Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Npcleri aktif etme

kdx

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 5 ay 6 gün
Mesajlar
8
Merhabalar, npcleri bir türlü aktif edemiyorum forumdaki çoğu konuya da baktım ama işe yaramadı. Nonpc yorum satırı olarak duruyor ama genede npcler aktif olmuyor. Yardımcı olabilir misiniz ?
 
DF
Merhaba, konu tarafımca doğru katagöriye taşınmıştır.
 
DF
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
SetCreateRandomCops(false)
SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false)
SetCreateRandomCopsOnScenarios(false)
SetGarbageTrucks(false)
SetRandomBoats(false)
SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.0)
SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.0)
SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.0)
SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.0, 0.0)
SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.0)
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
end
end)
eğer böyle bir kodlar varsa dosyalardan birinde onları sil düzelir
 
DF
Sorunu fxAdmin den çözdüm ancak bu kodlarada tekrardan bakıcam çok teşekkür ederim.
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
SetCreateRandomCops(false)
SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false)
SetCreateRandomCopsOnScenarios(false)
SetGarbageTrucks(false)
SetRandomBoats(false)
SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.0)
SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.0)
SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.0)
SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.0, 0.0)
SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.0)
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
end
end)
eğer böyle bir kodlar varsa dosyalardan birinde onları sil düzelir
 
DF
Merhaba,

Verilen cevap doğrultusunda sorunuz çözüme kavuştu mu?
 
DF
Konu sahibi cevap vermediği için konu eki tarafımca değiştirilmiştir.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!