Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru mesleğe özel satıcı

A1s

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 7 ay 12 gün
Mesajlar
257
Web sitesi
sedatcorte.com
Merhaba ben şimdi bir mesleğe özel market gibi birşey yapmak istiyorum sadece mesleğe sahip kişi o marketten alışveriş yapabilicek nasıl yapabilirim veya örenk atabilirmisiniz
 
DF
Konu tarafımca doğru kategoriye çekilmiştir​
 
DF
hangi envanterı kullanıyorsunuz ve envanterınızın config bölümünde polis veya ems gibi mesleklerin cephaneliği mevcutmudur ?
 
DF
envanterinizin ne oldugunu pek anlamasamda örnek kodlar şu şekilde.
'ammu' yazan yere istediginiz meslegi yazabılırsınız.
Kod:
    ['weaponshop'] = {
        coords = {vector3(23.78, -1105.98, 29.8)},
        items = {                                          -- EXP: { name = "", price = 0},
             { name = "WEAPON_PISTOL", price = 2500},
             { name = "disc_ammo_pistol", price = 1000},
       

        },
        markerType = 2,
        markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
        markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
        use3dtext = false,
        msg = 'Press ~INPUT_CONTEXT~ Open Shop', --or '[E] - İlaçlar',
        blip = {id = 110, scale = 0.7, color = 1, title = 'Weapon Shop'},
        job = {'ammu'}
    },
 
DF
envanterinizin ne oldugunu pek anlamasamda örnek kodlar şu şekilde.
'ammu' yazan yere istediginiz meslegi yazabılırsınız.
Kod:
    ['weaponshop'] = {
        coords = {vector3(23.78, -1105.98, 29.8)},
        items = {                                          -- EXP: { name = "", price = 0},
             { name = "WEAPON_PISTOL", price = 2500},
             { name = "disc_ammo_pistol", price = 1000},
      

        },
        markerType = 2,
        markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
        markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
        use3dtext = false,
        msg = 'Press ~INPUT_CONTEXT~ Open Shop', --or '[E] - İlaçlar',
        blip = {id = 110, scale = 0.7, color = 1, title = 'Weapon Shop'},
        job = {'ammu'}
    },
Bu olmuyor bende
 
DF
Zaten m3 envanterin config.lua'sında böyle bir örnek bulunuyor, keşke konuyu açmadan önce biraz inceleseydin, genede aşağıya bırakıyorum.


Kod:
    ['mrspy'] = {
        coords = {vector3(306.0497, -601.362, 43.291)},
        items = {
            { name = "medikit", price = 1},
            { name = "gps", price = 1},
            { name = "radio", price = 1},
            { name = "bandage", price = 1},
            { name = "medikit", price = 1},
            { name = "emstablet", price = 1},
        },
        markerType = 20,
        markerSize = vector3(0.3, 0.3, 0.3),
        markerColour = { r = 255, g = 0, b = 0 },
        use3dtext = false,
        msg = '~INPUT_CONTEXT~ tuşuna basarak EMS market erişebilirsin.', --or '[E] - İlaçlar',
        blip = false, --{id = 15, scale = 0.5, color = 1, title = 'İlaç Deposu'},
        job = {'mrspy'}
    },
 
DF
Yukarda örnekverdiğim kod zaten m3 envanterden alıntı nasıl olmuyor ?
 
DF
Zaten m3 envanterin config.lua'sında böyle bir örnek bulunuyor, keşke konuyu açmadan önce biraz inceleseydin, genede aşağıya bırakıyorum.


Kod:
    ['mrspy'] = {
        coords = {vector3(306.0497, -601.362, 43.291)},
        items = {
            { name = "medikit", price = 1},
            { name = "gps", price = 1},
            { name = "radio", price = 1},
            { name = "bandage", price = 1},
            { name = "medikit", price = 1},
            { name = "emstablet", price = 1},
        },
        markerType = 20,
        markerSize = vector3(0.3, 0.3, 0.3),
        markerColour = { r = 255, g = 0, b = 0 },
        use3dtext = false,
        msg = '~INPUT_CONTEXT~ tuşuna basarak EMS market erişebilirsin.', --or '[E] - İlaçlar',
        blip = false, --{id = 15, scale = 0.5, color = 1, title = 'İlaç Deposu'},
        job = {'mrspy'}
    },
Baktım inceldim böyle birşey yok marketlerde zaten ayrı bir script
 
DF
envanterin config bölümünü paylasabılır mısın
Config = {}
Config.Locale = "tr"
Config.IncludeCash = false -- Include cash in inventory?
Config.IncludeWeapons = false -- Include weapons in inventory?
Config.IncludeAccounts = true -- Include accounts (bank, black money, ...)?
Config.ExcludeAccountsList = {"bank"} -- List of accounts names to exclude from inventory
Config.OpenControl = 289 -- Key for opening inventory. Edit html/js/config.js to change key for closing it.
Config.MaxWeight = 100 --SAME AS THE DEFAULT ON ES EXTENDED CONFIG
-- List of item names that will close ui when used
Config.CloseUiItems = {"headbag", "kazikazan","fishingrod", "tunerlaptop", "binoculars", "gps", "joint", "cigarette", "cigar", "fixkit", "rollingpaper", "cocaine", "meth", "radio", "karaborsaradio", "advancedlockpick", "notepad", "ptab", "wallet", "xenonrgb"}

Config.ShopBlipID = 52
Config.LiquorBlipID = 93
Config.YouToolBlipID = 402
Config.PrisonShopBlipID = 52
Config.WeedStoreBlipID = 140
Config.WeaponShopBlipID = 110
Config.PoliceShopShopBlipID = 110
Config.ShopLength = 14
Config.LiquorLength = 10
Config.YouToolLength = 2
Config.PrisonShopLength = 2
Config.PoliceShopLength = 2
Config.Color = 2
Config.WeaponColor = 1
Config.WeaponLiscence = {x = 12.47, y = -1105.5, z = -29.8}
Config.LicensePrice = 2500
Config.Shops = {
PoliceShop = {
Locations = {
{ x = 461.5, y = -981.09, z = 30.69 },
},
Items = {
{ name = 'radio' , price = 1},
{ name = 'armour' , price = 1},
{ name = 'disc_ammo_pistol' , price = 1},
{ name = 'disc_ammo_rifle' , price = 1},
{ name = 'gps' , price = 1},
{ name = 'armourhalf' , price = 1},
{ name = 'armour' , price = 1},
{ name = 'flashlight' , price = 1},
{ name = 'ptab' , price = 1},
{ name = 'silencieux' , price = 1},
{ name = 'grip' , price = 1},
{ name = 'yusuf' , price = 1},
{ name = 'bodycam' , price = 1},
{ name = 'binocular' , price = 1}
}
}
}
Config.Throwables = {
WEAPON_MOLOTOV = 615608432,
WEAPON_GRENADE = -1813897027,
WEAPON_STICKYBOMB = 741814745,
WEAPON_PROXMINE = -1420407917,
WEAPON_SMOKEGRENADE = -37975472,
WEAPON_PIPEBOMB = -1169823560,
WEAPON_FLARE = 1233104067,
WEAPON_SNOWBALL = 126349499
}
Config.FuelCan = 883325847
Config.PropList = {
money = {["model"] = 'prop_cash_pile_02', ["bone"] = 28422, ["x"] = 0.02, ["y"] = 0.02, ["z"] = -0.08, ["xR"] = 270.0, ["yR"] = 180.0, ["zR"] = 0.0}
}
 
DF
atmış oldugun kodu bununla degistirip. "test" bölümündeki itemleri items tablondakı ıtemler ıle degıstırp dener mısın

Kod:
Config = {}
Config.Locale = "tr"
Config.IncludeCash = false -- Include cash in inventory?
Config.IncludeWeapons = false -- Include weapons in inventory?
Config.IncludeAccounts = true -- Include accounts (bank, black money, ...)?
Config.ExcludeAccountsList = {"bank"} -- List of accounts names to exclude from inventory
Config.OpenControl = 289 -- Key for opening inventory. Edit html/js/config.js to change key for closing it.
Config.MaxWeight = 100 --SAME AS THE DEFAULT ON ES EXTENDED CONFIG
-- List of item names that will close ui when used
Config.CloseUiItems = {"headbag", "kazikazan","fishingrod", "tunerlaptop", "binoculars", "gps", "joint", "cigarette", "cigar", "fixkit", "rollingpaper", "cocaine", "meth", "radio", "karaborsaradio", "advancedlockpick", "notepad", "ptab", "wallet", "xenonrgb"}

Config.ShopBlipID = 52
Config.LiquorBlipID = 93
Config.YouToolBlipID = 402
Config.PrisonShopBlipID = 52
Config.WeedStoreBlipID = 140
Config.WeaponShopBlipID = 110
Config.PoliceShopShopBlipID = 110
Config.ShopLength = 14
Config.LiquorLength = 10
Config.YouToolLength = 2
Config.PrisonShopLength = 2
Config.PoliceShopLength = 2
Config.Color = 2
Config.WeaponColor = 1
Config.WeaponLiscence = {x = 12.47, y = -1105.5, z = -29.8}
Config.LicensePrice = 2500
Config.Shops = {

    ['test'] = {
        coords = {vector3(xxxx, xxxx, xxxx)},
        items = {
             { name = "bread", price = 5 },
             { name = "water", price = 5 },
             { name = "cigarett", price = 5 },
             { name = "lighter", price = 5 },
             { name = "beer", price = 5 },
             { name = "burger", price = 5},
             { name = "icetea", price = 5},
             { name = "coffee", price = 5},
             { name = "redbull", price = 5},
        },
        markerType = 2,
        markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
        markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
        use3dtext = false,
        msg = 'Press ~INPUT_CONTEXT~ Market', --or '[E] - test',
        blip = {id = 52, scale = 0.5, color = 2, title = 'test'},
        job = {'all'}
    },
}
PoliceShop = {
Locations = {
{ x = 461.5, y = -981.09, z = 30.69 },
},
Items = {
{ name = 'radio' , price = 1},
{ name = 'armour' , price = 1},
{ name = 'disc_ammo_pistol' , price = 1},
{ name = 'disc_ammo_rifle' , price = 1},
{ name = 'gps' , price = 1},
{ name = 'armourhalf' , price = 1},
{ name = 'armour' , price = 1},
{ name = 'flashlight' , price = 1},
{ name = 'ptab' , price = 1},
{ name = 'silencieux' , price = 1},
{ name = 'grip' , price = 1},
{ name = 'yusuf' , price = 1},
{ name = 'bodycam' , price = 1},
{ name = 'binocular' , price = 1}
}
}
}
Config.Throwables = {
WEAPON_MOLOTOV = 615608432,
WEAPON_GRENADE = -1813897027,
WEAPON_STICKYBOMB = 741814745,
WEAPON_PROXMINE = -1420407917,
WEAPON_SMOKEGRENADE = -37975472,
WEAPON_PIPEBOMB = -1169823560,
WEAPON_FLARE = 1233104067,
WEAPON_SNOWBALL = 126349499
}
Config.FuelCan = 883325847
Config.PropList = {
money = {["model"] = 'prop_cash_pile_02', ["bone"] = 28422, ["x"] = 0.02, ["y"] = 0.02, ["z"] = -0.08, ["xR"] = 270.0, ["yR"] = 180.0, ["zR"] = 0.0}
}
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!