Kod:
Citizen.CreateThread(function()
local ped = GetPlayerPed(source)
while IsPedInMeleeCombat(ped) do
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_BAT"), 0.2)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_UNARMED"), 0.2)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_KNIFE"), 0.2)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_NIGHTSTICK"), 0.2)
end
-- merhaba ben fizzfau--
while IsPedArmed(ped, 7) do
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_PISTOL"), 0.1)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"), 0.1)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_MICROSMG"), 0.1)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_VINTAGEPISTOL"), 0.1)
Citizen.Wait(5)
SetWeaponDamageModifier(GetHashKey("WEAPON_ASSAULTRIFLE"), 0.1)
end
end)
böyle bir kod yazdım silah damagelerinin azalması için ama sanırsam bi etki etmedi while true do olarak da denedim ama olmadı nasıl düzeltebiliriz?