Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
-- Eğer oyunda NPC istemiyorsan değeri 0 olarak bırak. Ancak NPC istiyor ve yoğunluklarını ayarlayacak isen değerleri değiştirebilirsin.
SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.1) -- Trafik yoğunlu
SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.1) -- NPC/PEDS yoğunluğu
SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.1) -- Rastgele araçlar (otoparktan araç çıkması vs)
SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.1) -- Rastgele park etmiş araçlar
SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.0, 0.0) -- Rastgele NPC/PEDS senaryoları
SetGarbageTrucks(false) -- Rastgele ortaya çıkan çöp kamyonları [true/false]
SetRandomBoats(false) -- Rastgele denizde/suda tekne çıkması [true/false]
SetCreateRandomCops(false) -- Rastgele polisler (araç/yaya)[true/false]
SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false) -- Rastgele polisler (senaryo değil)[true/false]
SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- Rastgele polisler (senaryo)[true/false]
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
end
end)