Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Script Mermi Doldurma TaskBar

AlperOzhan

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 6 ay 15 gün
Mesajlar
53
Selamlar mermi doldururken arda arda 210 tane mermi dolduruyor ve herhangi bir taskbar vs. çıkmıyor, ard arda doldurmasını engellemek için bir kod veya script varsa atabilirmisiniz.
 
DF
Merhaba bunu engellemek için cooldown kullanmayı denediniz mi ?
 
DF
Reloaddan önce şunu oraya koyarsan çözüm olur

local finished = exports["np-taskbar"]:taskBar(5000,"Mermi Dolduruluyor",true,true)
if (finished == 100) then
TriggerEvent("actionbar:ammo",1788949567,50,true)
remove = true
end
 
DF
Reloaddan önce şunu oraya koyarsan çözüm olur

local finished = exports["np-taskbar"]:taskBar(5000,"Mermi Dolduruluyor",true,true)
if (finished == 100) then
TriggerEvent("actionbar:ammo",1788949567,50,true)
remove = true
end
malesef sorunum çözülmedi hala devam ediyor
 
DF
Discord üzerinden ulaşırsanız yardımcı olabilirim Ayazwai#3900
 
DF
Kısaca Mert#4111 discord ulaşırsan reload-taskbar atabilirim.
 
DF

Kod:
TriggerEvent("mythic_progbar:client:progress", {
        name = "mermi_doldurma_action",
        duration = 10000, // Eventin kaç saniye süreceğini yaz (10000 = 10 saniye)
        label = "Mermi dolduruluyor...", // Progbarda gözükmesini istediğin texti yaz
        useWhileDead = false,
        canCancel = true,
        controlDisables = {
            disableMovement = false,
            disableCarMovement = true,
            disableMouse = false,
            disableCombat = true,
        },
        animation = {
            animDict = "missheistdockssetup1clipboard@idle_a", // Mermi doldurma anim idle'ını gir
            anim = "idle_a",
        }
    }, function(status)
        if not status then
            TriggerServerEvent() // Burada mermi doldurma sonucunda olan TriggerServerEvent'ini gir.
        end
    end)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!