Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı SCRİPT KAPANMIYOR YARDIM !

  • Konbuyu başlatan tysit
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 6
  • Görüntüleme 292
Eğer disc-ammo kullanıyorsan içine yerleştirilmiş olabilir disc ammo client.lua sını atar mısın?
 
DF
Kod:
ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
            ESX = obj
        end)
        Citizen.Wait(0)
    end

    while ESX.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end

    ESX.PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)

RegisterNetEvent('disc-ammo:useAmmoItem')
AddEventHandler('disc-ammo:useAmmoItem', function(ammo)
    local playerPed = GetPlayerPed(-1)
    local weapon

    local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(playerPed, true)
                for _, v in pairs(ammo.weapons) do
                    if currentWeapon == v then
                        weapon = v
                        break
                    end
                end
                if weapon ~= nil then
                    local annen = exports["cylex_skillbar"]:taskBar(4500,math.random(5,15))

                    if annen == 100 then

                        local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(playerPed, weapon)
                        local newAmmo = pedAmmo + ammo.count
                        ClearPedTasks(playerPed)
                        local found, maxAmmo = GetMaxAmmo(playerPed, weapon)
                        if newAmmo < maxAmmo then
                            TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:updateAmmoCount', weapon, newAmmo)
                            TaskReloadWeapon(playerPed)
                            exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Mermi dolduruldu')
                            SetPedAmmo(playerPed, weapon, newAmmo)
                            TriggerServerEvent('disc-ammo:removeAmmoItem', ammo)
                        else
                            exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Daha fazla mermi ekleyemezsin')
                        end
                    else
                        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Dolduramadın!')
                    end
                else
                    exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Elinde silah tutmalısın!')
                end
            
        

end)

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        local playerPed = GetPlayerPed(-1)
        local currentWeapon = GetSelectedPedWeapon(playerPed)
        DisplayAmmoThisFrame(currentWeapon)
    end
end)
 
DF
Kod:
ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
            ESX = obj
        end)
        Citizen.Wait(0)
    end

    while ESX.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end

    ESX.PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)

RegisterNetEvent('disc-ammo:useAmmoItem')
AddEventHandler('disc-ammo:useAmmoItem', function(ammo)
    local playerPed = GetPlayerPed(-1)
    local weapon

    local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(playerPed, true)
                for _, v in pairs(ammo.weapons) do
                    if currentWeapon == v then
                        weapon = v
                        break
                    end
                end
                if weapon ~= nil then
                        local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(playerPed, weapon)
                        local newAmmo = pedAmmo + ammo.count
                        ClearPedTasks(playerPed)
                        local found, maxAmmo = GetMaxAmmo(playerPed, weapon)
                        if newAmmo < maxAmmo then
                            TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:updateAmmoCount', weapon, newAmmo)
                            TaskReloadWeapon(playerPed)
                            exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Mermi dolduruldu')
                            SetPedAmmo(playerPed, weapon, newAmmo)
                            TriggerServerEvent('disc-ammo:removeAmmoItem', ammo)
                        else
                            exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Daha fazla mermi ekleyemezsin')
                        end
                else
                    exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Elinde silah tutmalısın!')
                end
            
        

end)

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        local playerPed = GetPlayerPed(-1)
        local currentWeapon = GetSelectedPedWeapon(playerPed)
        DisplayAmmoThisFrame(currentWeapon)
    end
end)

Buyrun çözülecektir.
 
DF
Sorununuz çözüme ulaştı mı ?
 
DF
Kod:
ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
            ESX = obj
        end)
        Citizen.Wait(0)
    end

    while ESX.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end

    ESX.PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)

RegisterNetEvent('disc-ammo:useAmmoItem')
AddEventHandler('disc-ammo:useAmmoItem', function(ammo)
    local playerPed = GetPlayerPed(-1)
    local weapon

    local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(playerPed, true)
                for _, v in pairs(ammo.weapons) do
                    if currentWeapon == v then
                        weapon = v
                        break
                    end
                end
                if weapon ~= nil then
                        local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(playerPed, weapon)
                        local newAmmo = pedAmmo + ammo.count
                        ClearPedTasks(playerPed)
                        local found, maxAmmo = GetMaxAmmo(playerPed, weapon)
                        if newAmmo < maxAmmo then
                            TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:updateAmmoCount', weapon, newAmmo)
                            TaskReloadWeapon(playerPed)
                            exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Mermi dolduruldu')
                            SetPedAmmo(playerPed, weapon, newAmmo)
                            TriggerServerEvent('disc-ammo:removeAmmoItem', ammo)
                        else
                            exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Daha fazla mermi ekleyemezsin')
                        end
                else
                    exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Elinde silah tutmalısın!')
                end
           
       

end)

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        local playerPed = GetPlayerPed(-1)
        local currentWeapon = GetSelectedPedWeapon(playerPed)
        DisplayAmmoThisFrame(currentWeapon)
    end
end)

Buyrun çözülecektir.
Çözüldü teşekkür ederim pakette en sinir olduğum şeydi.
 
DF
Konu ön eki tarafımca değiştirilmiştir.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!