Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Markete Nasıl Level Sistemi Ekleyebilirim???

byreis

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 4 ay 13 gün
Mesajlar
169
disc-inventoryhud scriptini ve esx_xp scriptini kullanıyorum disc envanter config dosyasının içindeki marketi nasıl xp ye yani levele göre yapabiliim.
Örnek: Mesela 33 level altı silah marketini açamayacak ve 25 level altı araba marketini açamayacak.


Discord
[!]ByReis#9053
 
DF
Son düzenleme:
sadece 24 saate bir güncel atabilirsin
 
DF
Merhaba,

Esx_xp exportlarını marketin açıldığı konuma ekleyerek yapabileceğini düşünüyorum.

exports["brl_level"]:level(5) Örnek​
 
DF
local playerRank = xPlayer.rank
local xPlayer = ESX.GetPlayerData()
bunları ekledikten sonra
if IsControlJustReleased(0, Keys["E"]) then
bunu altına
if playerRank >= 25 then
bunu eklersen olur

Örn:
if IsInIlegalShopZone(coords) then
if IsControlJustReleased(0, Keys["E"]) then
if playerRank >= 25 then
OpenShopInv("ilegal")
Citizen.Wait(2000)
else
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Bu markete erişmek için yeterli seviyen yok.')
end
end
end
knk bunu hangisine eklemem gerekiyor ve hangi koddan sonra eklemem gerekir fark eder mi
 
DF
Konu İçeriği değiştirilmiştir ...
 
DF
Zaten sana açıklanmış 2 kere envanterine nasıl bir edit yaptığını veya normal sade haliyle mi kullanılıyor bilemeyiz, tek yapman gereken sanırım exportu bu, "
exports.esx_xp:ESXP_GetRank()" kullanıp levelini aldıktan sonra if ile levelini kontrol etmen gerekli sadece. Disc'in sade halinde
Kod:
                action = function()
                    shopSecondaryInventory.owner = k
                    openInventory(shopSecondaryInventory)
                end,
bölümüne if eklemen gerekiyor. En basit confige kısmından Config.Shops bölümüne her markete ayrı ayrı level=0 veya istediğin leveli ekleyebilirsin böylece daha basit yaparsın.
 
DF
Zaten sana açıklanmış 2 kere envanterine nasıl bir edit yaptığını veya normal sade haliyle mi kullanılıyor bilemeyiz, tek yapman gereken sanırım exportu bu, "
exports.esx_xp:ESXP_GetRank()" kullanıp levelini aldıktan sonra if ile levelini kontrol etmen gerekli sadece. Disc'in sade halinde
Kod:
                action = function()
                    shopSecondaryInventory.owner = k
                    openInventory(shopSecondaryInventory)
                end,
bölümüne if eklemen gerekiyor. En basit confige kısmından Config.Shops bölümüne her markete ayrı ayrı level=0 veya istediğin leveli ekleyebilirsin böylece daha basit yaparsın.
hocam yaptım fakat sadece config içindeki shopun ilki için geçerli oluyor bunu nasıl düzeltecegiz?
 
DF
hocam yaptım fakat sadece config içindeki shopun ilki için geçerli oluyor bunu nasıl düzeltecegiz?
Config'e items'in üstüne veya altına level=0 eklersen ve o dediğim yere "if level >= exports.esx_xp:ESXP_GetRank() then --KOD-- end" yapabilirsin.
 
DF
Config'e items'in üstüne veya altına level=0 eklersen ve o dediğim yere "if level >= exports.esx_xp:ESXP_GetRank() then --KOD-- end" yapabilirsin.
45763
unexpected symbol near 'if' hatasını veriyor.
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while not ESXLoaded do
        Citizen.Wait(10)
    end
    for k, v in pairs(Config.Shops) do
        for val, coords in pairs(v.coords) do
        
                local marker = {
                name = k .. val,
                coords = coords,
                type = v.markerType or 1,
                colour = v.markerColour or { r = 55, b = 255, g = 55 },
                size = v.size or vector3(1.7, 1.7, 1.0),
                          
                    if Level >= exports.esx_xp:ESXP_GetRank() then
                    action = function()
                    shopSecondaryInventory.owner = k
                    openInventory(shopSecondaryInventory)
                    end,
                    shouldDraw = function()
                    return ESX.PlayerData.job.name == v.job or v.job == 'all'
                    end,
                    msg = v.msg or _U('keyshop'),
                }
                TriggerEvent('disc-base:registerMarker', marker)
            end
    
        end
    end
end)
if Level >= exports.esx_xp:ESXP_GetRank() then bu kod satırından bahsediyor
Level = 10 vb gibi confige ekledim her market için
 
DF
Ekli dosyayı görüntüle 45763
unexpected symbol near 'if' hatasını veriyor.
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while not ESXLoaded do
        Citizen.Wait(10)
    end
    for k, v in pairs(Config.Shops) do
        for val, coords in pairs(v.coords) do
       
                local marker = {
                name = k .. val,
                coords = coords,
                type = v.markerType or 1,
                colour = v.markerColour or { r = 55, b = 255, g = 55 },
                size = v.size or vector3(1.7, 1.7, 1.0),
                         
                    if Level >= exports.esx_xp:ESXP_GetRank() then
                    action = function()
                    shopSecondaryInventory.owner = k
                    openInventory(shopSecondaryInventory)
                    end,
                    shouldDraw = function()
                    return ESX.PlayerData.job.name == v.job or v.job == 'all'
                    end,
                    msg = v.msg or _U('keyshop'),
                }
                TriggerEvent('disc-base:registerMarker', marker)
            end
   
        end
    end
end)
if Level >= exports.esx_xp:ESXP_GetRank() then bu kod satırından bahsediyor
Level = 10 vb gibi confige ekledim her market için
if'i actionun içine koyacaksın ve v.Level yapman gerek sadece Level değil sanırım da end koymadın
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!