Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Script [PAID] CLX-HEALTHSYSTEM

ahmetcelix

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 2 ay 21 gün
Mesajlar
14
Discord
ahmetcelix#1001
1724968706352xs4es91g.png

EN
THIS HEALTHSYSTEM DEVELOPED FOR QBCORE WILL GIVE YOUR PLAYERS A BETTER ROLE-PLAYING EXPERIENCE WHEN PLAYERS TAKE DAMAGE, THE GAUGE WILL SHOW THE DAMAGE IN DETAIL AND GRADUALLY, AND CAN BE TURNED ON CONTINUOUSLY IF DESIRED IT CAN BE LEFT OR ONLY VISIBLE WHEN DAMAGED WE OFFER YOU THE MOST EDITABLE SYSTEM POSSIBLE WITH DETAILED CONFİG WE OFFER YOU THE MOST EDITABLE SYSTEM POSSIBLE WITH DETAILED CONFİG YOU CAN CONTACT US IN CASE OF ANY PROBLEMS

TR
QBCORE İÇİN GELİŞTİRİLEN BU SAĞLIK SİSTEMİ OYUNCULARINIZA DAHA İYİ BİR ROL YAPMA DENEYİMİ SUNACAK OYUNCULAR HASAR ALDIĞINDA GÖSTERGE HASARI DETAYLI VE KADEMELİ OLARAK GÖSTERECEK İSTENİRSE SÜREKLİ AÇILABİLİR VEYA İSTENİRSE SADECE HASAR ALINDIĞINDA GÖRÜLEBİLİR DETAYLI CONFIG İLE SİZE MÜMKÜN OLAN EN DÜZENLENEBİLİR SİSTEMİ SUNUYORUZ HERHANGİ BİR SORUN DURUMUNDA BİZİMLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ

CONFIG



//
Kod:
Config = {}


Config.Colors = {
    "#ff000000", -- NORMAL
    "#ffa20070", -- MIDDLE
    "#ff00009f", -- DANGER
    "#000000", -- BLACK
}


Config.Filter = "MP_deathfail_night"
Config.DisableWeaponUseWhenBothArmsInjured = true  -- Disable weapon use when both arms are injured
Config.ArmInjuryThreshold = 25 -- Threshold health value for arms to disable weapon use
Config.NotifyMessageWhenArmsInjured = "You can't use weapons with injured arms!"
Config.ShowHUD = "on_damage" -- Indicator setting: “always” -> always on, ‘on_damage’ -> show only when damaged
Config.Debug = false-- Debug mode: true -> active, false -> deactive






Config.HealItems = {
    ["ifaks"] = {
        healAmount = 40,
        progressBar = {
            duration = 5000,
            label = "Applying Bandage...",
            useWhileDead = false,
            canCancel = true,
        },
        animation = {
            dict = "amb@world_human_clipboard@male@idle_a",
            anim = "idle_c",
            flags = 49,
        }
    },




    ["allhealitem"] = {
        healAmount = 50,
        progressBar = {
            duration = 7000,
            label = "Using Medical Item...",
            useWhileDead = false,
            canCancel = true,
        },
        animation = {
            dict = "amb@world_human_clipboard@male@idle_a",
            anim = "idle_c",
            flags = 49,
        }
    }
}


Config.OperateItems = {


    -- Bones :


    --["head"]
    --["thorax"]
    --["stomach"]
    --["leftArm"]
    --["rightArm"]
    --["leftLeg"]
    --["rightLeg"]


    ["bandage"] = {
        healAmount = 100,
        healBones = {"thorax", "stomach"},
        progressBar = {
            duration = 8000,
            label = "Operating...",
            useWhileDead = false,
            canCancel = true,
        },
        animation = {
            dict = "anim@heists@box_carry@",
            anim = "idle",
            flags = 49,
        }
    },




    ["specifichealitem"] = {
        healAmount = 70,
        healBones = {"head", "leftArm", "rightArm"},
        progressBar = {
            duration = 6000,
            label = "Using Surgical Tool...",
            useWhileDead = false,
            canCancel = true,
        },
        animation = {
            dict = "amb@medic@standing@kneel@base",
            anim = "base",
            flags = 49,
        }
    }
}


-- Debug messages
Config.Messages = {
    GeneralDamageApplied = "General damage applied (burning, drowning, etc.).",
    BoneDamageWarning = "Warning: Unable to reduce health for bone: ",
    InvalidBoneID = "Warning: Invalid or undefined bone ID: ",
}
 
DF
Moderatör tarafında düzenlendi:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!