- Katılım
- 4 yıl 16 gün
- Mesajlar
- 230
Merhaba, güncel lsrp-motels scriptini kullanıyorum. Motele silah koyulduğunda envanterimdeki silah gitmiyor ama motelin deposuna koyuyor. Geri aldığımda ise 2 adet oluyor silah.
Aldığım hatalar;
esx_datastore/server/classes/datastore.lua 69.satır;
esx_datastore/server/classes/datastore.lua 26.satır;
self.safe() satırı hata
esx_datastore/server/main.lua 72.satır;
cb(GetDataStore(name, owner))
lsrp-motels/server/server.lua 166-174.satır;
TriggerEvent('esx_datastore:getDataStore', 'motels', xPlayerOwner.identifier, function(store) satırı 166.satırdır.
store.set('weapons', storeWeapons) satırı 174.satırdır.
Aldığım hatalar;
esx_datastore/server/classes/datastore.lua 69.satır;
Kod:
local timeoutCallback = ESX.SetTimeout(10000, function()
esx_datastore/server/classes/datastore.lua 26.satır;
self.safe() satırı hata
Kod:
self.set = function(key, val)
data[key] = val
self.save()
end
esx_datastore/server/main.lua 72.satır;
cb(GetDataStore(name, owner))
Kod:
AddEventHandler('esx_datastore:getDataStore', function(name, owner, cb)
cb(GetDataStore(name, owner))
end)
lsrp-motels/server/server.lua 166-174.satır;
TriggerEvent('esx_datastore:getDataStore', 'motels', xPlayerOwner.identifier, function(store) satırı 166.satırdır.
store.set('weapons', storeWeapons) satırı 174.satırdır.
Kod:
elseif type == 'item_weapon' then
TriggerEvent('esx_datastore:getDataStore', 'motels', xPlayerOwner.identifier, function(store)
local storeWeapons = store.get('weapons') or {}
table.insert(storeWeapons, {
name = item,
ammo = count
})
store.set('weapons', storeWeapons)
xPlayer.removeWeapon(item)
end)
end