Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı M3 Envanter silindi.

Ege200nm2

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 2 ay 2 gün
Mesajlar
428
Web sitesi
www.youtube.com
Discord
Mercury#5827
Herkese merhaba forumuma hoş geldiniz. Başlıktan anlayacağınız gibi m3 envanterde silindi notify da sorun var yardımcı olursanız sevinirim, eklendi notify da hiç bir sıkıntı yok.

Görseller : 48586 48587
 
DF
m3_inventoryhudun configine gel
Config.NotifTexts = {
arat sonra bulduktan sonra orayı şöyle değiştir
Config.NotifTexts = {
['use'] = 'Kullanıldı',
['add'] = 'Eklendi',
['remove'] = 'Silindi',
['elde'] = 'Elde',
['belde'] = 'Belde',
['holster'] = 'Holster',
['gerekli'] = 'Gerekli',
['sat'] = 'Sattın',
['buldun'] = 'Buldun',
['yakala'] = 'Yakaladın'
}
 
DF
Kod:
RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem')
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(itemName, itemCount, item)
    if item.name ~= nil and item.label ~= nil then
        -- SendNotify('remove', item.name, item.label, count)
        loadPlayerInventory()
        checkFastSlots(item)
        for i=1, #fastItems, 1 do
            if Config.ItemWeapons.Enabled then
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if fastItems[i].count - count > 0 then
                        fastItems[i].count = fastItems[i].count - count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                    if string.match(item.name, 'WEAPON_') then
                        RemoveWeapon(item.name)
                        currentWeapon = nil
                    end
                end
            else
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if fastItems[i].count - count > 0 then
                        fastItems[i].count = fastItems[i].count - count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                end
            end
        end
    end
end)
üsteki kod satırını bul ordaki SendNotify ifadesini yorum satırına cevir -- yap, daha sonra altaki kodu boş bir kısma yapıştır sorunun cözülecektir, üsteki arkadaşın dediği eğer envanterinde o özellikler yoksa calışmayacaktır.

Kod:
RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem')
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(itemname, count, item)
    if item.name ~= nil and item.label ~= nil then
        SendNotify('remove', item.name, item.label, count)
    end
end)
 
DF
Sorununuz çözüme ulaştı mı ?
 
DF
Kod:
RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem')
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(itemName, itemCount, item)
    if item.name ~= nil and item.label ~= nil then
        -- SendNotify('remove', item.name, item.label, count)
        loadPlayerInventory()
        checkFastSlots(item)
        for i=1, #fastItems, 1 do
            if Config.ItemWeapons.Enabled then
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if fastItems[i].count - count > 0 then
                        fastItems[i].count = fastItems[i].count - count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                    if string.match(item.name, 'WEAPON_') then
                        RemoveWeapon(item.name)
                        currentWeapon = nil
                    end
                end
            else
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if fastItems[i].count - count > 0 then
                        fastItems[i].count = fastItems[i].count - count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                end
            end
        end
    end
end)
üsteki kod satırını bul ordaki SendNotify ifadesini yorum satırına cevir -- yap, daha sonra altaki kodu boş bir kısma yapıştır sorunun cözülecektir, üsteki arkadaşın dediği eğer envanterinde o özellikler yoksa calışmayacaktır.

Kod:
RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem')
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(itemname, count, item)
    if item.name ~= nil and item.label ~= nil then
        SendNotify('remove', item.name, item.label, count)
    end
end)
teşekkür ederim. düzeldi
 
DF
Son düzenleme:
m3_inventoryhudun configine gel
Config.NotifTexts = {
arat sonra bulduktan sonra orayı şöyle değiştir
Config.NotifTexts = {
['use'] = 'Kullanıldı',
['add'] = 'Eklendi',
['remove'] = 'Silindi',
['elde'] = 'Elde',
['belde'] = 'Belde',
['holster'] = 'Holster',
['gerekli'] = 'Gerekli',
['sat'] = 'Sattın',
['buldun'] = 'Buldun',
['yakala'] = 'Yakaladın'
}
var bunlar envanterde
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!