Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben de bunu kullanarak oyun içi mevcut olan sesleri oynatabiliyorum.
Ornek :
önce bir function içerisine sesleri aliyoruz
Kod:
function loadDrillSound()
if Config.Debug then print("^5Debug^7: ^2Loading Drill Sound Banks") end
RequestAmbientAudioBank("DLC_HEIST_FLEECA_SOUNDSET", 0)
RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL", 0)
RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL_2", 0)
end
Daha sonra bir drill / matkap object i spawnlayip bu kodu kullanarak object kullanildiginda sesi de verir:
Ben de bunu kullanarak oyun içi mevcut olan sesleri oynatabiliyorum.
Ornek :
önce bir function içerisine sesleri aliyoruz
Kod:
function loadDrillSound()
if Config.Debug then print("^5Debug^7: ^2Loading Drill Sound Banks") end
RequestAmbientAudioBank("DLC_HEIST_FLEECA_SOUNDSET", 0)
RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL", 0)
RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL_2", 0)
end
Daha sonra bir drill / matkap object i spawnlayip bu kodu kullanarak object kullanildiginda sesi de verir: