Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Merhaba 2 Şey Sorucam

ErdemGoren

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 17 gün
Mesajlar
248
1- Pvp Sunucusu İçin M3 Envanterde aracı bir solata koydukdan sonra 1 defa bastıkdan sonra aracı çıkardığında araç içinde gene Farklı Bir Araba Çıkartabiliyorum Bunun İçin Nasıl Bir Yol İzlemeliyim

2- M3 Envanterde Silah Mermilerini Nasıl Sınırsız Yapabilirim


Yarımcı Olursanız Sevinirim
 
DF
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(1)
mermi()

end)

function mermi()
SetPedInfiniteAmmo(GetPlayerPed(-1), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL"))
end
 
DF
1- Pvp Sunucusu İçin M3 Envanterde aracı bir solata koydukdan sonra 1 defa bastıkdan sonra aracı çıkardığında araç içinde gene Farklı Bir Araba Çıkartabiliyorum Bunun İçin Nasıl Bir Yol İzlemeliyim

2- M3 Envanterde Silah Mermilerini Nasıl Sınırsız Yapabilirim


Yarımcı Olursanız Sevinirim
2 ci yi attım orda tüm silahları çekerekde yapa bilirsin ben nasıl yapılır diye attım
 
DF
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(1)
mermi()

end)

function mermi()
SetPedInfiniteAmmo(GetPlayerPed(-1), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL"))
end
Nereye Yazim bunu belirli bir yer var mı fark eder mi Bide Bütün Silahlara Nasıl Çektiricem
 
DF
Nereye Yazim bunu belirli bir yer var mı fark eder mi Bide Bütün Silahlara Nasıl Çektiricem
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(3)
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SPECIALCARBINE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_APPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_ASSAULTRIFLE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_COMBATPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_GUSENBERG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_HEAVYPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MACHINEPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MINISMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MICROSMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL50"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SMG_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SNSPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_VINTAGEPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_DOUBLEACTION"))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
end
end)

Herhangi bir scriptin client tarafına yapıştırman yeterli olucaktır + olarak alttakilerin "" arasına silah kodunu yazman yeterli olucaktır. Bunlar hazır silahlar :)
 
DF
Konu tarafımca doğru kategoriye taşınmıştır
 
DF
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(3)
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SPECIALCARBINE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_APPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_ASSAULTRIFLE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_COMBATPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_GUSENBERG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_HEAVYPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MACHINEPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MINISMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MICROSMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL50"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SMG_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SNSPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_VINTAGEPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_DOUBLEACTION"))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
end
end)

Herhangi bir scriptin client tarafına yapıştırman yeterli olucaktır + olarak alttakilerin "" arasına silah kodunu yazman yeterli olucaktır. Bunlar hazır silahlar :)
Yapmama Rahmen Olmadı sebebi ne olabilir
 
DF
1. İçin Yardım Edicek var mı araç k ladığımda bunu yapmak için beklemelisin diyor ve biraz uzun sürüyor
 
DF
Konu Ön Eki Tarafımca Cevaplandı Olarak Değiştirilmiştir
 
DF
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(3)
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SPECIALCARBINE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_APPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_ASSAULTRIFLE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_COMBATPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_GUSENBERG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_HEAVYPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MACHINEPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MINISMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_MICROSMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL50"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SMG"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_PISTOL_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SMG_MK2"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_SNSPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_VINTAGEPISTOL"))
SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey("WEAPON_DOUBLEACTION"))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
--SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(""))
end
end)

Herhangi bir scriptin client tarafına yapıştırman yeterli olucaktır + olarak alttakilerin "" arasına silah kodunu yazman yeterli olucaktır. Bunlar hazır silahlar :)
Waiti 3 yapmak yerine 5000 yaparsınız böylece sınırsız mermi 5 saniye geç gelir fakat resmon düşer. Ayrıca sürekli bunu yapmak yerine
Kod:
local guntable = { -- buraya silahları yazarsın
"WEAPON_PISTOL",
"WEAPON_CARBINERIFLE"
}

Citizen.CreateThread(function()

    for _, gun in pairs(guntable) do -- while true do nun dışına koyup her seferinde çekmemesi daha iyi olur

        while true do

            Citizen.Wait(3500) -- 3.5 saniye daha optimize olur sadece 1, 2 saniye geç gelir sınırsız mermi

            SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(gun))

        end
    end

end)
şeklinde yaparsanız habire setpedinfiniteammo yapmaktan kurtulursunuz
 
DF
Waiti 3 yapmak yerine 5000 yaparsınız böylece sınırsız mermi 5 saniye geç gelir fakat resmon düşer. Ayrıca sürekli bunu yapmak yerine
Kod:
local guntable = { -- buraya silahları yazarsın
"WEAPON_PISTOL",
"WEAPON_CARBINERIFLE"
}

Citizen.CreateThread(function()

    for _, gun in pairs(guntable) do -- while true do nun dışına koyup her seferinde çekmemesi daha iyi olur

        while true do

            Citizen.Wait(3500) -- 3.5 saniye daha optimize olur sadece 1, 2 saniye geç gelir sınırsız mermi

            SetPedInfiniteAmmo(PlayerPedId(), true, GetHashKey(gun))

        end
    end

end)
şeklinde yaparsanız habire setpedinfiniteammo yapmaktan kurtulursunuz
O kadarda ayrıntı pek birşey kazandırmaz kanki xD
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!