- Katılım
- 4 yıl 7 ay 10 gün
- Mesajlar
- 563
Merhabalar, bilmeyenlerin olabileceği ve işinize yarayabileceğini düşünüp bilgilendirme yapmak istedim.
Yenilebilir veya içilebilir yapmak istediğiniz itemleri öncelikle itemleri datanıza eklemeniz gerekiyor. qb-core shared.lua içerisine ekledikten sonra item isimlerini qb-smallresource/config içerisinde
bu kodla başlayan yeri bulup, oraya itemi veya itemlerinizi ekledikten sonra
qb-smallresources\server\comsumables açıp içerisine tekrardan itemleri aşağıdaki koda göre eklemeniz gerekmekte.
burda dikkat etmeniz gereken nokta, içecek mi yiyecek mi olduğudur.
içecekse ;
yiyecekse;
kullanmanız gerekmektedir. datanızda alkol vs içinde yerler bulunuyor. biraz inceleyin bulursunuz.
Güle güle kullanın
Yenilebilir veya içilebilir yapmak istediğiniz itemleri öncelikle itemleri datanıza eklemeniz gerekiyor. qb-core shared.lua içerisine ekledikten sonra item isimlerini qb-smallresource/config içerisinde
Kod:
Consumeables = {
["sandwich"] = math.random(35, 54),
bu kodla başlayan yeri bulup, oraya itemi veya itemlerinizi ekledikten sonra
qb-smallresources\server\comsumables açıp içerisine tekrardan itemleri aşağıdaki koda göre eklemeniz gerekmekte.
Kod:
QBCore.Functions.CreateUseableItem("sandwich", function(source, item)
local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(source)
if Player.Functions.RemoveItem(item.name, 1, item.slot) then
TriggerClientEvent("consumables:client:Drink", source, item.name)
end
end)
burda dikkat etmeniz gereken nokta, içecek mi yiyecek mi olduğudur.
içecekse ;
Kod:
TriggerClientEvent("consumables:client:Drink", source, item.name)
yiyecekse;
Kod:
TriggerClientEvent("consumables:client:Eat", source, item.name)
kullanmanız gerekmektedir. datanızda alkol vs içinde yerler bulunuyor. biraz inceleyin bulursunuz.
Güle güle kullanın