Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım [QB]-[ESX] /rapor sistemi

Avantgarde

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 9 ay 20 gün
Mesajlar
106

QB
Kod:
Kod:
RegisterCommand('rapor',function(source, args, rawCommand)
if PantCore.Functions.GetPlayerData().job.name == 'police' then
IsAnimated = true
PantCore.Functions.Progressbar("ss", "rapor açılıyor", 10000, false, cancel, { -- p1: menu name, p2: yazı, p3: ölü iken kullan, p4:iptal edilebilir
disableMovement = false,
disableCarMovement = false,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
}, {
animDict = "missheistdockssetup1clipboard@base",
anim = "base",
flags = 49,
}, { -- prop1
model = "p_amb_clipboard_01",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
}, { -- prop2
model = "proppencil01",
bone = 58866,
coords = { x = 0.12, y = 0.0, z = 0.001 },
rotation = { x = -150.0, y = 0.0, z = 0.0 },
}, function() -- Done
TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Rapor"..args[1], { maxweight =100000, slots = 10, })
TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Rapor"..args[1])
IsAnimated = false
end, function() -- Cancel
IsAnimated = false
end)
end
end)
--------------------------
ESX
Kod:
Kod:
RegisterCommand('rapor',function(source, args, rawCommand)
if ESX.GetPlayerData().job.name == 'police' then
TriggerEvent("mythic_progbar:client:progress", {
name = "nufus:kimlikver",
duration = 5000,
label = 'Rapor Açılıyor..',
useWhileDead = false,
canCancel = false,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
animation = {
animDict = "missheistdockssetup1clipboard@base",
anim = "base",
flags = 49,
},
prop = {
model = "p_amb_clipboard_01",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
propTwo = {
model = "prop_pencil01",
bone = 58866,
coords = { x = 0.12, y = 0.0, z = 0.001 },
rotation = { x = -150.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
}, function(cancelled)
if not cancelled then
TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Rapor"..args[1], { maxweight =100, slots = 10, })
TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Rapor_"..args[1])
end
end)
end
end)
 
DF
Anladığım kadarıyla herhangi bir bugla vb. şeylerle oyuncunun üstüne eşya geldiği zamanda felan /rapor yazarak bir rapor stashine koyuyor.
alakası yok polisler herhangi bir olayda bulunan eşyaları rapor numarası belirleyerek bu stashe koyuyor
 
DF
bu tam olarak ne işe yarıyor?
Pd ekipten ekibe değişir atıyorum bir şahsı yakaladın üzerinde bulduğun illegal eşyaları alıyosun /rapor kişiye sicil numarası veriyosun mdtye not alıyosun rapor numarası şu şu diye kişinin üstünde yakaladıklarını /rapor .. yazıp açılan depoya koyuyorsun
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!