bir ped oluşturup varyasyonlarını data üzerinden çektirdiğin kıyafet id lerine göre ayarlayacaksın ve kamera pozisyonunu doğru açıya getireceksin.
mesela ;
PlayerDataOutfit = {
[1] = {drawables = 28, texture = 0}, --
[3] = {drawables = 31, texture = 0}, --
[4] = {drawables = 34, texture = 0},
[5] = {drawables = 0, texture = 0}, --**Verileri db üzerinden sorgulatacaksın. örnek olması için rastgele sayılar girdim**
[6] = {drawables = 82, texture = 0}, --
[7] = {drawables = 0, texture = 0},
[8] = {drawables = 15, texture = 0}, --
[9] = {drawables = 0, texture = 0},
[11] = {drawables = 61, texture = 3}, --
[12] = {drawables = 12, texture = 0}, --
[13] = {drawables = 10, texture = 0}, --
},
for k, v in pairs(PlayerDataOutfit) do
FirstPed = CreatePed(......)
SetPedComponentVariation(FirstPed, k, v.drawables, v.texture, 1)
CreateCam(........)
SetCamCoords(.............)
eğer çalışma mekaniğini anladıysan 2. 3. ve 4. karakterler için kolayca yapabilirsin