olayı çalıştı script çok karışık bir hal aldı ne yapacağımı şaşırdım :D
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!