Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Policejob np-menu triggerları

  • Konbuyu başlatan Ruqen
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 20
  • Görüntüleme 5K

Ruqen

Bruh
Yasaklandı
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 4 ay 4 gün
Mesajlar
1,471
Discord
Ruqens#7557
Merhaba, np-menu triggerlarını paylaşacağımı söylemiştim. Destek vermiyorum sadece kodu veriyorum yapmak size kalmış. Direkt kendi heavy modified policejob'umdan aldım, hata olursa kendiniz çözmelisiniz.

Bu post'u insanların emekleriyle oynayan, bir şeyler yaptığını zanneden **** rp'ye ithaf ediyorum :d

Kod:
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:odenmemisfatura")
AddEventHandler("esx_policejob:odenmemisfatura", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenUnpaidBillsMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ceza")
AddEventHandler("esx_policejob:ceza", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenFineMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:hapismenusu")
AddEventHandler("esx_policejob:hapismenusu", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerEvent("esx-qalle-jail:openJailMenu")
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:topluluk")
AddEventHandler("esx_policejob:topluluk", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        SendToCommunityService(GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:lisanscheck")
AddEventHandler("esx_policejob:lisanscheck", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        ShowPlayerLicense(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepcecoz")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepcecoz", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('ygx-uncuff:uncuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
         Citizen.Wait(3600)
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:tasi")
AddEventHandler("esx_policejob:tasi", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:drag', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracakoy")
AddEventHandler("esx_policejob:aracakoy", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
           TriggerServerEvent('esx_policejob:putInVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aractancikar")
AddEventHandler("esx_policejob:aractancikar", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:OutVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ustunuara")
AddEventHandler("esx_policejob:ustunuara", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:message', GetPlayerServerId(closestPlayer), _U('being_searched'))
        OpenBodySearchMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kimlik")
AddEventHandler("esx_policejob:kimlik", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenIdentityCardMenu(closestPlayer)
    end
end)

-- Fivemturk ruqen was here

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracbilgisi")
AddEventHandler("esx_policejob:aracbilgisi", function()
    local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
    LookupVehicle(vehicleData)
end)

Dip not: Seri seri paylaşımlarda bulunacağım yakında.
 
DF
Son düzenleme:
Merhaba, np-menu triggerlarını paylaşacağımı söylemiştim. Destek vermiyorum sadece kodu veriyorum yapmak size kalmış. Direkt kendi heavy modified policejob'umdan aldım, hata olursa kendiniz çözmelisiniz.
Kod:
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:odenmemisfatura")
AddEventHandler("esx_policejob:odenmemisfatura", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenUnpaidBillsMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ceza")
AddEventHandler("esx_policejob:ceza", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenFineMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:hapismenusu")
AddEventHandler("esx_policejob:hapismenusu", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerEvent("esx-qalle-jail:openJailMenu")
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:topluluk")
AddEventHandler("esx_policejob:topluluk", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        SendToCommunityService(GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:lisanscheck")
AddEventHandler("esx_policejob:lisanscheck", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        ShowPlayerLicense(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepcecoz")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepcecoz", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('ygx-uncuff:uncuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
         Citizen.Wait(3600)
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:tasi")
AddEventHandler("esx_policejob:tasi", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:drag', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracakoy")
AddEventHandler("esx_policejob:aracakoy", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
           TriggerServerEvent('esx_policejob:putInVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aractancikar")
AddEventHandler("esx_policejob:aractancikar", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:OutVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ustunuara")
AddEventHandler("esx_policejob:ustunuara", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:message', GetPlayerServerId(closestPlayer), _U('being_searched'))
        OpenBodySearchMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kimlik")
AddEventHandler("esx_policejob:kimlik", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenIdentityCardMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracbilgisi")
AddEventHandler("esx_policejob:aracbilgisi", function()
    local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
    LookupVehicle(vehicleData)
end)
Seviliyorsun
 
DF
Merhaba, np-menu triggerlarını paylaşacağımı söylemiştim. Destek vermiyorum sadece kodu veriyorum yapmak size kalmış. Direkt kendi heavy modified policejob'umdan aldım, hata olursa kendiniz çözmelisiniz.

Bu post'u insanların emekleriyle oynayan, bir şeyler yaptığını zanneden **** rp'ye ithaf ediyorum :d

Kod:
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:odenmemisfatura")
AddEventHandler("esx_policejob:odenmemisfatura", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenUnpaidBillsMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ceza")
AddEventHandler("esx_policejob:ceza", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenFineMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:hapismenusu")
AddEventHandler("esx_policejob:hapismenusu", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerEvent("esx-qalle-jail:openJailMenu")
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:topluluk")
AddEventHandler("esx_policejob:topluluk", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        SendToCommunityService(GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:lisanscheck")
AddEventHandler("esx_policejob:lisanscheck", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        ShowPlayerLicense(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepcecoz")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepcecoz", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('ygx-uncuff:uncuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
         Citizen.Wait(3600)
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:tasi")
AddEventHandler("esx_policejob:tasi", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:drag', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracakoy")
AddEventHandler("esx_policejob:aracakoy", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
           TriggerServerEvent('esx_policejob:putInVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aractancikar")
AddEventHandler("esx_policejob:aractancikar", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:OutVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ustunuara")
AddEventHandler("esx_policejob:ustunuara", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:message', GetPlayerServerId(closestPlayer), _U('being_searched'))
        OpenBodySearchMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kimlik")
AddEventHandler("esx_policejob:kimlik", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenIdentityCardMenu(closestPlayer)
    end
end)

-- Fivemturk ruqen was here

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracbilgisi")
AddEventHandler("esx_policejob:aracbilgisi", function()
    local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
    LookupVehicle(vehicleData)
end)
bum be jumbo garides çok ii paylaşım
 
DF
Merhaba, np-menu triggerlarını paylaşacağımı söylemiştim. Destek vermiyorum sadece kodu veriyorum yapmak size kalmış. Direkt kendi heavy modified policejob'umdan aldım, hata olursa kendiniz çözmelisiniz.

Bu post'u insanların emekleriyle oynayan, bir şeyler yaptığını zanneden **** rp'ye ithaf ediyorum :d

Kod:
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:odenmemisfatura")
AddEventHandler("esx_policejob:odenmemisfatura", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenUnpaidBillsMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ceza")
AddEventHandler("esx_policejob:ceza", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenFineMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:hapismenusu")
AddEventHandler("esx_policejob:hapismenusu", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerEvent("esx-qalle-jail:openJailMenu")
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:topluluk")
AddEventHandler("esx_policejob:topluluk", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        SendToCommunityService(GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:lisanscheck")
AddEventHandler("esx_policejob:lisanscheck", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        ShowPlayerLicense(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepcecoz")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepcecoz", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('ygx-uncuff:uncuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
         Citizen.Wait(3600)
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:tasi")
AddEventHandler("esx_policejob:tasi", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:drag', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracakoy")
AddEventHandler("esx_policejob:aracakoy", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
           TriggerServerEvent('esx_policejob:putInVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:aractancikar")
AddEventHandler("esx_policejob:aractancikar", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:OutVehicle', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:ustunuara")
AddEventHandler("esx_policejob:ustunuara", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:message', GetPlayerServerId(closestPlayer), _U('being_searched'))
        OpenBodySearchMenu(closestPlayer)
    end
end)

RegisterNetEvent("esx_policejob:kimlik")
AddEventHandler("esx_policejob:kimlik", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        OpenIdentityCardMenu(closestPlayer)
    end
end)

-- Fivemturk ruqen was here

RegisterNetEvent("esx_policejob:aracbilgisi")
AddEventHandler("esx_policejob:aracbilgisi", function()
    local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
    LookupVehicle(vehicleData)
end)

Dip not: Seri seri paylaşımlarda bulunacağım yakında.

benim menudeki hiç bir özellik tepki vermiyor sebebi ne olabilir yürüyüiler fatura ruh halleri vs aksesuarlar
 
DF
onun için paylaştım ben
 
DF
F3 menü entegre etmek felan bunları ücretli öğreten var mı?
 
DF
Kısaca nasıl yapacağımızı anlatabilir misin?
 
DF
Nasıl yapılır ? Örnek gösterim :

Gördüğünüz üzere
Kod:
RegisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)
esx_policejob:kelepce eventlenmiş demek oluyor ki

Kod:
['cuffs:cuff'] = {
        title = "Kelepcele",
        icon = "#cuffs-cuff",
        functionName = "civ:cuffFromMenu"
bunu bu şekilde değiştirmeniz gerekmekte

Kod:
['cuffs:cuff'] = {
        title = "Kelepcele",
        icon = "#cuffs-cuff",
        functionName = "esx_policejob:kelepce"
Fakat sizin policejobunuzda esx_policejob:kelepce diye bir şey olmayacağı için kod bu şekilde çalışır diye düşünüyorum

Kod:
egisterNetEvent("esx_policejob:handcuff")
AddEventHandler("esx_policejob:handcuff", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kelepcelenecek kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)
 
DF
Son düzenleme:
Ek olarak yapmanız gereken tek şey np-menu > config.lua da polis etkileşimleri(üstünü arama, arabaya koyma, araçtan indirme vb..) ile ilgili olan functionName leri eventlemek olacak.Yağız zaten eventlemiş fakat türkçeleştirip eventlemiş.Siz o functionNamelerde bulunan kısımları eventlerle değiştireceksiniz
 
DF
Nasıl yapılır ? Örnek gösterim :

Gördüğünüz üzere
Kod:
egisterNetEvent("esx_policejob:kelepce")
AddEventHandler("esx_policejob:kelepce", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)
esx_policejob:kelepce eventlenmiş demek oluyor ki

Kod:
['cuffs:cuff'] = {
        title = "Kelepcele",
        icon = "#cuffs-cuff",
        functionName = "civ:cuffFromMenu"
bunu bu şekilde değiştirmeniz gerekmekte

Kod:
['cuffs:cuff'] = {
        title = "Kelepcele",
        icon = "#cuffs-cuff",
        functionName = "esx_policejob:kelepce"
Fakat sizin policejobunuzda esx_policejob:kelepce diye bir şey olmayacağı için kod bu şekilde çalışır diye düşünüyorum

Kod:
egisterNetEvent("esx_policejob:handcuff")
AddEventHandler("esx_policejob:handcuff", function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

    if closestPlayer == -1 or closestDistance > 2.0 then
        ESX.ShowNotification("Yakında kelepcelenecek kimse yok.")
    else
        TriggerServerEvent('esx_policejob:handcuff', GetPlayerServerId(closestPlayer))
    end
end)
egisterNetEvent yazmışsın düzeltir misin insanlar yanlış yapmasın
 
DF
Ruqen Ruqen Güzel bir şey yapmış bende destek vermek isterim.

Mechanicjob triggerlarıda benden olsun öyleyse ;


Görsel açıdan Mythic'e uyarlı. İsterseniz kaldırabilirsiniz. Para verilecek bir şey değil cidden. Sadece biraz uğraş gerektiriyor.(Fonksiyonu aldım event içinde yazdım. Uğraş bu yanı aslında)




Kod:
RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:billing')
AddEventHandler('esx_mechanicjob:billing',function()
    ESX.UI.Menu.Open('dialog', GetCurrentResourceName(), 'billing', {
        title = _U('invoice_amount')
    }, function(data, menu)
        local amount = tonumber(data.value)
        if amount == nil or amount < 0 then
            ESX.ShowNotification(_U('amount_invalid'))
        else
            local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
            if closestPlayer == -1 or closestDistance > 3.0 then
                ESX.ShowNotification(_U('no_players_nearby'))
            else
                menu.close()
                TriggerServerEvent('esx_billing:sendBill', GetPlayerServerId(closestPlayer), 'society_mechanic', _U('mechanic'), amount)
            end
        end
    end, function(data, menu)
        menu.close()
    end)
end)
RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:objectspawner')
AddEventHandler('esx_mechanicjob:objectspawner',function()
local playerPed = PlayerPedId()
if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
    ESX.ShowNotification(_U('inside_vehicle'))
    return
end
    ESX.UI.Menu.Open('default', GetCurrentResourceName(), 'mobile_mechanic_actions_spawn', {
        title    = _U('objects'),
        align    = 'top-left',
        elements = {
            {label = _U('roadcone'), value = 'prop_roadcone02a'},
            {label = _U('toolbox'),  value = 'prop_toolchest_01'}
    }}, function(data2, menu2)
        local model   = data2.current.value
        local coords  = GetEntityCoords(playerPed)
        local forward = GetEntityForwardVector(playerPed)
        local x, y, z = table.unpack(coords + forward * 1.0)
        if model == 'prop_roadcone02a' then
            z = z - 2.0
        elseif model == 'prop_toolchest_01' then
            z = z - 2.0
        end
        ESX.Game.SpawnObject(model, {x = x, y = y, z = z}, function(obj)
            SetEntityHeading(obj, GetEntityHeading(playerPed))
            PlaceObjectOnGroundProperly(obj)
        end)
    end, function(data2, menu2)
        menu2.close()
    end)
end)



RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:mechanicclear');
AddEventHandler('esx_mechanicjob:mechanicclear',function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    local vehicle   = ESX.Game.GetVehicleInDirection()
    local coords    = GetEntityCoords(playerPed)
    if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Bu işlemi aracın içinden yapamazsın!',2500)
        return
    end
    if DoesEntityExist(vehicle) then
        isBusy = true
        TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'WORLD_HUMAN_MAID_CLEAN', 0, true)
        exports['mythic_progbar']:Progress({
            name = "unique_action_name",
            duration = 30000,
            label = 'Araç Temizleniyor.',
            useWhileDead = true,
            canCancel = true,
            controlDisables = {
                disableMovement = true,
                disableCarMovement = true,
                disableMouse = false,
                disableCombat = true,
            },
        }, function(cancelled)
            if not cancelled then
                -- Do Something If Action Wasn't Cancelled
            else
                -- Do Something If Action Was Cancelled
            end
        end)
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(30000)
            SetVehicleDirtLevel(vehicle, 0)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç temizlendi.',2500)
            isBusy = false
        end)
    else
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Yakında bir araç yok',2500)
    end
end)
RegisterNetEvent("qv:mechanicflatbed");
AddEventHandler("qv:mechanicflatbed",function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, true)
    local towmodel = GetHashKey('flatbed')
    local isVehicleTow = IsVehicleModel(vehicle, towmodel)
    if isVehicleTow then
        local targetVehicle = ESX.Game.GetVehicleInDirection()
        if CurrentlyTowedVehicle == nil then
            if targetVehicle ~= 0 then
                if not IsPedInAnyVehicle(playerPed, true) then
                    if vehicle ~= targetVehicle then
                        exports['mythic_progbar']:Progress({
                            name = "unique_action_name",
                            duration = 20000,
                            label = 'Araç çekiciye yükleniyor',
                            useWhileDead = true,
                            canCancel = true,
                            controlDisables = {
                                disableMovement = true,
                                disableCarMovement = true,
                                disableMouse = false,
                                disableCombat = true,
                            },
                            animation = {
                            },
                        }, function(cancelled)
                            if not cancelled then
                                AttachEntityToEntity(targetVehicle, vehicle, 20, -0.5, -5.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0, false, false, false, false, 20, true)
                                CurrentlyTowedVehicle = targetVehicle
                            else
                                -- Do Something If Action Was Cancelled
                            end
                        end) 
                        Citizen.Wait(5000)
                        exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç başarıyla bağlandı',2500)
                      
                        if NPCOnJob then
                            if NPCTargetTowable == targetVehicle then
                                exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Lütfen aracı garaja bırak',2500)
                                Config.Zones.VehicleDelivery.Type = 1
                                if Blips['NPCTargetTowableZone'] then
                                    RemoveBlip(Blips['NPCTargetTowableZone'])
                                    Blips['NPCTargetTowableZone'] = nil
                                end
                                Blips['NPCDelivery'] = AddBlipForCoord(Config.Zones.VehicleDelivery.Pos.x, Config.Zones.VehicleDelivery.Pos.y, Config.Zones.VehicleDelivery.Pos.z)
                                SetBlipRoute(Blips['NPCDelivery'], true)
                            end
                        end
                    else
                        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Kendi çekici aracını bağlayamazsın',2500)
                    end
                end
            else
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Etrafta bağlanılıcak araç yok',2500)
            end
        else
            exports['mythic_progbar']:Progress({
                name = "unique_action_name",
                duration = 20000,
                label = 'Araç çekiciden indiriliyor',
                useWhileDead = true,
                canCancel = true,
                controlDisables = {
                    disableMovement = true,
                    disableCarMovement = true,
                    disableMouse = false,
                    disableCombat = true,
                },
                animation = {
                },
            }, function(cancelled)
                if not cancelled then
                    --
                else
                    -- Do Something If Action Was Cancelled
                end
            end)
            Citizen.Wait(15000)
            AttachEntityToEntity(CurrentlyTowedVehicle, vehicle, 20, -0.5, -12.0, 0.3, 0.0, 0.0, 0.0, false, false, false, false, 20, true)
            DetachEntity(CurrentlyTowedVehicle, true, true)
            if NPCOnJob then
                if NPCTargetDeleterZone then
                    if CurrentlyTowedVehicle == NPCTargetTowable then
                        ESX.Game.DeleteVehicle(NPCTargetTowable)
                        TriggerServerEvent('esx_mechanicjob:onNPCJobMissionCompleted')
                        StopNPCJob()
                        NPCTargetDeleterZone = false
                    else
                        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Bu doğru araç değil',2500)
                    end
                else
                    --exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç başarıyla bağlandı',2500)
                    --ESX.ShowNotification(_U('not_right_place'))
                end
            end
            CurrentlyTowedVehicle = nil

            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç başarıyla bırakıldı!',2500)         
        end
    else
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Eylem imkansız, Flatbed\'e ihtiyacın var',2500)
    end
end)
RegisterNetEvent("esx_mechanicjob:mechanicimpound");
AddEventHandler("esx_mechanicjob:mechanicimpound",function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
        if GetPedInVehicleSeat(vehicle, -1) == playerPed then
            exports['mythic_progbar']:Progress({
                name = "unique_action_name",
                duration = 20000,
                label = 'Araç çekiliyor..',
                useWhileDead = true,
                canCancel = true,
                controlDisables = {
                    disableMovement = true,
                    disableCarMovement = true,
                    disableMouse = false,
                    disableCombat = true,
                },
                animation = {
                },
            }, function(cancelled)
                if not cancelled then
                    ESX.Game.DeleteVehicle(vehicle)
                else
                    -- Do Something If Action Was Cancelled
                    --print('Çekme iptal edildi')
                end
            end)
            Citizen.Wait(20000)
            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç çekildi.',2500) 
            --ESX.ShowNotification(_U('vehicle_impounded'))
            --ESX.Game.DeleteVehicle(vehicle)
        else
            exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Sürücü koltuğunda olman gerek!',2500)
            --ESX.ShowNotification(_U('must_seat_driver'))
        end
    else
        local vehicle = ESX.Game.GetVehicleInDirection()
        if DoesEntityExist(vehicle) then
            exports['mythic_progbar']:Progress({
                name = "unique_action_name",
                duration = 20000,
                label = 'Araç çekiliyor..',
                useWhileDead = true,
                canCancel = true,
                controlDisables = {
                    disableMovement = true,
                    disableCarMovement = true,
                    disableMouse = false,
                    disableCombat = true,
                },
                animation = {
                },
            }, function(cancelled)
                if not cancelled then
                    ESX.Game.DeleteVehicle(vehicle)
                else
                    -- Do Something If Action Was Cancelled
                end
            end)
            Citizen.Wait(20000)
            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç çekildi.',2500) 
            --ESX.ShowNotification(_U('vehicle_impounded'))
            --ESX.Game.DeleteVehicle(vehicle)
        else
            exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Araca yakın olman gerek.',2500)
            --ESX.ShowNotification(_U('must_near'))
        end
    end
end)


RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:onHijack');
AddEventHandler('esx_mechanicjob:onHijack', function()
local playerPed = PlayerPedId()
local vehicle   = ESX.Game.GetVehicleInDirection()
local coords    = GetEntityCoords(playerPed)
    if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Bu işlemi aracın içinden yapamazsın!',2500)
        return
    end
    if DoesEntityExist(vehicle) then
        isBusy = true
        TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'WORLD_HUMAN_WELDING', 0, true)
        exports['mythic_progbar']:Progress({
            name = "unique_action_name",
            duration = 30000,
            label = 'Kilit Açılıyor.',
            useWhileDead = true,
            canCancel = true,
            controlDisables = {
                disableMovement = true,
                disableCarMovement = true,
                disableMouse = false,
                disableCombat = true,
            },
        }, function(cancelled)
            if not cancelled then
                -- Do Something If Action Wasn't Cancelled
            else
                -- Do Something If Action Was Cancelled
            end
        end)
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(30000)                                       
            SetVehicleDoorsLocked(vehicle, 1)
            SetVehicleDoorsLockedForAllPlayers(vehicle, false)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç kilidi açıldı.',2500)     
            isBusy = false
        end)
      
    else
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Yakında bir araç yok',2500)
    end
end)
RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:onCarokit');
AddEventHandler('esx_mechanicjob:onCarokit', function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    local coords    = GetEntityCoords(playerPed)
    if IsAnyVehicleNearPoint(coords.x, coords.y, coords.z, 5.0) then
        local vehicle
        if IsPedInAnyVehicle(playerPed, false) then
            vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
        else
            vehicle = GetClosestVehicle(coords.x, coords.y, coords.z, 5.0, 0, 71)
        end
        if DoesEntityExist(vehicle) then
            TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'WORLD_HUMAN_HAMMERING', 0, true)
            Citizen.CreateThread(function()
                Citizen.Wait(10000)
                SetVehicleFixed(vehicle)
                SetVehicleDeformationFixed(vehicle)
                ClearPedTasksImmediately(playerPed)
                ESX.ShowNotification(_U('body_repaired'))
            end)
        end
    end
end)
RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:fixvehicle');
AddEventHandler('esx_mechanicjob:fixvehicle',function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    local vehicle   = ESX.Game.GetVehicleInDirection()
    local coords    = GetEntityCoords(playerPed)
    if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Bu işlemi aracın içinden yapamazsın!',2500)
        return
    end
    if DoesEntityExist(vehicle) then
        isBusy = true
        TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'PROP_HUMAN_BUM_BIN', 0, true)
        exports['mythic_progbar']:Progress({
            name = "unique_action_name",
            duration = 30000,
            label = 'Araç Tamir Ediliyor.',
            useWhileDead = true,
            canCancel = true,
            controlDisables = {
                disableMovement = true,
                disableCarMovement = true,
                disableMouse = false,
                disableCombat = true,
            },
        }, function(cancelled)
            if not cancelled then
                -- Do Something If Action Wasn't Cancelled
            else
                -- Do Something If Action Was Cancelled
            end
        end)
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(30000)
            SetVehicleFixed(vehicle)
            SetVehicleDeformationFixed(vehicle)
            SetVehicleUndriveable(vehicle, false)
            SetVehicleEngineOn(vehicle, true, true)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç tamir edildi.',2500) 
            --ESX.ShowNotification(_U('vehicle_repaired'))
            isBusy = false
        end)
    else
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Yakında bir araç yok',2500)
    end
end)


RegisterNetEvent('esx_mechanicjob:onFixkit');
AddEventHandler('esx_mechanicjob:onFixkit', function()
local playerPed = PlayerPedId()
local coords    = GetEntityCoords(playerPed)
    if IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Bu işlemi aracın içinden yapamazsın!',2500)
        return
    end
    if DoesEntityExist(vehicle) then
        isBusy = true
        TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'PROP_HUMAN_BUM_BIN', 0, true)
        exports['mythic_progbar']:Progress({
            name = "unique_action_name",
            duration = 30000,
            label = 'Araç Tamir Ediliyor.',
            useWhileDead = true,
            canCancel = true,
            controlDisables = {
                disableMovement = true,
                disableCarMovement = true,
                disableMouse = false,
                disableCombat = true,
            },
        }, function(cancelled)
            if not cancelled then
                -- Do Something If Action Wasn't Cancelled
            else
                -- Do Something If Action Was Cancelled
            end
        end)
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(30000)
            SetVehicleFixed(vehicle)
            SetVehicleDeformationFixed(vehicle)
            SetVehicleUndriveable(vehicle, false)
            SetVehicleEngineOn(vehicle, true, true)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
            exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Araç tamir edildi.',2500) 
            --ESX.ShowNotification(_U('vehicle_repaired'))
            isBusy = false
        end)
    else
        exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Yakında bir araç yok',2500)
    end
end)
 
DF
Son düzenleme:
bunları nereye yapıştırıyoruz tam olarak
veya komple mi değiştireceğiz
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!