- Katılım
- 5 yıl 4 ay 4 gün
- Mesajlar
- 1,471
- Discord
- Ruqens#7557
Merhaba, np-menu triggerlarını paylaşacağımı söylemiştim. Destek vermiyorum sadece kodu veriyorum yapmak size kalmış. Direkt kendi heavy modified policejob'umdan aldım, hata olursa kendiniz çözmelisiniz.
Bu post'u insanların emekleriyle oynayan, bir şeyler yaptığını zanneden **** rp'ye ithaf ediyorum :d
Dip not: Seri seri paylaşımlarda bulunacağım yakında.
Bu post'u insanların emekleriyle oynayan, bir şeyler yaptığını zanneden **** rp'ye ithaf ediyorum :d
Kod:
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:odenmemisfatura")
AddEventHandler("esx_policejob:odenmemisfatura", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
OpenUnpaidBillsMenu(closestPlayer)
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:ceza")
AddEventHandler("esx_policejob:ceza", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
OpenFineMenu(closestPlayer)
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:hapismenusu")
AddEventHandler("esx_policejob:hapismenusu", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerEvent("esx-qalle-jail:openJailMenu")
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:topluluk")
AddEventHandler("esx_policejob:topluluk", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
SendToCommunityService(GetPlayerServerId(closestPlayer))
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:lisanscheck")
AddEventHandler("esx_policejob:lisanscheck", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
ShowPlayerLicense(closestPlayer)
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepcecoz")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepcecoz", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerServerEvent('ygx-uncuff:uncuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
Citizen.Wait(3600)
TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:tasi")
AddEventHandler("esx_policejob:tasi", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerServerEvent('esx_policejob:drag', GetPlayerServerId(closestPlayer))
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:aracakoy")
AddEventHandler("esx_policejob:aracakoy", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerServerEvent('esx_policejob:putInVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:aractancikar")
AddEventHandler("esx_policejob:aractancikar", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerServerEvent('esx_policejob:OutVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:ustunuara")
AddEventHandler("esx_policejob:ustunuara", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
TriggerServerEvent('esx_policejob:message', GetPlayerServerId(closestPlayer), _U('being_searched'))
OpenBodySearchMenu(closestPlayer)
end
end)
RegisterNetEvent("esx_policejob:kimlik")
AddEventHandler("esx_policejob:kimlik", function()
local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
else
OpenIdentityCardMenu(closestPlayer)
end
end)
-- Fivemturk ruqen was here
RegisterNetEvent("esx_policejob:aracbilgisi")
AddEventHandler("esx_policejob:aracbilgisi", function()
local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
LookupVehicle(vehicleData)
end)
Dip not: Seri seri paylaşımlarda bulunacağım yakında.
Son düzenleme: