Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
function GetDeath()
if isDead then
return true
elseif not isDead then
return false
end
end
esx_ambulancejob > fxmanifest.lua;
Kod:
exports {
'GetDeath',
}
Kodunu şununla değiştirirsen, düzelir diye düşünüyorum.
Kod:
RegisterCommand('olu, function()
local target, distance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if target ~= 1 and distance ~= 1 and distance <= 3.0 then
if exports["esx_ambulancejob"]:GetDeath() then
OpenDeadTargetInventory(target,distance)
else
print('Oyuncu olu degil!')
end
else
print('Yakınında kimse yok!')
end
end)
function GetDeath()
if isDead then
return true
elseif not isDead then
return false
end
end
esx_ambulancejob > fxmanifest.lua;
Kod:
exports {
'GetDeath',
}
Kodunu şununla değiştirirsen, düzelir diye düşünüyorum.
Kod:
RegisterCommand('olu, function()
local target, distance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
if target ~= 1 and distance ~= 1 and distance <= 3.0 then
if exports["esx_ambulancejob"]:GetDeath() then
OpenDeadTargetInventory(target,distance)
else
print('Oyuncu olu degil!')
end
else
print('Yakınında kimse yok!')
end
end)
Kişi ölmediği için oluyor genellikle. Yani kişi canı sıfır olduğunda animasyon girer ve canı fuller genellikle böyle scriptler. Reload death içerisinden bunu düzeltebilirsiniz.