Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Client-side'da zombilerin spawnlandığı zaman onu bir table içine kaydedin (table.insert kullanarak) sonra yeni bir thread oluşturup onun içine bir loop ekleyin bekleme süresi de ne kadar zaman aralığında bir ses çıkarmasını istiyorsanız o kadar olsun. Ardından InteractSound ile oluşturduğunuz loopun içinden her bir zombiden ses çıkmasını sağlayabilirsiniz bunu da "for k,v in pairs(zombiler)" tarzında bir for loop ile halledebilirsiniz. InteractSound ile koordinatları zombinin koordiantı sesi de kendi ekleyeceğiniz bir .ogg dosyası ile halledebilirsiniz.
Client-side'da zombilerin spawnlandığı zaman onu bir table içine kaydedin (table.insert kullanarak) sonra yeni bir thread oluşturup onun içine bir loop ekleyin bekleme süresi de ne kadar zaman aralığında bir ses çıkarmasını istiyorsanız o kadar olsun. Ardından InteractSound ile oluşturduğunuz loopun içinden her bir zombiden ses çıkmasını sağlayabilirsiniz bunu da "for k,v in pairs(zombiler)" tarzında bir for loop ile halledebilirsiniz. InteractSound ile koordinatları zombinin koordiantı sesi de kendi ekleyeceğiniz bir .ogg dosyası ile halledebilirsiniz.
Merhaba, öncelikle InteractSound'a Bir Zombi Ses Ekle
InteractSound\client\html\sounds Kısmına .ogg formatlı bir zombi sesi ekle
(Resource da çektirmeyi unutma ses dosyasini)
Herhangibir Eklentinin Client Kısmına Bu Kodu Yapıştır;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
local zaman = 60000 * 2 -- Kaç Dakikada Bir Zombi Sesi İstiyorsan Düzenliyebilirsin.[2 Dakika Ayarlı]
while true do
Citizen.Wait(zaman)
TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 0.5, 'zombi', 1.0) -- "zombi" Yazan kısma InteractSound Scriptine Attığın .ogg formatlı zombi ses dosyasinin adını gir
end
end)
Merhaba, öncelikle InteractSound'a Bir Zombi Ses Ekle
InteractSound\client\html\sounds Kısmına .ogg formatlı bir zombi sesi ekle
(Resource da çektirmeyi unutma ses dosyasini)
Herhangibir Eklentinin Client Kısmına Bu Kodu Yapıştır;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
local zaman = 60000 * 2 -- Kaç Dakikada Bir Zombi Sesi İstiyorsan Düzenliyebilirsin.[2 Dakika Ayarlı]
while true do
Citizen.Wait(zaman)
TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 0.5, 'zombi', 1.0) -- "zombi" Yazan kısma InteractSound Scriptine Attığın .ogg formatlı zombi ses dosyasinin adını gir
end
end)