Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Script M3-INVENTORYHUD | LSRP MOTELS ENTEGRESI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

WeillCrew

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 5 ay 23 gün
Mesajlar
367
Web sitesi
www.wlcgames.com
Discord
WeillCrew#0616
Merhabalar,

M3-İnventoryhud kullanmaktayım.
LSRP Motels tpli motel sistemi kullanmak istiyorum lakin bu sistemde esx_inventory yerine m3:inventory kullandırmam lazım ne yaptıysam aktif edemedim.
Bilgisi olan veyahüt elinde hazır olup paylaşabilecek olan varsa memnun kalırım teşekkürler.
 
DF
Konu tarafımca doğru kategoriye taşınmıştır.
 
DF
Merhabalar,

M3-İnventoryhud kullanmaktayım.
LSRP Motels tpli motel sistemi kullanmak istiyorum lakin bu sistemde esx_inventory yerine m3:inventory kullandırmam lazım ne yaptıysam aktif edemedim.
Bilgisi olan veyahüt elinde hazır olup paylaşabilecek olan varsa memnun kalırım teşekkürler.
Merhabalar, Öncelikle m3_inventoryhud/config.lua Kısmındaki config.Stash Kısmına Motel Stashi Ekliceksin Örnek, (varsa ekleme)
Kod:
    ['Motel'] = {
        coords = {vector3(-99.9, -99.9, -99.9)},
        useMarker = false,
        markerType = 2,
        markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
        markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
        use3dtext = true,
        msg = '[E] - Motel Deposu',
        job = 'all',
        maxweight = 200 -- if u use weight, uncomment this line
    },


Sonra lsrp-motels/client/client.lua İçeresinden

Bunları:


Kod:
function OpenPropertyInventoryMenu(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventory",
        function(inventory)
            TriggerEvent("esx_inventoryhud:openMotelsInventory", inventory)
        end, owner)
end

function OpenPropertyInventoryMenuBed(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventoryBed",
        function(inventory)
            TriggerEvent("esx_inventoryhud:openMotelsInventoryBed", inventory)
        end, owner)
end


Bununla Değiştiriceksin:

Kod:
function OpenPropertyInventoryMenu(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventory",
        function(inventory)
            TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Motel', 'all')
        end, owner)
end

function OpenPropertyInventoryMenuBed(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventoryBed",
        function(inventory)
            TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Motel', 'all')
        end, owner)
end

Bir Hata ile Karşılaşırsanız Discordum : GENER4L#0547
 
DF
Merhabalar, Öncelikle m3_inventoryhud/config.lua Kısmındaki config.Stash Kısmına Motel Stashi Ekliceksin Örnek, (varsa ekleme)
Kod:
    ['Motel'] = {
        coords = {vector3(-99.9, -99.9, -99.9)},
        useMarker = false,
        markerType = 2,
        markerSize = vector3(0.2, 0.2, 0.2),
        markerColour = { r = 255, g = 255, b = 255 },
        use3dtext = true,
        msg = '[E] - Motel Deposu',
        job = 'all',
        maxweight = 200 -- if u use weight, uncomment this line
    },


Sonra lsrp-motels/client/client.lua İçeresinden

Bunları:


Kod:
function OpenPropertyInventoryMenu(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventory",
        function(inventory)
            TriggerEvent("esx_inventoryhud:openMotelsInventory", inventory)
        end, owner)
end

function OpenPropertyInventoryMenuBed(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventoryBed",
        function(inventory)
            TriggerEvent("esx_inventoryhud:openMotelsInventoryBed", inventory)
        end, owner)
end


Bununla Değiştiriceksin:

Kod:
function OpenPropertyInventoryMenu(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventory",
        function(inventory)
            TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Motel', 'all')
        end, owner)
end

function OpenPropertyInventoryMenuBed(property, owner)
    ESX.TriggerServerCallback(
        "lsrp-motels:getPropertyInventoryBed",
        function(inventory)
            TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Motel', 'all')
        end, owner)
end

Bir Hata ile Karşılaşırsanız Discordum : GENER4L#0547


Yardımseverliğiniz, bilgi paylaşımınız için teşekkür ederim.
Lakin stash olarak eklenip [job =all] yaptığımız vakit kasaya tüm oyuncular erişim yapacaktır yanılmıyorsam. Bu bir oyuncunun koyduğu itemi diğer oyuncunun çalabilmesine yol açar. Yine de yanılıyorsam diye deneyeceğim
 
DF
Ruby:
function OpenStash(motelId, roomId)
    TriggerEvent('m3:inventoryhud:client:openStash', 'Motel', 'all')
end

ve config e "Motel" adında mesleği "all" olan bir stash ekliyorsun bu kadar :)
 
DF
Son düzenleme:
lütfen sorunun çözüme ulaştığında belirt
 
DF
Yardımseverliğiniz, bilgi paylaşımınız için teşekkür ederim.
Lakin stash olarak eklenip [job =all] yaptığımız vakit kasaya tüm oyuncular erişim yapacaktır yanılmıyorsam. Bu bir oyuncunun koyduğu itemi diğer oyuncunun çalabilmesine yol açar. Yine de yanılıyorsam diye deneyeceğim
Düzgün Çalışması lazım test edip dene istiyorsan
 
DF
Konu çözüme ulaştığı için tarafımca konu tarafımca kapatılmıştır.
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!