- Katılım
- 4 yıl 10 ay 3 gün
- Mesajlar
- 39
- İstatistikte sabit
- #1
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• SandyV yönetim ekibi olarak uzun yıllar boyunca çeşitli roleplay platformlarında deneyim kazandık ve şimdi kaliteli ve gerçekçi bir rol ortamı sunabileceğimiz bir projeye başladık. Diğer "roleplay" sunucularından farklı olarak, sunucu politikalarımız katı görünebilir ancak her kural ve politika, oyuncuların gerçekten tatmin edici bir rol deneyimi yaşamasını sağlamak içindir. Amacımız, FiveM platformundaki yönetim ekibi olarak, %80'lik kalitesiz kitleden ziyade %20'lik kaliteli oyunculara odaklanmak ve onlar için mükemmel bir ortam oluşturmaktır. Bağışçılara özel ayrıcalıklar, admin gücünün oyun içinde kullanılması gibi saçma uygulamalar projemizde bulunmamaktadır. Sunucunun konsepti Hard American Roleplay olsa da, tamamen sıkı bir proje sunmayı hedefliyoruz.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Sunucumuzda sunduğumuz çeşitli sistemler hakkında detaylı bilgi vermek yerine, oyuncularımıza bu sistemleri deneyimleme ve keşfetme fırsatı sunuyoruz. Ayrıca, oyuncuların talepleri doğrultusunda yeni sistemler eklemeye esnek bir yaklaşım benimsiyoruz. Scriptlerimiz oyuncuların rol deneyimine katkı sağlamak amacıyla özenle seçilmiş ve sunucu performansını olumsuz etkilemeyecek şekilde optimize edilmiştir. Ortalama resmon değerlerimiz 0,60 ile 0,70 arasında seyretmektedir. Daha fazla bilgi için sunucumuza katıldıktan sonra doğrudan sorularınızı iletebilirsiniz. Amacımız, oyunculara en iyi deneyimi sunmak ve sunucumuzdaki çeşitli sistemleri keşfetmelerine olanak sağlamaktır. Ayrıca, telif haklarına uygun şekilde full unbranded kıyafet ve araç paketlerimiz de sunucumuzda mevcuttur.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Sunucumuzda tamamen gerçekçi bir rol yapma beklentisi olmadığını belirtmek isteriz. Çünkü oyunun temel amacı eğlence ve keyif almaktır. Ancak, kaliteli bir rol ortamı sağlamak adına belirli bir kalite ve detay arayışı içindeyiz. Gerçek hayattaki işleyişi, oyunda sunulan bazı absürt öğeleri çıkararak oyuna aktarıyoruz. Bu yaklaşım, gerçekçiliği korurken oyunculara eğlenceli bir deneyim sunmayı hedefliyoruz.
Sunucumuzda, dolandırıcılık, seri katil, organ kaçakcılığı ve benzeri rollerin önü açıktır. Bizim için karakter gelişiminiz çok önemlidir. Politikalarımız arasında insanların rollerini kısıtlamayarak karakter gelişimleri ile birlikte istedikleri rolü yapma imkanı sunmaktayız.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Sunucu ekonomisi, ortalamanın üzerinde ayarlanmıştır. Bu, oyuncuların kısa sürede istedikleri her şeye sahip olmalarını engelleyerek oyundan sıkılmalarını önlemek amacıyla yapılmıştır. Ekonomi, karakterlerin zamanla gelişmesine olanak tanıyacak şekilde düzenlenmiştir. Alım gücü yüksek olmasına rağmen, istenilen her şeyin kolayca elde edilemediği ve dengenin korunduğu bir yapıya sahiptir.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Sunucumuzda bulunan legal meslekler şunlardır;
• Sosyal rolleriniz için balıkçılık mesleği.
• Detaylı, gruplu odunculuk mesleği.
• Detaylı, gruplu inşaat mesleği.
• Detaylı çiftçilik mesleği.
• Tırcılık/Teslimat mesleği.
• Bu mesleklerin hepsi paketimiz içerisinde mevcut. Sunucunun genel ekonomisini sağlıklı şekilde oturtmak adına hepsini direkt olarak sizlerin karşısına sunmayacağız. Sizler para kazandıkça, sunucuda bir ekonomi oluştukça güncelleme olarak sizlere bu meslekleri ve daha fazlalarını sırasıyla sunacağız. Bunu yaparak sunucunun ekonomisel açıdan daha uzun süre ve düzgün alt yapıyla ilerlemesini hedefliyoruz.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Kolluk Kuvvetleri
• Sağlık Hizmetleri
• Adalet Bakanlığı
• Habercilik
• Taksicilik
• Sokak sanatı
• Çekicilik - Tow Car
• Mechanic
• Legal uyuşturucu satışı
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Sunucu içerisinde yönetim ekibi olarak bir başkanlık sistemi görmek istiyoruz. Bu başkan ve meclis üyeleri oyuncular tarafından yerleşilebilir durumda olacak. Eğer uygun bir aday olursa bu mevkilere yerleştirilebileceksiniz. Buna bağlı olarak uygulanan vergiler, ekonomik düzen, yasalar vs. başkanın istekleri doğrusunda ilerleyecek ve oyuncuların yapmış olduğu protesto rolleri ile şekillenebilir durumda olacak. Bu sayede şikayetlerinizi IC olarak yansıtabileceksiniz.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Sunucu içerisinde bireysel illegaller için eklemiş olduğumuz sistemler(Araç Parçalama, Uyuşturucu Üretimi ve Satışı, Soygunlar vb) dışında tamamıyla sizin yaratıcılığına kalmış bir rol planı. Dolandırıcılık, Kalpazanlık, Belgede Sahtecilik ve bunlara benzer roller gerçekleştirmek isteyen bireysel illegal arkadaşlara destek sunmaktayız.(Bireysel olarak rolleri gözlemlenmiş ve bu rolü yapabileceği düşünülen oyunculara hacker rolü yapma izni verilmektedir.)
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Sunucumuz içerisinde illegal bir oluşum sahibi olmak isteyen oyuncu/oyuncular herhangi bir kişi sayısı sınırı bulunmaksızın bir oluşum yaratabilirler. (İllegal eylemler için bir sınır mevcut) Oyun içerisinde bulunan Ballas, Vagos ve benzeri çetelere ve bunlar gibi oluşumlara izin verilmemektedir. Tamamıyla custom mantık ile oluşturmak istediğiniz çeteye bir isim, kültür ve işleyiş belirlemeniz gerekmektedir. Hikayesini ve kültürünü oluşturmuş birlikler başvurularından sonra sınırsız ticketları üzerinden atacakları karakter/ekip gelişimleri ile birlikte üç gün sonra onaylanıp ilk seviyeden onaylı bir oluşuma sahip olabiliyor. Onaylanmayan oluşumlar ise üç gün sonra tekrardan bir talep yollayabiliyor. Bu sistemin temel amacı sunucuya gelen bir oyuncu/ekip direkt olarak bir oluşum sahibi olup, hazır ve gelişimini tamamlamış bir oluşumu yönetmesi yerine oluşumunun gelişim sürecini yaşaması için tasarlanmıştır. Sunucuya bir oluşum sahibi olmak için katılan oyuncular detayları discord sunucusuna katıldıktan sonra öğrenebilirler.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Faction Management, sunucunun illegal roller bakımından eksiklerini, gelmesi gereken kuralları, yenilikleri ve doğrudan iletişimde olup anlık değerlendirilmesini yapacak, politika değişimlerinde önemli rol oynayacak ekiptir.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Bu sistemin temel amacı kaliteli rol yapan oyuncuları IC olarak diğer oluşumlardan üstün tutmak, yaptıkları rolün hakkını vermektir. Kısacası başarısız illegal sunucu içerisinde olduğu yerde sayarken başarılı illegal yaptıkları rolün kalitesine göre şehir içerisinde üstünlük kurabilecektir.
• 'Sistemsel oluşum' sahibi olanlar oluşum seviyelerini arttırmak için gerçek zamanlı bekleme süresine ihtiyaç duyacaktır. Oluşum seviyelerine göre faydalanabileceğiniz oluşum destekleri farklılık gösteriyor. Aşağıda oluşum seviyeleri için ne kadar bekleme süresine ihtiyaç duyduğunuzu gösteren bir tablo bulunuyor.
• NOT: Seviye atlama talepleri 'Faction Management Ekibinin' kontrolünden geçer ve duruma göre yetersiz olduğu düşünülürse talep geri çevrilebilir. Geri çevrilmiş taleplerin tekrarlanması için '3 gün bekleme süresi' bulunur.
Seviye | Bekleme Süresi |
1 | 3 Gün |
2 | 1 hafta(7 gün) |
3 | 1 hafta(7 gün) |
4 | 1 hafta(7 gün) |
5 | 1 hafta(7 gün) |
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Oluşum üyelerinin belirlediği bölgeyi sahiplenme süreci.(HOOD - Bu süreç tam anlamıyla bir hood sahibi olduğunuzu belirtmez. O bölgede takıldığınızı yansıtan, sahiplenme sürecinizi temsil eder.
NOT: Sahiplenmek istenen bölgenin büyüklüğü bölgeyi alma sürecinizi etkileyecektir.)
• Oluşum konsepti ve kültürüne bağlı olarak iki araç.(IC - Tefeci rolleri)
• Oluşum konsepti ve kültürüne bağlı olarak iki adet yakın dövüş silahı.(IC - Tefeci rolleri)
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Oluşum konsepti ve kültürüne bağlı olarak illegal materyal bilgilendirmesi.
• Oluşumun gelişim süreci ve rol gidişatına göre bir alış-veriş trafiği.(Ateşli silahlar, yakın dövüş silahları ve çeşitli illegal materyaller.(Kesin bir tarih belirtilmez.))
• Belirlenmiş HOOD bölgesinin içerisinde istenilen bölgeye ev interior talep hakkı.(IC olarak bu mekana para ödemeniz gerekmektedir.)
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Belirlenmiş olan HOOD bölgesi tam onay durumuna geçer ve HOOD kuralları geçerli kılınır.
• Yapılan illegal alış-verişlerde süre ve fiyat indirimi.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Belirlenmiş olan HOOD bölgesi dışında(Yakın çevre) bölgenizi genişletme ve bölge sahiplenme hakkı.(HOOD sürecinin en başından başlar.)
• Yapılan illegal alış-verişlerde süre ve fiyat indirimi.
• Oluşumun isteğine bağlı olarak belirlenmiş HOOD bölgesine çeşitli obje ekleme hakkı.(Objelerin hazırlanma kısmında FM ekibi herhangi bir destek sunmaz. Hazırladığınız objeleri gönderip onay almanız durumunda eklenir.)
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Yapılan illegal alış-verişlerde maksimum fiyat ve süre indirimi.
• Belirlenmiş olan HOOD bölgesi dışında(Yakın çevre) bölgenizi genişletme ve bölge sahiplenme hakkı.(HOOD sürecinin en başından başlar.)
• Çeşitli quest(görev) rolleri.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
• Puan cetvelini beş ayrı kategoriye böldük, bu kategoriler: Konsept Bilgisi: Bir oluşumun, kendi konseptini ne kadar iyi yansıtabildiğini bu kategori üzerinden puanlayacağız. Ne yaptığı bilen ve konsept hakkında bilgi sahibi olan oluşumların daha hızlı şekilde tırmanmasını istiyoruz. İhlal Farkındalığı: İhlallerde bulunan oluşumlar, artık ihlallerinin büyüklüğüne göre bu kategori altında puan kaybedecekler. Doğal olarak herhangi bir ihlalde bulunmayan oluşumlar haftaya 5 puan önde başlayacaklar. Faction Management, kapsamlı ihlallerde söz konusu oluşumu puanlama dışı bırakma hakkını saklı tutacaktır. Ekran Görüntüleri: Ekran görüntülerinin estetiği (göze hitap edip etmediği) ve içeriği bu başlık altında değerlendirilecektir. Ekran görüntüleri konusunda daha kaliteli işler çıkaran oluşumlar daha iyi yerlere gelsin istiyoruz. Genel Aktiflik: Oluşumların, oyun içinde ve oluşum tanıtımındaki aktifliklerini göz önünde bulundurarak bu kapsamda değerlendireceğiz. Etkinlikler: Oluşumların düzenlediği etkinliklerin prodüksiyonunu, aktifliğini ve genel durumunu bu başlıkta puanlayacağız. Oluşumlar, diğer oluşumların etkinliklerine katılarak 2 puanı hanelerine yazdırabilecekler. Hem etkinlik düzenleyen, hem de başka bir oluşumun etkinliğine katılan oluşumlar ise bu kategoriden maksimum 7 puan alabilecekler. Tavan puanı 27 olarak belirledik. Hangi kategorinin kaç puan getirisi olduğunu örnek tablodan öğrenebilirsiniz.
Oluşum | Konsept Bilgisi |
| Ekran Görüntüleri | Genel Aktiflik | Etkinlikler | Toplam Puan | ||
Oluşum Adı | 0/5 | 0/5 | 0/5 | 0/5 | 0/5(+2 olabilir) | 0/27 |
• Oluşumlar hakkındaki detaylı bilgilendirme oluşum sahibi olmak isteyen oyunculara anlatılacaktır. Başlıca sistemden bahsetmek istedik.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.