Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Script Nova Leak Üstüne Motel Sistemi

ErdemGoren

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 10 gün
Mesajlar
248
Öncelikle Merhaba Arkadaşlar Nova Leak Üzerine Motel Sistemi Kurmak İstiyorum bunu daha önceden Utk Nın Paylaştığı Motelle Kordinatları Değişerek Denedim ama başarısız Kaldım Yapmak İstediğim Şey Bu Vidyodaki Moteli Aktif Hale Getirmek Motelin Odalarına Kilit Sistemi Ve Kişiye Özel Depo Sistemi Ayarlamak İsiyorum ama Başaramadım bu konu hakkında yardımcı olucak arkdaşlar yorumlara yazarsa sevinirim
 
DF
Öncelikle Merhaba Arkadaşlar Nova Leak Üzerine Motel Sistemi Kurmak İstiyorum bunu daha önceden Utk Nın Paylaştığı Motelle Kordinatları Değişerek Denedim ama başarısız Kaldım Yapmak İstediğim Şey Bu Vidyodaki Moteli Aktif Hale Getirmek Motelin Odalarına Kilit Sistemi Ve Kişiye Özel Depo Sistemi Ayarlamak İsiyorum ama Başaramadım bu konu hakkında yardımcı olucak arkdaşlar yorumlara yazarsa sevinirim

//
 
DF
Forumda onaylı kişilerin scriptlerinin leak halini paylaşmak yasak.
 
DF
Elimde mevcut, isterseniz görüşebiliriz. Noda#9957

ps: leak değildir, kendi yaptığımız paketin içerisinde mevcuttur.
 
DF
utk motel scriptin varmı? sadece kordinatları vs. atabilirim script siliniyormuş atıldığı zaman veya discorddan ulaş
 
DF
Kod:
    [2] = {
        info = {
            name = "Motel", -- blipde ve bildirimlerde gözüken otel ismi
            showblip = true, -- blip açma kapama
            sprite = 476, -- blip stili (https://wiki.rage.mp/index.php?title=Blips)
            color = 27, -- blip rengi (https://wiki.rage.mp/index.php?title=Blips sayfanın en altında renklerin kodları var)
            coords = vector3(504.17, 214.82, 102.9), -- blipin haritada yeri ve mesafe blok kontrolü için olan koordinat (otelin tam ortasına koyun)
            reception = {x = 491.14, y = 214.7, z = 104.75}, -- resepsiyon menüsü koordinatı
            doorhash = -711771128, -- kapının obje hash i (eğer sadece objenin ismini biliyorsanız GetHashKey("motels_door_r") tarızınıda kullanabilirsiniz)
            owner = "", -- motel sahibi identifier
            expense = 20000, -- motelin gideri
            auto_pay = false, -- burayı değiştirmeyin
            debt = 0, -- burayıda değiştirmeyin
            buzz = false, -- bu özellik false kalsın daha gelmedi sorun çıkartır true yaparsanız
        },
        rooms = { -- odaların infosu
        [1] = {door = vector3(488.62, 223.54, 104.75), h = 250.347, stash = vector3(487.87, 234.15, 104.75), clothe = vector3(489.72, 230.39, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [2] = {door = vector3(496.39, 237.15, 104.75), h = 159.930, stash = vector3(507.21, 237.91, 104.75), clothe = vector3(503.79, 236.91, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [3] = {door = vector3(508.59, 232.83, 104.75), h = 159.912, stash = vector3(519.4, 233.49, 104.75), clothe = vector3(516.06, 232.39, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [4] = {door = vector3(520.77, 228.31, 104.75), h = 159.930, stash = vector3(531.55, 229.12, 104.75), clothe = vector3(528.17, 228.15, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [5] = {door = vector3(531.36, 222.66, 104.75), h = 70.1039, stash = vector3(532.15, 211.79, 104.75), clothe = vector3(531.13, 215.15, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [6] = {door = vector3(527.27, 211.27, 104.75), h = 70.1039, stash = vector3(527.94, 200.46, 104.75), clothe = vector3(526.98, 203.85, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [7] = {door = vector3(522.89, 199.93, 104.75), h = 70.1039, stash = vector3(523.85, 189.07, 104.75), clothe = vector3(522.69, 192.45, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [8] = {door = vector3(517.45, 190.35, 104.75), h = 339.843, stash = vector3(506.62, 189.66, 104.75), clothe = vector3(510.01, 190.68, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [9] = {door = vector3(491.42, 199.78, 104.75), h = 340.097, stash = vector3(480.61, 199.14, 104.75), clothe = vector3(484.19, 200.0, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [10] = {door = vector3(482.03, 205.09, 104.75), h = 250.045, stash = vector3(481.3, 215.96, 104.75), clothe = vector3(482.18, 212.41, 104.75), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [11] = {door = vector3(491.37, 199.93, 108.31), h = 340.304, stash = vector3(480.65, 199.11, 108.31), clothe = vector3(484.16, 200.05, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [12] = {door = vector3(481.91, 205.18, 108.18), h = 250.050, stash = vector3(481.33, 215.99, 108.31), clothe = vector3(482.28, 212.66, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [13] = {door = vector3(486.06, 216.42, 108.31), h = 250.141, stash = vector3(485.44, 227.24, 108.31), clothe = vector3(486.29, 223.85, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [14] = {door = vector3(490.31, 227.95, 108.31), h = 250.006, stash = vector3(489.62, 238.78, 108.32), clothe = vector3(490.59, 235.3, 108.32), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [15] = {door = vector3(496.47, 237.26, 108.31), h = 159.930, stash = vector3(507.22, 237.93, 108.32), clothe = vector3(515.76, 232.49, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [16] = {door = vector3(520.82, 228.21, 108.31), h = 159.938, stash = vector3(519.4, 233.49, 108.31), clothe = vector3(528.04, 228.13, 108.32), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [17] = {door = vector3(520.85, 228.11, 108.31), h = 160.076, stash = vector3(531.61, 229.08, 108.32), clothe = vector3(527.89, 228.2, 108.32), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [18] = {door = vector3(531.5, 222.59, 108.31), h = 70.1417, stash = vector3(532.04, 211.78, 108.32), clothe = vector3(531.02, 215.31, 108.32), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [19] = {door = vector3(526.82, 211.35, 108.31), h = 70.1153, stash = vector3(527.97, 200.49, 108.31), clothe = vector3(482.28, 212.66, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [20] = {door = vector3(522.95, 199.86, 108.31), h = 70.1039, stash = vector3(523.81, 189.1, 108.31), clothe = vector3(522.87, 192.7, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        [21] = {door = vector3(517.43, 190.45, 108.31), h = 340.097, stash = vector3(506.66, 189.67, 108.31), clothe = vector3(510.26, 190.67, 108.31), obj = nil, locked = true, locked2 = true, data = {}},
        }
    },

sql de utk_motels 2 olan yere 21 tane slot eklediğin zaman çalışacaktır :)
 
DF
bunu "utk_motels>server>motels" yerine at
 
DF
//konu çözüme ulaşmıştır kitlerseniz sevinirim
Bloood a Teşekkür Ederim
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!