Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Öldükten Sonra Revlendiğinde Öldüğü Yere Teleport Olma

S4ckrez

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 11 ay 5 gün
Mesajlar
87
Öldükten Sonra Doktor,NPC Doktor Ve Revive Attığımızda Öldüğü Yere Teleportlanıyor Ambulance Jobu Felan Değiştirdim Hala Aynı Yardımcı Olucak Varsa İyi Olur
 
DF
ambulancejob güncellendiğinde de aynı sorun devam ediyor ama çözüme ulaştınız mı?
 
DF
esx_ambulance içindeki config.lua dosyasını aç
1. satırdan 128. satıra kadar olan kısmı aşağıdaki ile değiştir.
Değiştirdikten sonra cache dosyasını silip server startını ver.

JavaScript:
Config                            = {}

Config.DrawDistance               = 100.0

Config.Marker                     = { type = 1, x = 1.5, y = 1.5, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }

Config.ReviveReward               = 2500  -- Dokunma !!
Config.AntiCombatLog              = true  -- Dokunma !!
Config.LoadIpl                    = true  -- Dokunma !!

Config.Locale                     = 'en'

local second = 1000
local minute = 60 * second

Config.EarlyRespawnTimer          = 1 * minute  -- E Çekmesi için beklemesi gereken dakika.
Config.BleedoutTimer              = 10 * minute -- Yukarda belirtilen dakika geçtikten sonra beklenmesini istediğin dakika.

Config.EnablePlayerManagement     = false

Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath  = true
Config.RemoveCashAfterRPDeath     = true
Config.RemoveItemsAfterRPDeath    = true


Config.EarlyRespawnFine           = false                  
Config.EarlyRespawnFineAmount     = 5000                    -- E Çektiği zaman gidecek para.

Config.RespawnPoint = { coords = vector3(293.36, -585.05, 43.18), heading = 79.63 }

Config.Hospitals = {

    CentralLosSantos = {

        Blip = {
            coords = vector3(293.36, -585.05, 43.18),
            sprite = 61,
            scale  = 1.2,
            color  = 2
        },

        AmbulanceActions = {
            vector3(310.24, -599.25, 42.30)
        },

        Pharmacies = {
            vector3(305.26, -597.8, 42.30),
           
        },

        Vehicles = {
            {
                Spawner = vector3(285.94, -602.72, 43.19),
                InsideShop = vector3(277, -606.23, 42.99),
                Marker = { type = 36, x = 1.0, y = 1.0, z = 1.0, r = 100, g = 50, b = 200, a = 100, rotate = true },
                SpawnPoints = {
                    { coords = vector3(277, -606.23, 42.99), heading = 227.6, radius = 4.0 }
                }
            }
        },

        Helicopters = {
            {
                Spawner = vector3(361.6, -594.11, 74.17),
                InsideShop = vector3(351.53, -588.93, 74.17),
                Marker = { type = 34, x = 1.5, y = 1.5, z = 1.5, r = 100, g = 150, b = 150, a = 100, rotate = true },
                SpawnPoints = {
                    { coords = vector3(352.3, -588.21, 74.17), heading = 142.7, radius = 10.0 }              
                }
            }
        },

        FastTravels = {
            {
                From = vector3(294.7, -1448.1, 29.0),
                To = { coords = vector3(272.8, -1358.8, 23.5), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 2.0, y = 2.0, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }
            },

            {
                From = vector3(275.3, -1361, 23.5),
                To = { coords = vector3(295.8, -1446.5, 28.9), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 2.0, y = 2.0, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }
            },

            {
                From = vector3(247.3, -1371.5, 23.5),
                To = { coords = vector3(333.1, -1434.9, 45.5), heading = 138.6 },
                Marker = { type = 1, x = 1.5, y = 1.5, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }
            },

            {
                From = vector3(335.5, -1432.0, 45.50),
                To = { coords = vector3(249.1, -1369.6, 23.5), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 2.0, y = 2.0, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }
            },

            {
                From = vector3(234.5, -1373.7, 20.9),
                To = { coords = vector3(320.9, -1478.6, 28.8), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 1.5, y = 1.5, z = 1.0, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }
            },

            {
                From = vector3(317.9, -1476.1, 28.9),
                To = { coords = vector3(238.6, -1368.4, 23.5), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 1.5, y = 1.5, z = 1.0, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false }
            }
        },

        FastTravelsPrompt = {
            {
                From = vector3(237.4, -1373.8, 26.0),
                To = { coords = vector3(251.9, -1363.3, 38.5), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 1.5, y = 1.5, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false },
                Prompt = _U('fast_travel')
            },

            {
                From = vector3(256.5, -1357.7, 36.0),
                To = { coords = vector3(235.4, -1372.8, 26.3), heading = 0.0 },
                Marker = { type = 1, x = 1.5, y = 1.5, z = 0.5, r = 102, g = 0, b = 102, a = 100, rotate = false },
                Prompt = _U('fast_travel')
            }
        }

    }
}
 
DF
Kod:
Config                            = {}

Config.DrawDistance               = 100.0
Config.MarkerColor                = { r = 102, g = 0, b = 102 }
Config.MarkerSize                 = { x = 1.5, y = 1.5, z = 1.0 }
Config.ReviveReward               = 35  -- revive reward, set to 0 if you don't want it enabled
Config.AntiCombatLog              = true -- enable anti-combat logging?
Config.LoadIpl                    = true -- disable if you're using fivem-ipl or other IPL loaders
Config.Locale                     = 'en'

local second = 1000
local minute = 60 * second

Config.EarlyRespawnTimer          = 5 * minute  -- Time til respawn is available
Config.BleedoutTimer              = 15 * minute -- Time til the player bleeds out

Config.EnablePlayerManagement     = false
Config.EnableSocietyOwnedVehicles = false

Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath  = true
Config.RemoveCashAfterRPDeath     = false
Config.RemoveItemsAfterRPDeath    = true

Config.EnableJobBlip              = true -- enable blips for colleagues, requires esx_society

-- Let the player pay for respawning early, if he can afford it.
Config.EarlyRespawnFine           = true
Config.EarlyRespawnFineAmount     = 35

Config.Blip = {
    Pos     = { x = 361.15, y = -590.18, z = 28.66 },
    Sprite  = 153,
    Display = 4,
    Scale   = 1.0,
    Colour  = 17,
}

Config.HelicopterSpawner = {
    SpawnPoint = { x = 351.43, y = -587.64, z = 74.17 },
    Heading    = 0.0

}

-- https://wiki.rage.mp/index.php?title=Vehicles
Config.AuthorizedVehicles = {


    {
        model = 'ambulance',
        label = 'Suv'
    },   


}

Config.Zones = {

    --[[HospitalInteriorEntering1 = { -- Main entrance
        Pos    = { x = 316.93, y = -583.38, z = 42.29 },
        Type = 1
    },--]]

    HospitalInteriorInside1 = {
        Pos    = { x = 340.34, y = -585.97, z = 28.79 },
        Type = -1
    },

    --[[HospitalInteriorOutside1 = {
        Pos    = { x = -244.49, y = 6327.78, z = 32.43 },
        Type = -1
    },--]]

    HospitalInteriorExit1 = {
        Pos    = { x = 339.31, y = -583.93, z = 73.17 },
        Type = 1
    },

    HospitalInteriorEntering2 = { -- Lift go to the roof
        Pos    = { x = 340.73, y = -584.79, z = 74.17 },
        Type = -1
    },

    --[[HospitalInteriorInside2 = { -- Roof outlet
        Pos    = { x = 333.1,    y = -1434.9, z = -10.5 },
        Type = -1
    },--]]

    --[[HospitalInteriorOutside2 = { -- Lift back from roof
        Pos    = { x = 249.1,    y = -1369.6, z = -10.5 },
        Type = -1
    },--]]

    --[[HospitalInteriorExit2 = { -- Roof entrance
        Pos    = { x = 316.93, y = -583.38, z = 42.29 },
        Type = 1
    },--]]

    AmbulanceActions = { -- Cloakroom
        Pos    = { x = 335.97, y = -580.11, z = 27.81 },
        Type = 27
    },

    VehicleSpawner = {
        Pos    = { x = 300.53, y = -617.73, z = -42.45 },
        Type = 1
    },

    VehicleSpawnPoint = {
        Pos    = { x = 292.35, y = -612.79, z = -43.40},
        Type = -1
    },

    VehicleDeleter = {
        Pos    = { x = 294.68, y = -614.93, z = -42.37 },
        Type = 1
    },

    Pharmacy = {
        Pos    = { x = 330.64, y = -580.19, z = 27.81 },
        Type = 27
    },


    --[[ParkingDoorGoOutInside = {
        Pos    = { x = 334.8, y = -582.13, z = 43.32 },
        Type = 1
    },--]]


    --[[ParkingDoorGoOutOutside = {
        Pos    = { x = 251.06, y = -1367.56, z = 39.53 },
        Type = -1
    },--]]


    --[[ParkingDoorGoInInside = {
        Pos    = { x = 238.64, y = -1368.48, z = 23.53 },
        Type = -1
    },--]]


    --[[ParkingDoorGoInOutside = {
        Pos    = { x = 317.97, y = -1476.13, z = 28.97 },
        Type = 1
    },--]]


    --[[StairsGoTopTop = {
        Pos    = { x = 251.91, y = -1363.3, z = 38.53 },
        Type = -1
    },--]]


    --[[StairsGoTopBottom = {
        Pos    = { x = 237.45, y = -1373.89, z = 26.30 },
        Type = -1
    },--]]


    --[[StairsGoBottomTop = {
        Pos    = { x = 256.58, y = -1357.7, z = 37.30 },
        Type = -1
    },--]]


    --[[StairsGoBottomBottom = {
        Pos    = { x = 235.45, y = -1372.89, z = 26.30 },
        Type = -1
    },--]]


}

Farklı script kullanıyorum da bunların arasında ki kodlarda ne fark var hepsinin amacı aynı kodları farklı diye gördüm ama yanlış mı gördüm acaba?
 
DF
teşekkürler fakat bu attığın scriptle benim kullandığım farklı ve client veya server lua da bir nokta vardır hatalı olan demek istediğim configle alakalı bi yer olabilceğini sanmıyorum ama? yanlış da düşünüyor olabilirim tabi
 
DF
Yukarıda paylaştığım kodlamada

Config.RespawnPoint = { coords = vector3(293.36, -585.05, 43.18), heading = 79.63 }

Diye bir satır var. Anlayabileceğin gibi respawn noktasını belirliyorsun burdan.
Lakin senin attığın kodlamada böyle bir satır görmedim.
 
DF
Config.EarlyRespawnFine = true
Config.EarlyRespawnFineAmount = 35

Config.RespawnPoint = { coords = vector3(293.36, -585.05, 43.18), heading = 79.63 }

Bu şekilde ekleme yaparsan sorunun düzeleceğini sanıyorum.
 
DF
Config.EarlyRespawnFine = true
Config.EarlyRespawnFineAmount = 35

Config.RespawnPoint = { coords = vector3(293.36, -585.05, 43.18), heading = 79.63 }

Bu şekilde ekleme yaparsan sorunun düzeleceğini sanıyorum.
deneyeceğim teşekkür ederim bilgilendirme için dönüş yapacam sonuçla ilgili
 
DF
bu sorunu bizde yaşıyoruz herhangi bir değişiklik oldu mu? düzeldi mi sorununuz?
 
DF
Aynı sorun bende de var. Doktor tedavi ettikten sonra yaralandığı bölgeye dönüyor oyuncu.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!