Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım New Hud

Fatih12345

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 12 gün
Mesajlar
17
Öncelikle Merhaba Fivemtürk Kullanıcıları Bugün size gelişmiş Hud'u Paylaşıcağım Script kesinlikle bana ait değildir

Forumda görmedim paylaşayım dedim paket geliştirenlerin daha yararına dokunur

Kurulum :

Kurulumu basit içinde st-hud esx_status ve esx_basicneeds olucaktır basicneeds kullanıyorsanız gerekmiyor st hud'u resource klosörüne atıyorsunuz server.cfg'den
start st-hud yazıcaksınız esx_statusu ellenmeyen klosörünüze atıp database'inize kuruyorsunuz Bu kadar

VT

Herhangi Bir sorun olursa destek vericeğim.
Dev community Discord sunucumuma gelmeyi unutmayın mükemmel scriptler paylaşılıcaktır
Discord : ✧ Fᴀtih ?evˢᵗᵉᵖ.#9428 Beğendiyseniz Ve yorum yazarsanız sevinirim

30387 RESİM YÜKLENMİŞTİR EKRANIMI ÇOK BÜYÜK KULLANMADIĞIM İÇİN BÖYLE GELMİŞ OLABİLİR İYİ OYUNLAR
 
DF
Son düzenleme:
oksijen bari cok az dolu gozukuyor ama suya dalinca tam dolup islevini goruyor nasil cozerim
 
DF
oksijen bari cok az dolu gozukuyor ama suya dalinca tam dolup islevini goruyor nasil cozerim

st-hud\client.lua

77. satır 2.45 yazan kısmı 10 yaparsan sorunun düzelecektir.

local oxy = GetPlayerUnderwaterTimeRemaining(PlayerId()) * 2.45
 
DF
Resim ekleyebilir misiniz?
 
DF
Sorun bende mi bilmiyorum fakat karakterin yemek ve su bittiğinde direk ölüyor yani azalma yavaş yavaş gerçekleşmiyor
 
DF
jecanover jecanover st-hud dosyasından client.lua dosyası olucaktır ordan arkadaşımızın yaptığı şekilde 77 satırı şu şekilde

local oxy = GetPlayerUnderwaterTimeRemaining(PlayerId()) * 10

yaptınmı bunu? yapmadıysan dene
 
DF
Bu script zaten paylaşıldı. Ayrıca bu EightBornV Hudu Değil.
 
DF
X Xrag4nn En son baktığımda Eightborn da vardı 2 ben bulamadım ve görmeyenler için paylaştım böyle bir tavırla gelmen yanlış
 
DF
Zaten paylaşıldı ve EightbornV hudu değil :/
 
DF
Bu script zaten paylaşıldı. Ayrıca bu EightBornV Hudu Değil.
X Xrag4nn En son baktığımda Eightborn da vardı 2 ben bulamadım ve görmeyenler için paylaştım böyle bir tavırla gelmen yanlış
dostum bu eightbornv hudu değil. konu ismi st-hud isminde değiştirilmeli. İnsanlara yanlış bilgi vermeyiniz.
 
DF
X Xrag4nn Çok özür dilerim yanlış yeni farkettim ama güzel bir hud olunca eightbornv de var sandım tekrardan hepinizden özür diliyorum :(
 
DF
Moderatörlerden ismini gelişmiş st-hud diye yapılmasını talep ediyorum
 
DF
Bunun hud ile alakası yok hocam.

peki herhangi bir bilgin varsa yardımcı olabilir misin ? aşağıdaki kodlarda bir problem olabileceğini söyledir esx_basicneeds

Kod:
AddEventHandler('esx_status:loaded', function(status)

    TriggerEvent('esx_status:registerStatus', 'hunger', 1000000, '#FFFF00', function(status) -- #CFAD0F -- Amarelo
        return true
    end, function(status)
        status.remove(100)
    end)

    TriggerEvent('esx_status:registerStatus', 'thirst', 1000000, '#0099FF', function(status) -- #0C98F1 -- Azul
        return true
    end, function(status)
        status.remove(75)
    end)

    Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(1000)

            local playerPed  = PlayerPedId()
            local prevHealth = GetEntityHealth(playerPed)
            local health     = prevHealth

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'hunger', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

            TriggerEvent('esx_status:getStatus', 'thirst', function(status)
                if status.val == 0 then
                    if prevHealth <= 150 then
                        health = health - 5
                    else
                        health = health - 1
                    end
                end
            end)

            if health ~= prevHealth then
                SetEntityHealth(playerPed, health)
            end
        end
    end)
end)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!